Hold op hvor har jeg ondt i maven over hvordan han bliver behandlet af jer. Han kan da i den grad mærke at han ikke er velkommen og at i allerhelst så han måske slet ikke kom.
Jeg ved om nogen hvad det vil sige at leve med et barn der ikke fungere i utydelige rammer, som er uadreagerende og meget voldsom i sprog. Jeg er blevet slået, sparket, og bidt med store psykiske ar til følge på MIN sjæl. Men jeg har 3 børn som jeg uanset hvad elsker lige højt. 2 søskende som står tilbage og ser til når der famles efter køkkenskuffen med køkkenknive med henblik på at straffe enten sig selv eller os forældre. Søskende som også bliver skubbet, sparket og bidt - får dødstrusler osv
Det er MIN/VORES opgave at få hverdagen til at fungere. Vi er rummelige, anerkendende og nærværende. Det har krævet blod, sved og tårer at få vendt skuden - for ja gu var vi også kørt helt i sænk og var pisse frustrede og det kunne vores barn da mærke i sådan grad at optøjerne bare blev værre og værre.
Giv ham et kram, gør ham betydningsfuld for dig/jer, se de positive side og skal han lege med sine to mindre søskende så sæt dig på gulvet sammen med dem og VIS ham hvordan man leger hos jer. Anerkend ham for pokker og jeg lover dig at langt det meste til aftage.
I skal træde i karakter og få sat nogle faste rammer for samvær så han ved hvornår og hvor han skal forholde sig til hvad.
Pøj pøj med der hele. Det er benhårdt arbejde men vil man det så kan det lykkedes!
Anmeld
Citér