Sprit25 skriver:
Nogen der så den?
Jeg gjorde og jeg er enormt tilhænger af juridisk abort må jeg indrømme. Jeg har sgu lidt ondt af de mænd der var med
Jeg så det og jeg er ikke tilhænger af abort, det er op til kvinden eftersom det er hendes krop det skal foregå på og en abort Ikke er uden risiko.
mænd og kvinder skal tænke sig om og bruge noget prævention.
Hvis kvinden vælger at beholde barnet, men manden ikke ønsker at deltage i det, så skal manden kunne afskrive sig fadderskabet.
jeg synes egentlig ikke det er så svært et emne at tage stilling til, da jeg synes det er urealistisk at forestille sig at en mand skal gå ind og bestemme om en kvinde skal tvangs indlægges til abort! Det er udelukkende kvindes beslutning men derimod synes jeg jo så at manden skal kunne afskrive sig alt forpligtigelse.
Det eneste jeg synes bliver hamrende svært og uetisk er når barnet er vokset op og gerne vil finde sin far, som måske ikke ønsker at blive fundet! Der står moderen med et svært dilemma, men det er igen noget der skal overvejes i det øjeblik at kvinden vælger at beholde barnet velvidende at der ikke vil være en bio far tilstede.
Ved godt at det helt sikkert er svært for nogen mænd bare sådan at afskrive sig sit barn! Men det er simpelthen bare sådan det er og det er den fysiologiske forskel på mænd og kvinder, Der er "skyld" i at det er sådan!! jeg synes ikke engang at det er en spørgsmål om ligestilling at kvinden har et valg og det har manden ikke, for der er så mange ting der afhænger at det fysiologiske og så vil jeg fx. Også have en tissemand så jeg kan stå op og tisse ellers er vi jo ikke ligestillet!!
Well life sucks and then you die!! Brug noget prævention forhewlede!!!
Anmeld
Citér