Minni13 skriver:
Jeg var her i for 3 måneder siden ved lægen i anledning af at jeg har forsøgt at blive gravid i 1 års tid nu! For halvandet år siden var jeg igennem en MA og ønskede dermed graviditet bagefter igen! Jeg psykisk var hurtigt ovenpå igen, men min første blødning opstod først 2 en halv måned efter udskrabning og har hafturegelmæssiglige blødninger lige siden!
- Jeg tog til læge som skrevet at jeg havde forsøgt aktivt sammen med kæresten at blive gravide i halvandet år.
Lægen tjekkede mig ikke!! Han havde kun en samtale med mig om at jeg nu var 20 år gammel og at det var alt for tidligt at få hjælp til sådan noget og bla bla bla..
Ærligt, jeg kom egentlig bare for at blive tjekket så det kunne udlukkes at det ikke var mig der var noget galt med, så jeg kunne falde til ro igen!
Så ævlede han om at jeg var en lille smule overvægtig om jeg evt. Kunne have noget PCO/PCOC, og om jeg havde øget hårvækst, hvilket jeg svarede nej til, det det ikke er sådan! Jeg fortalte ham at jeg havde været gravid nogle gange før, og dermed mente han ikke at jeg havde PCO alligevel da jeg ingen problemer havde haft før det..
Det har været en kæmpe kamp indtil da at jeg faktisk slet ikke tænker på det længere!
Men ærligt kan han tillade sig at stille en diagnose uden at have tjekket mig, og hvordan får man stillet diagnosen PCO/pcos
please giv mig feet back! 
Jeg har pcos og det får man diagnosticeret ved en gynækolog, jeg har fået 3 økobørn og 1 ved hjælp af hormoner pga minipiller havde ødelagt min cyklus. Man kan i øvrigt godt have pcos uden for meget mandligt kønshormon (som oftest er årsag til øget behåring)
Jeg tror årsagen til ikke at sende videre pga din alder, er at du netop har været gravid flere gange og derfor har gode ods med mindre du fejler noget som feks pcos. Hvad med de andre graviditeter(du skriver flere) var også Ma eller ? Noget der kan tale for at blive sendt videre til udredning.