Jeg ringede til lægen, og forklarede sekretæren hvad det omhandlede! Og jeg sagde til hende at vi havde forsøgt i lidt over et års tid at blive gravide, og alting ikke var blevet som det skulle efter min MA..
Dermed vil jeg ikke mene at jeg kom for at blive talt til, men for at blive undersøgt og evt få en henvisning til en gyn.
Jeg har ærligt været igennem 4 aborter og alle gange er min mestruation faldet punktligt! Så bliver jeg 18 og er normalvægtig og så får jeg ikke min menstruation regelmæssigt. Den er kommet selv punktligt når jeg har været på prævention..
Han job var at undersøge mig, da det var det jeg kom efter..
Han sad og sagde til mig at det var muligt at jeg havde noget PCO på grund af en lille smule overvægt, men skød det hurtigt af vejen igen da jeg fortalte ham om tidligere graviditeter, så ja det er rigtigt at han ikke stillede en diagnose! Udover det sagde han til mig at hvis noget var galt nu, og jeg var barnløs eller andet, så ville man ikke kunne tjekke det nu, da jeg for det første er ung, og unødvendig at tjekke for barnløshed nu, i det han mener at jeg skal have uddannelse og sådan først!
Han har fuldstændig ret i at uddannelsen skal komme først, men han bestemmer vel ikke hvornår jeg vil have børn??
Jeg følte som en kritik! At være ung og kommer og spørg om hjælp til at finde ud af om jeg evt fejler noget, at jeg går derfra uden at vide noget som helst, er som at gå lidt i stå i sin egen verden, det er træls!!
Anmeld
Citér