Ville i ringe 1813?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2016

Choko123

Hej. Har ikke læst hele tråden. Men prøv at Google overproduktion, lyder som det. Og læs også om blokamning - det kan være løsningen. Og så til sidst : am alt det du og dit barn vil!! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2016

Roselil

Profilbillede for Roselil
Anonym skriver:

Jeg ringede til sundhedsplejerskens vagttelefon, hun sagde nogenlunde det samme at det nok bare var luft i maven, at det eneste jeg kan gøre for st hjælpe ham er at massere maven og lave cyklebevægelser med ham. 

Men jeg vælger dog stadig at tage ham fra i nedløbet og få det værste tryk af med en stofble for kan høre at han ikke kan følge med og kløjes i det. Samtidig tager jeg noget af det tynde mælk... Håber det kan hjælpe ham lidt, ellers kommer min egen sp på tirsdag så må jeg spørge hende

Lyder fornuftigt at ta lidt af trykket, står en masse om overproduktion inde på ammenet. Det vigtigste er, at følge sit instinkt . Der er ingen facitliste, alle børn er unikke

Anmeld Citér

18. januar 2016

Mrsopsand

Choko123 skriver:

Hej. Har ikke læst hele tråden. Men prøv at Google overproduktion, lyder som det. Og læs også om blokamning - det kan være løsningen. Og så til sidst : am alt det du og dit barn vil!! 

Blokamning anbefales ikke længere af ammenet, og det er slet ikke godt at gøre så tidligt i et ammeforløb hvor amningen stadig er ved at blive etableret ordentligt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.