Alle mine har haft grøn og slimet afføring i en periode eller bare en dag - ja man bliver lidt ups, men når man har set det nogle gange så er det bare sådan - vare vent til du ser en ble fyldt med rosiner 
jeg ville personligt aldrig gå i gang med at blokamme blev også rådet til det med min nummer 3, det betød en dreng der skreg, en mor der havde der af h.... Til og det viste sig han slet ikke fik næring nok, så han netop var møg sulten og så havde jeg sultet ham 
jeg ville derimod hvis han falder i søvn hurtigt, kilde han under fødderne og se om jeg kunne holde han vågen. Og så ville jeg mærke efter hos mig selv: føles det som det trækker mælken ned eller mærkes det som det kun er overfladen der bliver suget. Og sp ville jeg hvis han faldt i søvn med brystet i munden lade ham ligge sådan, der gjorde min datter og begyndte af sig selv at sutte efter er stykke tid og så kunne jeg mærke hvordan det nærmest trak helt op fra under armen.
Og er du nervøs, så giv et ring, men følg dine instinkter hvis du synes han skal have lov ar sutte ofte så skal han det.
Anmeld
Citér