Sjov tråd (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2016

tarkoflen

Thea er født kl 03.00 og det første jeg spurgte om, da hun var blevet født var om klokken var over 00.00  Så meget for tidsfornemmelse  

Grunden til at det var vigtigt at hun blev født efter midnat var, at så blev hun født på sin oldemors fødselsdag, og det var vist den bedste gave vi kunne give olde 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2016

Monski

Sedigfor skriver:

Jeg sad her og tænkte på om vi ik skulle lave sådan en: jeg har under min fødsel. For jeg ved der er mange som sidder og er bange for at lave eller noget under ens fødsel deri blandt mig selv. Jeg kan selv starte (: 

min fødsel tog omkring 27 timer og kunne ikke holde smerten ud længere, dog troede de ikke jeg havde veer og skulle tjekkes hvert 30 minut, for at se om jeg overhoved åbenet mig men nå, da jeg så havde født, skulle min jordemoder se om der skulle sys indevendig, da hun så pressede på min blære, tissede jeg på hendes hånd, lidt flovt men vi grinede af det og snakkede derefter om netop sådan noget her (:

Min anden fødsel gik meget hurtigt, fødte 43  minutter efter vi ankom til hospitalet, så det hele var lidt kaotisk. Da jeg fik presseveer var mit vand stadig ikke gået, men den jordemoderstuderende skulle lige tjekke inden de ville tage det. Og selvfølge så gik mit vand lige der, i hovedet på hende. Og det var altså ikke bare lidt - hun fik hele møget lige i skalden  

Anmeld Citér

13. januar 2016

Steffecph

Da jeg var 3 cm åben vælger de at tage vandet, da jeg ikke åbner mig synderligt. Der kommer dog ikke særlig meget fostervand, hvilket undre dem da min datter lå helt oppe under mine ribben. Da min datter så endelig kommer ud, lyder der et ordentligt plask udover den jordemoderstuderendes helt nye Nike free :-D jeg undskyldte og undskyldte og hun kunne ikke lade vær med at grine. 

Anmeld Citér

14. januar 2016

GrønStjerne

Da jeg kom ind på fødegangen med min første datter skulle jeg have det her famøse klyx. Jeg havde aldrig prøvet sådan et, og fik besked på at det helst skulle holdes inde 10 minutter.

Pligtskyldigt prøver jeg at holde mig, med det resultat at det hele stod ud på gulvet da jeg var på vej på toilettet. Og min stakkels mand blev sat til at ordne det (af mig fordi det bare var SÅ pinligt, og jm måtte i hvert fald ikke opdage at jeg ikke havde kunnet holde mig).

Oh the romance of birth

Anmeld Citér

14. januar 2016

Tystys14

Hmm jeg har slet ikke haft sådanne sjove/flove øjeblikke under mine to pigers fødsel. 

Men min mand fik rekord mange filuris på rekord tid, pga. En sød jordmorstuderende havde hørt, at sukker sætter skub i veerene.

Bare ærgerligt jeg ikke selv havde lyst til is under fødslen ( men det havde min mand, så han spiste dem hver gang hun forlod stuen, for derefter at bede om en ny til mig ha ha). 

Anmeld Citér

15. januar 2016

Yoggibear

B&J skriver:

Jeg kom over på føde briksen også sagde jordmoren jeg godt måtte presse også sagde sygeplejesken samtidig at jeg bare kunne tage hendes hånd. Jeg griber ud efter hendes hånd + mandens også pressss

MEN!

jeg griber ikke fast i sygeplejskens hånd, nej nej jeg greb fast i hendes kittel også ja der er knapper i sådan og og 1-2-3 river jeg til også ja så står hun der bare i en undertrøje er glad for hun havde noget under 

Ejjjjjjjjjjjjjj hold nu ok hvor jeg flækkede af grin. Sikke et mentalt billede og kan slet ikke forestille sygeplerskens ansigt da det sker 

jeg grinte faktisk så meget at min kæreste vågnede og kom løbende ind i stuen, da han troede det var noget galt. Hjertet sad helt oppe i halsen på ham. Han blev virkelig lettet over at jeg var ok og spurgte hvad der var Los. Jeg kunne næsten ikke få ordene ud fordi jeg griner så meget. Han læste historien men synes ikke det var så skojt, tsk. 

Tak for en god start på dagen. 

Anmeld Citér

15. januar 2016

B&J

Yoggibear skriver:

Ejjjjjjjjjjjjjj hold nu ok hvor jeg flækkede af grin. Sikke et mentalt billede og kan slet ikke forestille sygeplerskens ansigt da det sker 

jeg grinte faktisk så meget at min kæreste vågnede og kom løbende ind i stuen, da han troede det var noget galt. Hjertet sad helt oppe i halsen på ham. Han blev virkelig lettet over at jeg var ok og spurgte hvad der var Los. Jeg kunne næsten ikke få ordene ud fordi jeg griner så meget. Han læste historien men synes ikke det var så skojt, tsk. 

Tak for en god start på dagen. 

Det var så lidt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.