Sjov tråd (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2016

Misser1989

Ved min første fødsel, havde jeg en lang presse fase, næsten 2 timer. Flere gange blev overlægen/fødselslægen kaldt ind. På et tidspunkt siger han til mig, at jeg skal få presset igennem, så barnet kan komme ud, at det er det bedste for barnet. Jeg får så RÅBT til ham, at han ikke aner hvordan det føles, så det skal han overhovedet ikke blande sig i! Noget i den stil, har vist fortrængt det lidt, den stakkels mand passede jo bare sit arbejde 

Anden gang havde jeg en drømme fødsel, presse fase på 9 min. Under det hele snakkede jeg om hvor fantastisk det var, at vi nu kunne nå hjem og spise aftensmad med storebror (fødte kl 15:04)  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2016

lucas<3

Da jeg havde født min søn uden bedøvelserne og sprækker om til røven, spurgte lægen der tog imod min søn, " louise har du ondt nogen steder" kigger på ham og siger ja jeg har altså ikk ondt i fingeren hvis det er det du regner med. Ham kigger på mig og siger ja okay undskyld.. 

Anmeld Citér

12. januar 2016

B&J

Jeg kom over på føde briksen også sagde jordmoren jeg godt måtte presse også sagde sygeplejesken samtidig at jeg bare kunne tage hendes hånd. Jeg griber ud efter hendes hånd + mandens også pressss

MEN!

jeg griber ikke fast i sygeplejskens hånd, nej nej jeg greb fast i hendes kittel også ja der er knapper i sådan og og 1-2-3 river jeg til også ja så står hun der bare i en undertrøje er glad for hun havde noget under 

Anmeld Citér

12. januar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
B&J skriver:

Jeg kom over på føde briksen også sagde jordmoren jeg godt måtte presse også sagde sygeplejesken samtidig at jeg bare kunne tage hendes hånd. Jeg griber ud efter hendes hånd + mandens også pressss

MEN!

jeg griber ikke fast i sygeplejskens hånd, nej nej jeg greb fast i hendes kittel også ja der er knapper i sådan og og 1-2-3 river jeg til også ja så står hun der bare i en undertrøje er glad for hun havde noget under 

Haha ups 

Anmeld Citér

12. januar 2016

Sedigfor

B&J skriver:

MEN!

Hahhaha! , ej undskyld men er fald af grin.

Anmeld Citér

12. januar 2016

Sedigfor

Misser1989 skriver:

Ved min første fødsel, havde jeg en lang presse fase, næsten 2 timer. Flere gange blev overlægen/fødselslægen kaldt ind. På et tidspunkt siger han til mig, at jeg skal få presset igennem, så barnet kan komme ud, at det er det bedste for barnet. Jeg får så RÅBT til ham, at han ikke aner hvordan det føles, så det skal han overhovedet ikke blande sig i! Noget i den stil, har vist fortrængt det lidt, den stakkels mand passede jo bare sit arbejde 

Anden gang havde jeg en drømme fødsel, presse fase på 9 min. Under det hele snakkede jeg om hvor fantastisk det var, at vi nu kunne nå hjem og spise aftensmad med storebror (fødte kl 15:04)  

Min pressefase varede i næsten fire timer

Anmeld Citér

12. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Da jeg skulle føde min datter lå jeg i vand med temmelig kraftige veer. Og lige som jdm var ved at undersøge mig ville min datters søde far trøste mig lidt ved at nusse mig på armen. Jeg får så skreget af ham: "Du skal IKKE røre ved mig!!!" da jeg har lidt svært ved at håndtere den smerte der, og ikke lige kunne rumme det. Stakkels mand altså.

Efter jeg havde født og jdm havde opgivet at få mig ud på toilettet (var ved at knække mig da hun ville køre mig derud i kørestol pga blodmangel), ville hun lægge kateter på mig, så jeg kunne få tisset. Der fik jeg også råbt af hende "Så lad dog være, jeg skal for fanden ikke pisse!" Og jeg havde ret, der kom så godt som intet ud i det skide kateter

Anmeld Citér

12. januar 2016

Michella2

Sedigfor skriver:

Jeg sad her og tænkte på om vi ik skulle lave sådan en: jeg har under min fødsel. For jeg ved der er mange som sidder og er bange for at lave eller noget under ens fødsel deri blandt mig selv. Jeg kan selv starte (: 

min fødsel tog omkring 27 timer og kunne ikke holde smerten ud længere, dog troede de ikke jeg havde veer og skulle tjekkes hvert 30 minut, for at se om jeg overhoved åbenet mig men nå, da jeg så havde født, skulle min jordemoder se om der skulle sys indevendig, da hun så pressede på min blære, tissede jeg på hendes hånd, lidt flovt men vi grinede af det og snakkede derefter om netop sådan noget her (:

Da jeg skulle undersøges af jm inden jeg var kommet ind på fødestuen, gik mit vand lige inden hun undersøgte mig.. Ca 5 sekunder senere brækkede jeg mig ud over hele stuen og toilettet, da jeg ikke nåede ud på toilettet inden 

Det gjorde jeg så 3 gange i træk 

Efterfølgende lå jeg 12 timer på fødestuen og kastede op x antal gange (har slet ikke styr på hvor mange gange), og fødestuen løb til sidst tør for brækposer 

Har aldrig i mit liv kastet så meget op før, og jm havde aldrig set noget lign 

Min datter blev i øvrigt presset ud imens mit hoved lå begravet i en brækpose 

Anmeld Citér

12. januar 2016

Sedigfor

MummiT skriver:

Da jeg skulle føde min datter lå jeg i vand med temmelig kraftige veer. Og lige som jdm var ved at undersøge mig ville min datters søde far trøste mig lidt ved at nusse mig på armen. Jeg får så skreget af ham: "Du skal IKKE røre ved mig!!!" da jeg har lidt svært ved at håndtere den smerte der, og ikke lige kunne rumme det. Stakkels mand altså.

Efter jeg havde født og jdm havde opgivet at få mig ud på toilettet (var ved at knække mig da hun ville køre mig derud i kørestol pga blodmangel), ville hun lægge kateter på mig, så jeg kunne få tisset. Der fik jeg også råbt af hende "Så lad dog være, jeg skal for fanden ikke pisse!" Og jeg havde ret, der kom så godt som intet ud i det skide kateter

Fik os sådan et, da jeg ingen følelse havde dernede . Tror os det var derfor jeg tissede på min jm. Havde ingen magt over mit underliv i ca to uger

Anmeld Citér

12. januar 2016

B&J

Sedigfor skriver:

Hahhaha! , ej undskyld men er fald af grin.

Det var jeg også bagefter 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.