Sedigfor skriver:
Jeg sad her og tænkte på om vi ik skulle lave sådan en: jeg har under min fødsel. For jeg ved der er mange som sidder og er bange for at lave eller noget under ens fødsel deri blandt mig selv. Jeg kan selv starte (:
min fødsel tog omkring 27 timer og kunne ikke holde smerten ud længere, dog troede de ikke jeg havde veer og skulle tjekkes hvert 30 minut, for at se om jeg overhoved åbenet mig men nå, da jeg så havde født, skulle min jordemoder se om der skulle sys indevendig, da hun så pressede på min blære, tissede jeg på hendes hånd, lidt flovt men vi grinede af det og snakkede derefter om netop sådan noget her (:
Da jeg skulle undersøges af jm inden jeg var kommet ind på fødestuen, gik mit vand lige inden hun undersøgte mig.. Ca 5 sekunder senere brækkede jeg mig ud over hele stuen og toilettet, da jeg ikke nåede ud på toilettet inden 
Det gjorde jeg så 3 gange i træk 
Efterfølgende lå jeg 12 timer på fødestuen og kastede op x antal gange (har slet ikke styr på hvor mange gange), og fødestuen løb til sidst tør for brækposer 
Har aldrig i mit liv kastet så meget op før, og jm havde aldrig set noget lign 
Min datter blev i øvrigt presset ud imens mit hoved lå begravet i en brækpose 
Anmeld
Citér