Sjov tråd (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2016

Sedigfor

Michella2 skriver:

Da jeg skulle undersøges af jm inden jeg var kommet ind på fødestuen, gik mit vand lige inden hun undersøgte mig.. Ca 5 sekunder senere brækkede jeg mig ud over hele stuen og toilettet, da jeg ikke nåede ud på toilettet inden 

Det gjorde jeg så 3 gange i træk 

Efterfølgende lå jeg 12 timer på fødestuen og kastede op x antal gange (har slet ikke styr på hvor mange gange), og fødestuen løb til sidst tør for brækposer 

Har aldrig i mit liv kastet så meget op før, og jm havde aldrig set noget lign 

Min datter blev i øvrigt presset ud imens mit hoved lå begravet i en brækpose 

Wow! Ved du hvorfor du kastede så meget op?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2016

Leneur

Saphiira skriver:

Min fødsel startede med, at jeg VIRKELIG skulle på toilettet.. Troede, at jeg havde fået diarré....

Da jeg gik rundt med veer og ventede på ambulancen, skulle jeg også holde styr på en hund, og det er altså rimeligt svært med presseveer, tror desværre, jeg fik råbt af hunden..Stakkels hund...

og så kan jeg huske, at jeg skreg:"Hvornår er den møgunge ude?!?" 

Ja jeg sagde så tag hende dog ud nu.... ��

Anmeld Citér

12. januar 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Sedigfor skriver:

Fik os sådan et, da jeg ingen følelse havde dernede . Tror os det var derfor jeg tissede på min jm. Havde ingen magt over mit underliv i ca to uger

Hun havde også lagt et under fødslen og så havde de taget blodprøver fra min datters hoved 3 gange i løbet af de sidste 2 timer af pressefasen (varede 4 timer i alt), så jeg var bare godt og grundigt træt af at der var folk der skulle rode og pille dernede  
Og ikke nok med det, så skulle jeg også syes bagefter, var sgu gal på hende 

Anmeld Citér

12. januar 2016

Sedigfor

MummiT skriver:

Hun havde også lagt et under fødslen og så havde de taget blodprøver fra min datters hoved 3 gange i løbet af de sidste 2 timer af pressefasen (varede 4 timer i alt), så jeg var bare godt og grundigt træt af at der var folk der skulle rode og pille dernede  
Og ikke nok med det, så skulle jeg også syes bagefter, var sgu gal på hende 

Lyder meget som min

Anmeld Citér

12. januar 2016

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Leneur skriver:

Ja jeg sagde så tag hende dog ud nu.... ��

Haha. Tror mange har sagt noget lignende. 

Anmeld Citér

12. januar 2016

Misser1989

Sedigfor skriver:

Min pressefase varede i næsten fire timer

Åh Gud!

Anmeld Citér

12. januar 2016

Michella2

Sedigfor skriver:

Wow! Ved du hvorfor du kastede så meget op?

Nej, der er åbenbart nogle kvinder der kaster op ved ondt i maven, og ondt i maven havde jeg godt nok den dag 

har dog altid haft let ved opkast ved mavesmerter, men troede ikke det kunne være så vildt 

Anmeld Citér

12. januar 2016

Misser1989

Kom lige i tanke om en episode mere fra min første fødsel, som jeg syntes var lidt pinligt! 

Jeg var overbevist om at jeg skulle lave stort, så jeg sad og pressede og pressede højlydt, lige midt i vagtskifte, jordemoderen som jeg endnu ikke havde mødt kalder gennem døren, at hun syntes jeg skal komme ind på fødebriksen og blive undersøgt. Jeg nægter, for jeg skulle altså skide! Det ender med at hun kommer ind og "tvinger" mig væk fra toilettet og ind på føddbriksen (ja oksy, god ide skulle jo føde og ikke skide). Men ikke nok med det, så kender min mand denne her unge, søde jordemoder, da de har gået i klasse sammen i flere år! 

Men trods det lidt mærkelig præsentation at hinanden, var hun en fantastisk jordemoder at føde ved 

Anmeld Citér

12. januar 2016

Sedigfor

Misser1989 skriver:

Åh Gud!

Var os ulideligt! .

Anmeld Citér

12. januar 2016

FrkC

Jeg havde - efter 40 timer med opstartsveer og 8-10 timer med 'rigtige veer' - overskud til at kigge bekymret på min mand mellem 2 veer og spørge 'er du okay skat?' 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.