Sjov tråd (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2016

Anonym8200

Jeg havde godt nok uregelmæssige veer 4 dage før min fødsel, og typisk var smerterne der om natten så jeg fik slet ikke sovet 4 dage efter kunne jeg ikke holde det ud og ringede til min mand kl 4 om natten! Han var hjemme under 20 min. Vi kørte til sygehuset og fik bekræftet på at jeg var i fødsel og var åben 4 cm heldigvis �� også gik vi ned til kantinen for at få morgenmad hvor jeg bare skreg hver gang der kom en vee ���� derefter gik vi så ind i fødestuen hvor jeg lagde mig op på sengen, og da presseveerne kom gjorde det så ondt dernede jeg råbte af jordemoderen "GIV MIG NU MERE BEDØVELSE FOR HELVEDE! JEG KAN IKKE PRESSE LÆNGERE"!! Også sagde min mand jeg sku presse og tage dybe indåndinger også blev jeg så gal jeg sagde "LUK RØVEN, DET HELE ER DIN SKYLD"! Orgh, han blev virkelig sur og gik, også kom han ind igen da hovedet var på vej ud ���� undskyldte jordemoderen og min mand mange gange ���� også fik vi købt chokolade til jordemoderen også ���� piiinliiigt ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2016

Sedigfor

Anonym8200 skriver:

Jeg havde godt nok uregelmæssige veer 4 dage før min fødsel, og typisk var smerterne der om natten så jeg fik slet ikke sovet 4 dage efter kunne jeg ikke holde det ud og ringede til min mand kl 4 om natten! Han var hjemme under 20 min. Vi kørte til sygehuset og fik bekræftet på at jeg var i fødsel og var åben 4 cm heldigvis �� også gik vi ned til kantinen for at få morgenmad hvor jeg bare skreg hver gang der kom en vee ���� derefter gik vi så ind i fødestuen hvor jeg lagde mig op på sengen, og da presseveerne kom gjorde det så ondt dernede jeg råbte af jordemoderen "GIV MIG NU MERE BEDØVELSE FOR HELVEDE! JEG KAN IKKE PRESSE LÆNGERE"!! Også sagde min mand jeg sku presse og tage dybe indåndinger også blev jeg så gal jeg sagde "LUK RØVEN, DET HELE ER DIN SKYLD"! Orgh, han blev virkelig sur og gik, også kom han ind igen da hovedet var på vej ud ���� undskyldte jordemoderen og min mand mange gange ���� også fik vi købt chokolade til jordemoderen også ���� piiinliiigt ��

Blev han lige godt sur?

Anmeld Citér

12. januar 2016

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym8200 skriver:

HAHA ej sorry grinte sådan højlydt da jeg læste din besked 

men synes godt nok ikke at din man burdte blive sur og ligefrem går når du sådan havde brug for ham

men han kan nok ikke satte sig i det du gennemgår 

Anmeld Citér

12. januar 2016

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Når man er førstegangs gravid ANER man ikke hvad der venter en før man faktisk har været igenem det man kan gætte og læse om alle dem der har prøvet det før en selv men ingen kan fortælle hvad der vil komme til at ske for netop ens fødsel og ikke mindst hvor smertefuld det er og hvordan man vil redigere 

Og sådan var jeg også jeg kunne side og gætte mig til alt mulig og læse osv

da jeg skulle føde vores datter for snart halvandet år siden 

der startet jeg med at ikke kunne sove og lå og vendte og drejet mig længe. Ja så længe at kl bliv 3 om natten men kl 3 begyndte mine veer for første gang men der viste jeg ikke at det var veer jeg vækket min mand kl 4 for begyndte at ha så ondt at det hverken hjalp at ligge ned eller side eller stå. 

Vi ringet til jordmoder og vi var på hospitalet kl 8 

kl 9 bliv smerterne så ekstreme for mig at jeg bedt om en blokade 

og gad virkelig ikke høre på min jordmoder da hun skulle fortælle om bevirkninger jeg skal bare ha det LIGENU og her (men dog råbte jeg ikke )  faktisk råbte jeg hverken på nogle tidspunkt eller af nogle overhovedet fra veer til fødsel tog det 15 timer og 28 min

vores jordmoder både under fødslen og bagefter roste min mand og jeg for hvor gode vi var og kærlig vi var overfor hinanden. Som hun aldrig set et par som os 

selv alle de andre som var med under fødslen har ikke set et par ligesom os fik vi af vide hehe

men det passer også vi støttet og hjalp hinanden og fandt styrke i hinanden

men før alt det hvor jeg stadig var gravide troede min mand at jeg ville råbe og smide ting efter ham haha men efter fødslen sagde han at han har aldrig troede at jeg vil være så kærlig og rolig selvom jeg havde alle de smerter

Anmeld Citér

12. januar 2016

Disarobi

Sedigfor skriver:

Jeg sad her og tænkte på om vi ik skulle lave sådan en: jeg har under min fødsel. For jeg ved der er mange som sidder og er bange for at lave eller noget under ens fødsel deri blandt mig selv. Jeg kan selv starte (: 

min fødsel tog omkring 27 timer og kunne ikke holde smerten ud længere, dog troede de ikke jeg havde veer og skulle tjekkes hvert 30 minut, for at se om jeg overhoved åbenet mig men nå, da jeg så havde født, skulle min jordemoder se om der skulle sys indevendig, da hun så pressede på min blære, tissede jeg på hendes hånd, lidt flovt men vi grinede af det og snakkede derefter om netop sådan noget her (:

Ved min første fødsel var jeg egentlig meget afklaret med det hele og stolede på at jordemoderen ville sige når tiden var inde til smertelindring og klyx og det hele. Meeen det gjorde hun ikke så jeg fik ingen af delene, hvilket resulterede i at jeg havde afføring få minutter før jeg fødte!!!!

Det var der jo ikke noget at gøre ved, og jeg overlevede da også, men var meget opsat på at få et klyx ved næste fødsel...

Det fik jeg!!!! ... Men det virkede ikke optimalt -så anden gang havde jeg også afføring lige inden baby kom  

wuhuu, giving birth is charming 

Anmeld Citér

12. januar 2016

Katia Juul Skovgaard

He he, sjov tråd 

Jeg ligger der med veer, en lille smule presset på "av det gør ondt"-faktoren. Jeg holder vejret når jeg har ondt og det er ikke så godt under veer, så manden får på en blid og medfølende måde sagt "Skat, du skal trække vejret".

Øjne kunne ha' dræbt og masken med lattergas var ingen hindring for mit "JEG TRÆKKER VEJRET FOR HELVEDE!!!!!" (blev efterfulgt af en overdrevet indånding for at pointere pointen)

Anmeld Citér

12. januar 2016

MinPrins

Sedigfor skriver:

Haha

Heldigvis indså jeg at jeg havde veer inden min datters far skulle på arbejde.

Haha, jeg havde kun Plukveer da han tog af sted... Så tog de til i løbet af aftenen... ☺

Anmeld Citér

12. januar 2016

lineog4

Nu har jeg født en del gange og ikke en af fødslerne var som jeg troede. 

Før jeg fødte troede jeg, at jeg ville være en råber, en af dem fortalte min kære mand hvor skaber skulle stå under hele fødslen. Men det var jeg slet ikke, ja faktisk lavede jeg joke under hele fødslen så meget så jordemoder kommenterede bagefter hun aldrig havde grint så meget til en fødsel. Min mand forsøgte sig også og de fleste gange gik det godt, men et par gange fik han med sød stemme at vide, at det jo egentlig ikke var sjovt det her. Jeg var enormt drænet for energi fordi jeg havde haft en optakt på 4 dage, så faldt reelt i søvn under presseveerne og var meget overrasket når jeg vågnede op og min mand stod der og gloede på mig. 

2 fødsel var en turbo fødsel og da jordemoder ikke havde forventet det så gav hun mig klyx med vestorm og 20 minutter før baby var ude. Det resulterede i jeg ikke kunne holde på noget og heller ikke sidde på toilettet, så jeg sked på gulvet mens jeg sagde undskyld og inde få sekunder der var mellem veerne der prøvede jeg at vaske gulv - må virkelig have været et købt syn. Fik også lattermaske men da der ikke var pause mellem veerne så "glemte" jeg at tage masken af og blev syg, kastede op ned i den, men tog den på igen adrr.... 

De to andre fødsler var meget mere inde i mig selv fødsler, jeg og min krop vidste hvad der skulle ske. Så jeg talte ikke meget, men arbejdede i den korte tid fødslen tog. 

Den 4. Fødsel havde de dog heller ikke regner med gik så hurtigt, så den erfarne jordemoder var overhovedet ikke interesserer i mig før jeg sagde en lyd som et dyr, så gik set stærkt men hun nåede ikke at gøre fødelejet klar før han var ude.

men 2. Fødsel er klart den fødsel der kan skrives en lang og pinlig historie om til trods for jeg kun var på fødegangen lige under 40 minutter 

Anmeld Citér

12. januar 2016

lineog4

Nå ja og min mands bedste historie er nok 3. Fødsel - 11 mnd efter en fødsel hvor vi dårligt nåede fødselsgangen. Jeg havde fået tid til igangsættelse men de havde sagt det ville tage flere dage og jeg formodentlig bare skulle have en pille og så hjem. Så jeg havde sendt manden på arbejde 1-11/2 times kørsel væk. Men da jeg kom der op besluttede de sig for at prikke vandet. Og lille mig, tænker ikke så meget, og ringer derfor først til min mand da de havde prikket vandet og kørt en strimmel - han kunne have slået mig ihjel og jeg er glad for han ikke blev stoppet den Iben fartkontrol. Men han nåede såmænd både hjem efter tørt tøj til mig og kamera og også at komme med til fødslen, for veerne startede først to timer efter....

Anmeld Citér

12. januar 2016

MorTil3+

Har nok sagt mange grimme ting under mine fødsler men husker det ikke rigtig. Men med vores datter kan jeg huske at jeg sparkede en læge i hovedet da hun havde lagt sugekoppen på vores datters hoved fordi hun kom til at trække i den før jeg fik en ve. Og med vores sidste søn her sagde jeg til min mand da han blev lagt op på min mave "ej skat prøv lige og se hvor grim han er" men han var altså ikke ret køn, helt vildt lille (for tidlig født) og så var han hel blå (han trak ikke vejret). 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.