Når man er førstegangs gravid ANER man ikke hvad der venter en før man faktisk har været igenem det
man kan gætte og læse om alle dem der har prøvet det før en selv men ingen kan fortælle hvad der vil komme til at ske for netop ens fødsel og ikke mindst hvor smertefuld det er og hvordan man vil redigere
Og sådan var jeg også jeg kunne side og gætte mig til alt mulig og læse osv
da jeg skulle føde vores datter for snart halvandet år siden
der startet jeg med at ikke kunne sove og lå og vendte og drejet mig længe. Ja så længe at kl bliv 3 om natten men kl 3 begyndte mine veer for første gang men der viste jeg ikke at det var veer jeg vækket min mand kl 4 for begyndte at ha så ondt at det hverken hjalp at ligge ned eller side eller stå.
Vi ringet til jordmoder og vi var på hospitalet kl 8
kl 9 bliv smerterne så ekstreme for mig at jeg bedt om en blokade
og gad virkelig ikke høre på min jordmoder da hun skulle fortælle om bevirkninger jeg skal bare ha det LIGENU og her (men dog råbte jeg ikke )
faktisk råbte jeg hverken på nogle tidspunkt eller af nogle overhovedet
fra veer til fødsel tog det 15 timer og 28 min
vores jordmoder både under fødslen og bagefter roste min mand og jeg for hvor gode vi var og kærlig vi var overfor hinanden. Som hun aldrig set et par som os
selv alle de andre som var med under fødslen har ikke set et par ligesom os fik vi af vide hehe
men det passer også vi støttet og hjalp hinanden og fandt styrke i hinanden
men før alt det hvor jeg stadig var gravide troede min mand at jeg ville råbe og smide ting efter ham haha men efter fødslen sagde han at han har aldrig troede at jeg vil være så kærlig og rolig selvom jeg havde alle de smerter
Anmeld
Citér