Hvor meget gør i rent?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.120 visninger
38 svar
32 synes godt om
7. januar 2016

Mullesmith

Jeg kan ikke finde ud af om jeg er meget fanatisk med rengørring og almindelig husholdning herhjemme. Jeg har det rigtig træls hvis jeg ikke får tørret støv af mindst 2 gange om ugen og jeg støvsuger nogen steder i huset hver dag og efter behov under spisebordet og sådan. Gulvvask er ikke så hyppigt som jeg plejer pga graviditeten nu men kan ikke klare hvis der er beskidt på gulvet da jeg næsten altid går med bare tæer. Jeg skal også helst have alt vasketøjet i bund og der skal heller ikke stå en opvaskemaskine der skal tømmes i ret lang tid. Spindelvæv i hjørner skal væk og fodlister skal være tørret af, toilettet rengør jeg ofte to gange om dagen da jeg har to drenge der ikke kan ramme  sengetøj skal også helst skiftes mindst 1 gang hver 14 dag. Hvor meget gør i rent hos jer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2016

Mor1986

Mullesmith skriver:

Jeg kan ikke finde ud af om jeg er meget fanatisk med rengørring og almindelig husholdning herhjemme. Jeg har det rigtig træls hvis jeg ikke får tørret støv af mindst 2 gange om ugen og jeg støvsuger nogen steder i huset hver dag og efter behov under spisebordet og sådan. Gulvvask er ikke så hyppigt som jeg plejer pga graviditeten nu men kan ikke klare hvis der er beskidt på gulvet da jeg næsten altid går med bare tæer. Jeg skal også helst have alt vasketøjet i bund og der skal heller ikke stå en opvaskemaskine der skal tømmes i ret lang tid. Spindelvæv i hjørner skal væk og fodlister skal være tørret af, toilettet rengør jeg ofte to gange om dagen da jeg har to drenge der ikke kan ramme  sengetøj skal også helst skiftes mindst 1 gang hver 14 dag. Hvor meget gør i rent hos jer?

Jeg gør normalt rent en gang om ugen. Hvor der tørres støv af, køkkenskabe tørres af, badeværelse gøres rent og der støvsuges og vaskes gulv, der bliver dog efter behov støvsuget hver anden dag. Og sengetøj skiftes ca en gang om ugen. 

Pga graviditet har vi fået rengøringshjælp hver anden uge. For jeg har så ondt i mit bækken, men desværre har hun igen meldt fra så jeg selv må tage rengøringen. 

Anmeld Citér

7. januar 2016

esioul

Mullesmith skriver:

Jeg støvsuger en gang om ugen og tørrer støv af hver 2 uge. 

Badeværelse og brusekabine bliver tager 1-2 gange om ugen. 

afkalkning af el apparater 1 gang pr måned. 

vasketøj næsten hver dag.  

Anmeld Citér

7. januar 2016

FruStolpe

Vi støvsuger ca 5 gange om ugen +fejer efter behov, alt opvask klare med det samme.  Vasketøj ordnes dagligt. 

Derudover har vi rengøringshjælp 1 gang om ugen til gulve, badeværelse, hylder og alt andet som trænger 

Anmeld Citér

7. januar 2016

PernilleogLouis

Jeg støvsuger hver dag - badeværelset bliver ordnet et par gange om ugen og støvet af ca en gang om ugen. Gulvvask er 1-2 gange om ugen og sengetøjet bliver også skiftet to gange om ugen 

Anmeld Citér

7. januar 2016

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Vi har rengøringshjælp 3 timer om ugen. Hun tørrer støv af, støvsuger, vasker gulve, ordner badeværelser og tørrer fodlister og køkkenskabe af. Herudover har vi en robotstøvsuger, som kører 1-2 gange i ugen yderligere. Vi skifter sengetøj en gang i ugen og ordner ellers efter behov.

Anmeld Citér

7. januar 2016

lineog4

Så lidt som muligt - nej selvsagt ikke, men er slet ikke så husmoderlig som jer. Det bliver gjort når der er et hul... 

Bliver faktisk lidt flov og tænker hvordan finder I tiden - okay så kunne I svare du bruger tiden på baby.dk (men i de her dage er det fordi jeg har lungebetændelse og taber pusten bare af en tur på 500 m så kan stort ser kun sidde i sofaen... Men en almindelig hverdag hvor jeg er hjemme mellem 16 og 18 og selv dejser om lidt før 21, der har jeg simpelthen ikke overskud til rengøring, så er der weekenderne og min fridag, men kommer altid til at spille et spil kort i stedte, gik en tur på legepladsen, syede en kjole eller....! Så jo tiden er der men er bare sådan indrettet at der nok ikke betyder så meget - ups 

Anmeld Citér

7. januar 2016

Benjamins'mor

Når det trænger. 

Fast støvsuger jeg dog flere gange om dagen, alt efter behov - mine børn elsker kiks og jeg kan ikke klare Krummerne på gulvet. 

Vasker tøj hver dag. Alm tøj ihvertfald, håndklæder og sengetøj bliver oftest i weekenderne. 

Gør komfuret ren hver dag efter madlavning og vasker op i hånden hver dag. 

Resten er efter behov. Jeg støver ærligt kun af når jeg synes det trænger til det. 

Anmeld Citér

7. januar 2016

Mullesmith

Jeg har nok et meget almindeligt forhold til rengøring så 

Anmeld Citér

7. januar 2016

SandraXOXO

Støvsuger to gange om ugen. Vasker op og vasker tøj dagligt, vi er 5 personer så der kommer hurtigt meget! Tøre støv af hver tredje uge og skifter også sengetøj der. Lufter ud dagligt. Vasker gulv en gang pr måned når der bliver gjort hovederent i alle kroge. Ordner badeværelset ca en gang om ugen og når det trænger. Jeg gider virkelig ikke gøre rent oftere vi bor ikk beskidt, men vi bor en smule rodet og krummerne agtigt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.