Inberetning til kommunen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2015

Mamalou

Anonym skriver:

Hvad mener du ? Hvor den er sendt fra ? Har kun 2 håndsinfo men først var det slag , nu skulle det være en hård tone overfor barnet

Jeg mener hvem har sendt underretningen? Er det fra børnehaven, skolen, familie eller bekendte? Måske anonym underretter? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2015

Bebsen

Begge dele er mulige, jeg kender en der har fået mere end en indberetning, og ved de sidste 2 har kommunen blot ringet til hende. Og det værste er sku at der er noget i det, de børn har brug for hjælp! Men da hjemmet altid ser pænt ud og moren kender sine rettigheder og desuden er en dygtig løgner, sker der intet... Jeg har selv lavet en indberetning på hende... 

Anmeld Citér

31. december 2015

Anonym trådstarter

Jeg mener hvem har sendt underretningen? Er det fra børnehaven, skolen, familie eller bekendte? Måske anonym underretter? 

den første var med navn , den sidste annonym . Men som jeg kender personen , og hvad jeg har hørt indberetningen skulle lyde, passer det. 

Anmeld Citér

31. december 2015

Anonym trådstarter

Bebsen skriver:

Begge dele er mulige, jeg kender en der har fået mere end en indberetning, og ved de sidste 2 har kommunen blot ringet til hende. Og det værste er sku at der er noget i det, de børn har brug for hjælp! Men da hjemmet altid ser pænt ud og moren kender sine rettigheder og desuden er en dygtig løgner, sker der intet... Jeg har selv lavet en indberetning på hende... 

Okay . Med det jeg kender til denne person , stemmer det også. 

Anmeld Citér

31. december 2015

Bebsen

Anonym skriver:

Det er forfærdeligt, hvad de børn ikke har set, hørt og oplevet!  Og minimum de 2 største er også blevet slået, ikke tæsk, men røvfuld og lussing...

Og gudhjælpemig om kommunen ikke over flere omgange har været inde over, der har været en §50 undersøgelse, børn i aflastning, familie rådgivning, barn med adfærdsproblemer, en mor der flere gange har måttet have kommunens hjælp til at få betalt regninger for ikke at blive smidt ud, få lukket for forbrug osv... 

Men hvad pokker skal man så gøre, hvad skal jeg gøre? 

Anmeld Citér

31. december 2015

Mamalou

Anonym skriver:

Ud fra de oplysninger du er kommet med, så tror jeg ikke det kan klares over telefonen. 

Anmeld Citér

31. december 2015

Mamalou

Bebsen skriver:

Det er forfærdeligt, hvad de børn ikke har set, hørt og oplevet!  Og minimum de 2 største er også blevet slået, ikke tæsk, men røvfuld og lussing...

Og gudhjælpemig om kommunen ikke over flere omgange har været inde over, der har været en §50 undersøgelse, børn i aflastning, familie rådgivning, barn med adfærdsproblemer, en mor der flere gange har måttet have kommunens hjælp til at få betalt regninger for ikke at blive smidt ud, få lukket for forbrug osv... 

Men hvad pokker skal man så gøre, hvad skal jeg gøre? 

Forsætte med at dele din bekymring med familiegruppen. Hvis der har været/er iværksat aflastning så er familiegruppen også bekymret. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.