Inberetning til kommunen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2015

SandraXOXO

alenemor42 skriver:

Der kan indkaldes til samtale på kommunen eller i hjemmet hvis man gerne vil se hjemmet.

Jeg tror ikke man laver uanmeldte besøg mere

Det gør de. Min veninde blev meldt for at gå fra sin lille datter i både hele og halve timer + at hjemmet sejlede i kattepis, skidt og rod og hun slet ikke magtede livet som enlig mor og de dukkede op uanmeldt (en sp og en dame fra kommunen) Hvilket var meget godt, for de fik hjulpet hende på ret vej og nu kunne det ikke gå bedre. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2015

Benjamins'mor

Jeg var 16 da jeg fødte første gang og oven i det havde jeg gået til skole psykolog fordi min far svigtede mig, så der sendte sundhedsplejersken en "indberetning" til kommunen. Vi blev indkaldt til samtale og fik foretaget en paragraf 50 undersøgelse over 5 mdr efter jeg havde født. Der var ingenting at komme efter og de kom med en positiv "afslutning", og har intet hørt fra dem siden. 

Anmeld Citér

29. december 2015

Mamalou

Anonym skriver:

Men bliver man altid kaldt til samtale ? Eller kan sagen blot løses over tlf 

Det afhænger af hvad der er underrettet om. Det er jo en individuel vurdering, afhængig af de oplysninger kommunen har og derfor svær for mig at svare på. 

Du siger det ikke er første gang, så med mindre det er bagateller der er tale om, så kan jeg ikke forestille mig, at vedkommende bliver indkaldt til samtale. Ved du hvor underretningen er sendt fra? 

Anmeld Citér

30. december 2015

Mamalou

alenemor42 skriver:

Der kan indkaldes til samtale på kommunen eller i hjemmet hvis man gerne vil se hjemmet.

Jeg tror ikke man laver uanmeldte besøg mere

Uanmeldt besøg kan sagtens forekomme. Det afhænger af underretnings karakter. Oftest vil de ringe forinden og meddele at de kommer, hvis de kan få fat på vedkommende. 

Anmeld Citér

30. december 2015

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Det afhænger af hvad der er underrettet om. Det er jo en individuel vurdering, afhængig af de oplysninger kommunen har og derfor svær for mig at svare på. 

Du siger det ikke er første gang, så med mindre det er bagateller der er tale om, så kan jeg ikke forestille mig, at vedkommende bliver indkaldt til samtale. Ved du hvor underretningen er sendt fra? 

Hvad mener du ? Hvor den er sendt fra ? Har kun 2 håndsinfo men først var det slag , nu skulle det være en hård tone overfor barnet

Anmeld Citér

30. december 2015

Sprit25

Anonym skriver:

Hvad mener du ? Hvor den er sendt fra ? Har kun 2 håndsinfo men først var det slag , nu skulle det være en hård tone overfor barnet

Så du vil lave en indberetning på noget du har hørt?

Anmeld Citér

30. december 2015

Zelinasmor

Jeg fik en da min datter var helt lille. Hun græd en del og jeg vidste at min underbo (en ung fyr) var sur over at jeg havde klaget til boligforeningen over hans konstante høje musik. De ringede fra kommunen og jeg sagde med det samme at det kun kunne være ham, da jeg intet forkert havde gjort. Det bekræftede de også. 

Jeg ved ikke om de må, men jeg var overrasket over at de bekræftede at det var ham. Jeg var til et møde hvor jeg valgte at tage min datter med. Det tog 5 min, da de sagtens kunne se at der var tale om "hævn" pga min klage til boligforeningen 

Anmeld Citér

30. december 2015

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Så du vil lave en indberetning på noget du har hørt?

Nej jeg vil ikke lave en indretning . 

Anmeld Citér

30. december 2015

Sprit25

Anonym skriver:

Nej jeg vil ikke lave en indretning . 

Så forstår jeg ikke

Anmeld Citér

30. december 2015

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Så forstår jeg ikke

Det behøver du heller ikke. Mit spørgsmål er skrevet i første i indlæg. Har du svar til dette ??

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.