Inberetning til kommunen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2015

Anonym trådstarter

sommerfuglen82 skriver:

Jeg har ikke hørt om nogen der er blevet ringet op, har altid kun hørt og læst om at det kommer pr post ellerr ja som andre skriver eboks.

Hvis der er talt om ekstrem grove ting, vil de dukke op på adressen uden at anmelde deres ankomst 

Det har jeg heller ikke, men kender heller ikke en masse til systemet . Men ved personen tidligere har fået en indberetning . 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2015

Mamalou

Der kan også sagtens ske indkaldelse ved telefonopringning. Der er ingen fast procedure rent lovgivningsmæssigt. 

Vh. Louise 

Anmeld Citér

29. december 2015

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Der kan også sagtens ske indkaldelse ved telefonopringning. Der er ingen fast procedure rent lovgivningsmæssigt. 

Vh. Louise 

Men bliver man altid kaldt til samtale ? Eller kan sagen blot løses over tlf 

Anmeld Citér

29. december 2015

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Vh. Louise 

Men bliver man altid kaldt til samtale ? Eller kan sagen blot løses over tlf 

Anmeld Citér

29. december 2015

Babytiime

Profilbillede for Babytiime
Sedigfor skriver:

Jeg blev af min jordemoder på grund af min alder og min fortid, jeg fik brev fra vores familie rådgiver, altså e-boks. I meget sjældent tilfælde er det papir brev (:

Blev der slet ikke kigget på hvordan din situation var og dit netværk?

Anmeld Citér

29. december 2015

alenemor42

Der kan indkaldes til samtale på kommunen eller i hjemmet hvis man gerne vil se hjemmet.

Jeg tror ikke man laver uanmeldte besøg mere

Anmeld Citér

29. december 2015

alenemor42

Babytiime skriver:

Blev der slet ikke kigget på hvordan din situation var og dit netværk?

Jeg tror at det er kommunen der skal se på det .. ikke jordemor, vil tror hun skal indberette hvis der er mulighed for at man kan være psykisk sårbar.

Anmeld Citér

29. december 2015

sommerfuglen82

Anonym skriver:

Det har jeg heller ikke, men kender heller ikke en masse til systemet . Men ved personen tidligere har fået en indberetning . 

Tror de vil blive indkaldt til et møde, som enten forgår på kommunen eller i hjemmet.

Nu ved jeg ikke hvad sagen drejer sig om..Men var jeg personligt blevet anmeldt 2 gange omkring det samme, uden at der var hold i sagen, ville jeg nok komme med et forslag om at få nogen til at besøge os i hjemmet, så jeg kunne vise dem en gang for alle at der ikke var noget om det.
Hellere samarbejde en modarbejde 

Anmeld Citér

29. december 2015

Anonym trådstarter

sommerfuglen82 skriver:

Tror de vil blive indkaldt til et møde, som enten forgår på kommunen eller i hjemmet.

Nu ved jeg ikke hvad sagen drejer sig om..Men var jeg personligt blevet anmeldt 2 gange omkring det samme, uden at der var hold i sagen, ville jeg nok komme med et forslag om at få nogen til at besøge os i hjemmet, så jeg kunne vise dem en gang for alle at der ikke var noget om det.
Hellere samarbejde en modarbejde 

Der er helt hold i sagen. 

Anmeld Citér

29. december 2015

Babytiime

Profilbillede for Babytiime
alenemor42 skriver:

Der kan indkaldes til samtale på kommunen eller i hjemmet hvis man gerne vil se hjemmet.

Jeg tror ikke man laver uanmeldte besøg mere

Jeg har hørt om flere med en svær fortid hvor det er blevet indberettet men også om en del hvor de bare er blevet tilbudt besøg af sundhedsplejerske. Jeg har selv nogle svære ting i min fortid, hvilket min læge har noteret under risiko.. Men hun har dog sat mig til basis tilbud og ikke udvidet. Og til første Jordemoder besøg sagde hun bare om det var noget jeg havde brug for at tale om.. Men det med indberetning kan måske komme senere?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.