Inberetning til kommunen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.090 visninger
36 svar
11 synes godt om
29. december 2015

Anonym trådstarter

Hvis man er blevet indberettet til kommunen pga dårlig behandling af sine børn . Kontakter kommunen en via brev eller tlf ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2015

Kamilla-m

Anonym skriver:

Hvis man er blevet indberettet til kommunen pga dårlig behandling af sine børn . Kontakter kommunen en via brev eller tlf ?

jeg vil tro begge dele kan forkomme

Anmeld Citér

29. december 2015

sommerfuglen82

Plejer at være pr brev, hvor i vil få afvide hvad i er blevet indberettet for..altså hvad anmelder har skrevet eller sagt og så vil i få en tid til en samtale.

Anmeld Citér

29. december 2015

Anonym trådstarter

Plejer at være pr brev, hvor i vil få afvide hvad i er blevet indberettet for..altså hvad anmelder har skrevet eller sagt og så vil i få en tid til en samtale.

Det er ikke mig som er blevet indrettet . Så de ringer ikke ?

Anmeld Citér

29. december 2015

SandraXOXO

Det kommer an på hvor 'slemt' det er. Der kan både komme brev/besked i eboks, en opringning eller et uanmeldt besøg. 

Anmeld Citér

29. december 2015

Mami

Jeg har prøvet det (uden grund) og jeg modtog et brev  

Anmeld Citér

29. december 2015

Sedigfor

Jeg blev af min jordemoder på grund af min alder og min fortid, jeg fik brev fra vores familie rådgiver, altså e-boks. I meget sjældent tilfælde er det papir brev (:

Anmeld Citér

29. december 2015

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Det kommer an på hvor 'slemt' det er. Der kan både komme brev/besked i eboks, en opringning eller et uanmeldt besøg. 

Okay. Troede kun de svarede pr brev / eboks og ikke pr tlf. Hvis det er opringning bliver man så ikke kaldt til samtale ?

Anmeld Citér

29. december 2015

Anonym trådstarter

Mami skriver:

Jeg har prøvet det (uden grund) og jeg modtog et brev  

Jeg har også prøvet det uden grund fik et brev samt en besked i eboks. Troede ikke de ringede .

Anmeld Citér

29. december 2015

sommerfuglen82

Anonym skriver:

Det er ikke mig som er blevet indrettet . Så de ringer ikke ?

Jeg har ikke hørt om nogen der er blevet ringet op, har altid kun hørt og læst om at det kommer pr post ellerr ja som andre skriver eboks.

Hvis der er talt om ekstrem grove ting, vil de dukke op på adressen uden at anmelde deres ankomst 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.