Psykisk syg - diagnose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Det er slet ikke for at trumfe over hende , for jeg har afbrudt kontakten med hende for good. Men har efterhånden fået smidt i hovedet så mange gange ( kun af hende ) af jeg har et problem . Så må da indrømme at jeg tænker at ja måske hun har ret. Er blevet kørt så meget på psykiske efterhånden , at jeg snart ikke ved op eller ned

Hvad mener hun, at der er galt med dig helt konkret?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2015

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Måske er man ikke altid i stand til at kunne se det, nej. Så skal man måske have et kærligt skub... 

Men tænker overhovedet ikke, at man skal påduttes det, som din mor gør... 

Det jeg tænker. Ikke altid man selv kan se skoven for bare træer. Ikke altid selverkendelse er det der er nemmeste . 

Anmeld Citér

25. december 2015

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Fik smidt i hovedet af jeg skulle søge hjælp og få en diagnose . Som du tidligere skrev er vores kommunikation virkelig dårlig.

Anmeld Citér

25. december 2015

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Ved ikke hvad hun mener er galt med mig. En stor diskution pga aflyst aftale. Fik blot smidt i hovedet at jeg burde søge hjælp og få en diagnose. At jeg er skyld i at hun har det så dårligt psykisk. Ene og alene. At jeg ødelægger alle andre

Anmeld Citér

25. december 2015

Tullemoar

Anonym skriver:

Fik smidt i hovedet af jeg skulle søge hjælp og få en diagnose . Som du tidligere skrev er vores kommunikation virkelig dårlig.

Jamen hvad det du gør eller hvilken adfærd er det, hun mener, der gør at du skulle fejle noget? 

Der må jo være noget der udløser, at hun siger det... 

Jeg er virkelig ked af det på dine vegne, at det skulle ende sådan

Anmeld Citér

25. december 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Det er slet ikke for at trumfe over hende , for jeg har afbrudt kontakten med hende for good. Men har efterhånden fået smidt i hovedet så mange gange ( kun af hende ) af jeg har et problem . Så må da indrømme at jeg tænker at ja måske hun har ret. Er blevet kørt så meget på psykiske efterhånden , at jeg snart ikke ved op eller ned

Jeg forstår det ikke rigtigt. For mig at se er du ikke i tvivl. Du skriver, at din mor fik ødelagt stemningen, at hun i dine øjne mangler empati, at det kun er hende, der siger, du har et problem, og at du er blevet kørt psykisk på (af hende). Intet i dette afspejler tvivl om, hvem der er forkert på den. 

Anmeld Citér

25. december 2015

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Jamen hvad det du gør eller hvilken adfærd er det, hun mener, der gør at du skulle fejle noget? 

Der må jo være noget der udløser, at hun siger det... 

Jeg er virkelig ked af det på dine vegne, at det skulle ende sådan

Ja helt sikkert men det er en lang historie som indeholder en masse konflikter. Jeg har nogle kroniske smerter som gør , jeg ikke kan alle de ting jeg gerne vil. En ting min mor ikke kan forstå . Så det skaber nogle konflikter da hun forventer en masse jeg ikke kan. 

Anmeld Citér

25. december 2015

Tullemoar

Anonym skriver:

Ja helt sikkert men det er en lang historie som indeholder en masse konflikter. Jeg har nogle kroniske smerter som gør , jeg ikke kan alle de ting jeg gerne vil. En ting min mor ikke kan forstå . Så det skaber nogle konflikter da hun forventer en masse jeg ikke kan. 

Øv øv! Måske er det en god ide at I ikke ser hinanden pt. 

Anmeld Citér

25. december 2015

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Jeg forstår det ikke rigtigt. For mig at se er du ikke i tvivl. Du skriver, at din mor fik ødelagt stemningen, at hun i dine øjne mangler empati, at det kun er hende, der siger, du har et problem, og at du er blevet kørt psykisk på (af hende). Intet i dette afspejler tvivl om, hvem der er forkert på den. 

Jo bliver i tvivl. Jeg tænker rigtig meget og vender og drejer hver øjeblik . Hvert et ord. Så når hun bliver ved at sige jeg har et problemet , sidder jeg tilbage og tænker . Har jeg mon det ? det er jo mit syn på tingene men en sag har jo altid 2 sider . Så hun kan jo i bund og grund have ret

Anmeld Citér

25. december 2015

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Øv øv! Måske er det en god ide at I ikke ser hinanden pt. 

Jeg har fravalgt alt kontakt med hende. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.