Su og enlig mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2015

Mami

Sedigfor skriver:

Nej det kan jeg godt forstå, nu er det her kun VUC og derefter på pau, så der vil jo alligevel komme nogle renter på (: 

På pau for du elev løn, dvs et par tusind mindre end på SU  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2015

Tip!

Mami skriver:

Men pau giver dig adgang til seminaret of jo den er noget værd bare ny på markedet. Ligesom sosu assistent var i sin tid

Ja pau er adgangs givende til seminariet, men pau er 1 og 2 semester på pædagog uddannelsen.. 

Anmeld Citér

20. december 2015

Mami

BC skriver:

Ja pau er adgangs givende til seminariet, men pau er 1 og 2 semester på pædagog uddannelsen.. 

Arh ikke helt det samme som de 2 første semestre, uddannelsen er jo noget længere end 2 semestre

Anmeld Citér

20. december 2015

Tip!

Mami skriver:

Arh ikke helt det samme som de 2 første semestre, uddannelsen er jo noget længere end 2 semestre

Men det faglige niveau er lig med de to første semestre på seminariet. 

Anmeld Citér

20. december 2015

Sedigfor

BC skriver:

Må jeg spørger hvorfor ikke? 

Det rager ikke mig, men du er langt bedre stillet ved at være pædagog, frem for pædagog medhjælper. Ingen rigtig ansætter en pau'er, da i må/kan det samme som en ufaglært medhjælper. 

Fordi jeg er meget lidt ordblind.

Anmeld Citér

21. december 2015

Tip!

Sedigfor skriver:

Fordi jeg er meget lidt ordblind.

Du kan få oceaner af hjælp når det kommer til det Skriftlige på Semi.. Ekstra tid til eksamer osv.. 

Anmeld Citér

21. december 2015

Sedigfor

BC skriver:

Du kan få oceaner af hjælp når det kommer til det Skriftlige på Semi.. Ekstra tid til eksamer osv.. 

Hvad mener du?

Anmeld Citér

21. december 2015

Tip!

Sedigfor skriver:

Hvad mener du?

Jeg gik på seminariet med 2 i klassen som var ordblinde. 

Ved eksamer, Skriftlige ting fik de ekstra tid til at skrive og andre medstuderende rettede deres opgaver igennem inden de afleverede. 

Ofte skriver man jo opgaverne i grupper, så man ikke er helt mutters alene omkring det. 

Anmeld Citér

21. december 2015

Sedigfor

BC skriver:

Jeg gik på seminariet med 2 i klassen som var ordblinde. 

Ved eksamer, Skriftlige ting fik de ekstra tid til at skrive og andre medstuderende rettede deres opgaver igennem inden de afleverede. 

Ofte skriver man jo opgaverne i grupper, så man ikke er helt mutters alene omkring det. 

Men er det sådan alle steder så?

Anmeld Citér

21. december 2015

alenemor42

Sedigfor skriver:

Men er det sådan alle steder så?

Ja det er der er altid ekstra hjælp at hente når man er ordblind.

Syntes du alvorligt skal over pædagog uddannelsen frem for assistent. Den er meget mere brugbar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.