Sprit25 skriver:
Du blev stille
hvad var meningen med tråden
Jeg har fulgt med på sidelinjen og læst med.
Og ja - jeg ved godt at mit første indlæg var fuld af galde, men jeg blev simpelthen så vred da jeg læste den nyhed (og det kom så til at gå ud over højrefløjen på baby.dk - beklager).
Åh, jamen jeg har egentlig ikke så meget at tilføje andet end hvad der allerede er blevet skrevet i tråden af andre.
Ingen af fløjene er noget i nærheden af at være perfekte og jeg er også blevet godt desillusioneret på min egen side af hegnet. Har altid stemt radikalt, men næste gang overvejer jeg faktisk at stemme Enhedslisten selvom de ideologisk ligger ret langt væk fra mig - simpelthen fordi de lader til at være det eneste parti der stadig har noget socialt ansvar og integritet tilbage.
Og så er det bare sådan at der ER forskel på rød og blå blok. Der ER blevet skåret mere på socialvelfærd efter de blå er kommet igen. Det er IKKE det samme at sætte en stemme på Lars Løkke som at sætte en på Helle Thorning, det er det bare ikke. Og det synes jeg også at man bliver nødt til at erkende når man sætter en stemme på DF .
Anmeld
Citér