Jer der har lagt stemmer til blå blok -

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2015

Patriark

FruStolpe skriver:

Ja gu er jeg stolt af at ha sat min stemme på blå blok 

Se bare hvordan det gik da rød blok sad på magten 

Hvordan gik det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2015

FruStolpe

Patriark skriver:

Hvordan gik det?

Jeg diskuterer aldrig politik i offentlig forum. 

Men jeg var nød til at komme med et lige så fordømmende svar(men uden argumenter) som det ts spurgte til. 

Anmeld Citér

16. december 2015

SandraXOXO

Astoria skriver:

Jeg ved godt det er en tankegang hos mange, men jeg forstår det ikke. De tjener måske mere end hvad den gennemsnitlige dansker gør, men i forhold til hvad de kunne få i den private sektor med samme ansvar og eksponering, så tjener de altså meget mindre. Det er endnu mere udtalt på for en på minister niveau. Desuden vil vi ikke gerne have at dem der leder Danmark er kompetente? Der bliver nødt til at være en nogenlunde sammenhæng mellem hvad for et arbejde de foretager og så lønnen. Der er ingen der vil arbejde gratis og slet ikke når man skal stå til mål for så meget på daglig basis. 

Jeg forstår godt man kan føle at man ikke bliver hørt af politikerne, men derfra så til at sige at de alle bare tænker på dem selv og deres lønninger, det synes jeg er usympatisk. De er vel mennesker som alle andre. 

Jeg snakker ikke om deres løn. Men om deres pension, deres boligydelser, deres penge til deres børn, deres tidlige pension som er fjernet for alm mennesker, deres fratrædelsespenge osv. Det er ikke helt fair. 

Anmeld Citér

16. december 2015

Sprit25

modesty skriver:

- og ja - det er også alle jer der har stemt på DF.

Er I stolte af hvad jeres demokratiske ret bliver brugt til?

http://www.tv2lorry.dk/artikel/287921

Er du stolt over de ikke mindre end 11 rokader Helle t havde? Og dermed kostede samfundet RIGTIG mange penge? 

Anmeld Citér

16. december 2015

Hck

Profilbillede for Hck

Ja, jeg har det helt fint med at jeg stemte blåt

Anmeld Citér

16. december 2015

Tøs85

modesty skriver:

Er SÅ glad for jeg stemte på blå blok.. Tør slet ikke tænke på hvordan det ville være gået med rød blok på magten og hele flygtningesituationen..

Anmeld Citér

16. december 2015

drabo

Profilbillede for drabo

Nu stemte Socialdemokraterne jo det omprioriteringsbidrag hjem med en aftale om at venstre ville gøre det samme for dem i fremtiden, så helt ærligt er der ingen forskel på de to blokke.

forstår ikke hvordan A indgår alverdens dårlige forlig med kommentarer som vi er grundlæggende imod men vil gerne have indflydelse.

Anmeld Citér

16. december 2015

sandramor

Jeg har det faktisk fint med at jeg stemte blå blok...... 

som en anden skriver.... tør slet ikke tænke på hvordan det var gået hvis rød blok havde fortsat ved magten. Puuuuuuhhhh vi ville blive oversvømmet af flygtninge Det var gået helt galt......

Hvordan kan det være at alt hvad Mogens Glistrup(den skøre skid) stort set er sket... folk mente han var rablende sindsyg..... muligvis var han det også... men ikke mindre havde han åbenbart ret i sin bekymring

Men ja når alt kommer til alt kan du vist ikke ligefrem på stå at rød blok lavede et flot stykke arbejde i de år de var med magten....... 

Og synes egentlig det var et underligt spørgsmål at komme med.... Håber da det er gået op for dig at uanset hvem der sidder ved magten blir der lavet løftebrud???! det er vel ingen overraskelse??

Anmeld Citér

16. december 2015

Mor til Ella

modesty skriver:

Ja, jeg kan godt se mig selv i spejlet, på trods af at jeg er blå

og synes faktisk det er en smule naivt, at tro at det havde været noget andet med en rød regering, Helle brugte er stor del på at føre blå bloks politik ud i livet. Og det var i ( hendes vælgere ) sørme ikke tilfredse med da hun sad der

nedskæringer på børne området er jo ikke noget nyt, og min kommune har da også udtalt at det eneste sted at tage penge til flygtninge er på børneområdet.... Og det havde næppe kunne være undgået. Uanset farve.

Anmeld Citér

16. december 2015

alenemor42

1 milliard! ..... det er sgu bekymrende!

Jeg syntes blå blok har overgået sig selv i manglen på generel forståelse for almindelige mennesker og deres liv.

Vi føder ikke nok børn i DK .... vores fremtid ser da lys ud ( ironi kan forekomme ) når vi sparer på alt der omhandler dem !

PS.  Jeg forstår ikke helt flygtninge frygten ? Selvom man søger asyl er det jo ikke ensbetydende med at man får det.

Nå men jeg er glad for jeg ikke har stemt blåt!

Men det gør ikke min politiker lede mindre... De er alle så langt væk fra den almindelige dansker at det gælder alle farver på borgen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.