Det er snart jul :O) :O) :O)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2009

LauraLW

Nikitas mor skriver:

Altså ville bare lige høre om jeg er den eneste der glæder mig helt vildt til jul... lå med  Nikita på maven og nynnede temasangen til disneys juleshow.. altså selvom det at købe gaver og lignende selvfølgelig også skal ordnes så glæder jeg mig helt vildt. Det er jo hendes første jul, vi skal se juleshow (Nikita elsker at se fjernsyn fordi det er så sjældent) og hun skal smage hj. æbleskiver.. danse om juletræ, pakke gaver op.. ihh glæder mig altså bare helt vildt til det er juuuul!!!!

Nu er det jul igen.. og nu det jul igen.. tra la la la

Åh. Jeg glæder mig faktisk også... fortryder nok det her, men glæder mig til det bliver koldt og vinteragtigt så man rigtig kan hygge og bygge hule med varm kakao, appelsiner, friskbagte boller og varme tæpper.

Men glæder mig bestemt også til selve juletiden. - Ikke til overtræk på konto, men alt det andet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Nikitas mor skriver:

Det syntes jeg også er helt fint.. det er altså også pænt træls at folk ikke kan skille de to ad.. prøv at tænk at have fødselsdag den 24. dec, når man har fødselsdag skal man altså fejres.. og ikke alt muligt andet...  min ligger altid så folk har ferie og eksamener, men jeg skal så ikke kæmpe med højtiderne oveni... men så får du da lige en fødselsdagshilsen her i stedet... så må vi skrive en ny tråd den 1. dec og alle sammen rende rundt med nissehuer.. :O)

Den er jeg med på hehe

Men ja, min fætter fx har fødselsdag den 23. december. Han kan aldrig holde rigtig fødselsdagsfest PÅ sin fødselsdag, fordi der ingen der har tid til at komme til fødselsdag den dag. Det er møg træls.

Men man kan jo ikke rigtig gøre noget ved det jo...

Anmeld

22. september 2009

Lærke90

GLÆDER MIG

Julen er bare den bedste tid på hele året. Den er så hyggelig og i år har vi højest sandsynlig en lille pige at fejre den med.
Hun skulle gerne komme inden jule aften, så det er også en af grundene til at jeg glæder mig til julen ( mere end nogensinde)

Jeg skal holde juleaften hos mine svigerforældre for første gang i år, så det bliver nok lidt anderledes end hvad jeg er vantil. Men hva pokker det vender man sig jo til, når nu man stifter familie

Anmeld

22. september 2009

Guldet

Glæder mig også helt vildt! Glæder mig også helt vildt hvad laura siger til juletræet med sin pynt .. og så har hun jo 1 års fødselsdag d. 28 dec.. men skulle ha været den. 24 decd.. ifølge terminen.. Men tror det er godt nok det blev den 28 dec..

Anmeld

23. september 2009

MorTilGustav

Uha ja, jeg glæder mig også SÅ meget   Har en meget lille familie med kun 3 par onkler og tanter rundt omkring i verden, som vi ikke ser ret tit. Derfor er vi altid kun mine forældre og mig selv juleaften og det kan være lidt kedeligt når vi jo er så meget sammen ellers. Nu glæder jeg mig bare helt vildt til at have en lille ca. 1½ - 2 måneder gammel søn der kan joine os (og sikkert sørge for at INGEN keder sig)   

Anmeld

27. september 2009

N&J

Dejligt at høre at der er så mange af jer der glæder jer ligeså meget til jul som mig..

Er I begyndt at tænke på hvad I kan ønske jer på børnenes vejne.. er total blank, det eneste jeg kan komme på er en cd afspiller til Nikita.. og så er jeg bare fuldstændig ideforlagt...

Nogen forslag???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.