Det er snart jul :O) :O) :O)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2009

Ni-ko-li-ne

Kristinewl skriver:

Altså søde Karina - faktisk er det jo Nikolines 2. jul ik´ Hun var jo bare helt lille og ny sidste år Fnis men ved godt hvad du mener

Kristine - der også glæder sig til jul

ha ha.... ja du ar ret... men det er den første jul hvor hun rigtig forstår noget :0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

Miamaja

haha jeg troede naesten jeg maatte vaere den eneste der glaeder mig VILDT til jul. Jeg glaeder mig extra meget til jul fordi det vil vaere vores forste jul i vores droemmehus og det vil blive sjovt og nyde julen i aar da guldklumpen nu er fyldt 2 og kan forstaa lidt mere

Jeg har endda allerede fundet julegaver. dog har jeg ikke kobt dem endnu.

guldklumpen skal have en saekke stol fra www.potterybarnkids.com

Alternate View

Anmeld

21. september 2009

N&J

Zafir skriver:

Jeg har fødselsdag den 29. november. Lige før det hele går løs for alvor. I år er det 1. søndag i advent. Jeg syns det er møgtræls, fordi de gæster man inviterer som oftest skal til moster annas advents  arrangement eller lignene...

Sidste år, da jeg fyldte 30, inviterede jeg alle folk 2 år i forvejen, for at være sikker på at de kom... og alligevel, så havde jeg et frafald på 30%...

Jeg ELSKER jul!!! fra 1. december

Det syntes jeg også er helt fint.. det er altså også pænt træls at folk ikke kan skille de to ad.. prøv at tænk at have fødselsdag den 24. dec, når man har fødselsdag skal man altså fejres.. og ikke alt muligt andet...  min ligger altid så folk har ferie og eksamener, men jeg skal så ikke kæmpe med højtiderne oveni... men så får du da lige en fødselsdagshilsen her i stedet... så må vi skrive en ny tråd den 1. dec og alle sammen rende rundt med nissehuer.. :O)

Anmeld

21. september 2009

N&J

qp skriver:

Hey Cuz.... jamen du går da helt amork med den fødselsdag.. men det er selvfølgelig også lige om lidt.. Lone er sådan begyndt at tænke at hun snart skal til at tænke på det.. hun er dog mere bekymret over at hun ikke kan få lov at holde jul hjemme ved mor og far, men skal dele med svigerforældrene.. men sådan er betingelserne jo når man gifter sig.. hehe

Anmeld

21. september 2009

Maise

er total høj på julen i år, er dog mega højgravid, så ved ikke hvor fedt det er. Er sat til 9 januar, så kan lige så godt risikere at føde i julen. skal bare æde den andesteg, waldorffsalat, clementiner og ris a la mande. weeee

Anmeld

21. september 2009

grinbidderen

JA julen er en rigtig hyggelig tid på året og glæder mig osse til jul men skal lige have overstået min søns fødselsdag her d.30 setemper blir han jo 1 år og det ska fejres på dagen også osse d. 4 oktober så når den er overstået er det julen der blir tænkt på... og det er Valdemars 2 jul men han var kun næsten 3 mdr da det var jul sidste år og kan selvføllige forstå lidt til denne ju, ik at det er jul men at det er hygge, vi holdt sidste år jul med min familie og i år skal vi til svigerfamilien og holde jul plus nytår, der er jeg godt nok spændt på hvordan sønnen tager det nytårs aften med alt den larm.....

Anmeld

21. september 2009

heaven

ej altså.... sikke et skørt indlæg...

jeg gider overhovedet ikke at tænke på jul endnu . synes det er SÅ TRÆLS at butikker f.eks allerede er begyndt at pynte op til jul - det er vanvid i mine øjne. Come on, der er 3 mdr til..... synes forventningens glæde forsvinder lidt, når man lader op så tidligt i forvejen...

tag ikke fejl, jeg elsker jul, duften, lysene, maden, gløggen og hyggen med mine kære, - men sgutte 3 mdr i forvejen...hehe..

Jannie - elsker jul... I DEC!!

Anmeld

22. september 2009

qp

Nikitas mor skriver:

Hey Cuz.... jamen du går da helt amork med den fødselsdag.. men det er selvfølgelig også lige om lidt.. Lone er sådan begyndt at tænke at hun snart skal til at tænke på det.. hun er dog mere bekymret over at hun ikke kan få lov at holde jul hjemme ved mor og far, men skal dele med svigerforældrene.. men sådan er betingelserne jo når man gifter sig.. hehe

Jamen det er jo mit barns 1 års fødselsdag og der må man altså goooodt gå lidt amok ;-)
Kan godt forstå det med julen... Ville nok have det på samme måde hvis det var mig - meeeen det skal jeg heldigvis ikke tænke på!!
Min sidste undervisningsdato er 06/11 hvorefter den står på opgaveskrivning resten af november og ca midt dec... den skal afleveres 3 januar. Jeg satser på, at den er færdig 15 dec for vi har billetter til 17/12 og jeg har ikke lyst til, at sidde med opgave i juleferien - no way! 

Anmeld

22. september 2009

Brams

Jeg har termin i slutningen af oktober, så jeg glæder mig ekstra meget til vi skal fejre jul med vores prinsesse for første gang

Anmeld

22. september 2009

Mca<3

Altså jeg ÆLLLLLLLLLLLLLLLLSKER også julen   Og den bliver endnu bedre i år fordi vi nu har pladsen til hele familien og lille Alex skal opleve sin første jul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.