Det er snart jul :O) :O) :O)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2009

Mira0911

Jeg må desværre sige åh nej... Jeg kan ikke klare Julen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

Ni-ko-li-ne

Nikitas mor skriver:

Tillykke... så er der jo lidt mere at fejre..

Men er da super glad for at høre at det ikke kun er mig der glæder mig.. det bliver bare så spændende at se hvordan de syntes om det hele.. og ja.. det at pakke gaver op.. vi skal heldigvis hen til mine forældre.. så det er far der laver alt julemaden.. så det er kun gave indkøb og ja så skal jeg altså have købt julepynt... hun skal da også mærke det er jul.. herhjemme..

Hvis det så også kunne sne i år, så ville det da være super fantastisk.. '

tak, ja jeg glæder mig helt vildt!!!!!

vi skal også holde jul med mine forældre... men selvfølgelig pynter vi op og køber et lille træ

Anmeld

21. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Nejnejnej!!!:..

Jeg æææææææælsger jul!!! I DECEMBER!!! ikke før... nix...

Så FØRST min fødselsdag - også jul

Anmeld

21. september 2009

N&J

Nejnejnej!!!:..

Jeg æææææææælsger jul!!! I DECEMBER!!! ikke før... nix...

Så FØRST min fødselsdag - også jul

Ja Zafir.. hvis du har fødselsdag mellem nu og julen, så kan jeg godt forstå at du har den holdning...

Men jeg kan så også komme i julestemning midt om sommeren, vi har altid haft alle de forskellige julekalendre på video og vi så dem altid igen oh igen, altså nissebanden på grønland (hedder den på eller i?? hmm) er lige så god om foråret eller sommeren.. faldt også lige i med polarekspressen her forleden.. Hvis det nu kunne være jul, med masser af sne så er det helt perfekt...

Anmeld

21. september 2009

eliasogmor

NEJ du er overhoved ikke den eneste, Det er os første jul her med lille Lucas det er sgu da hyggeligt jeg kan slet ikke vente weeeeee 

Knus Diana som synes tiden går ALT for hurtigt men alligevel glæder sig til juleaften og hans første fødselsdag!

niks jeg glæder mig også og de 4 første julegaver er købt i dag..og mit første george jensen julepynt...5 ting..så flotte

Anmeld

21. september 2009

KarinaIda

Du er bestemt ikke den eneste..

Jeg eeelsker bare julen, både fordi jeg har fødselsdag der, men også fordi det er jul, og der er en helt anden stemning blandt folk og anden slags hyggen med familien... Og så det og gå og pynte op ligeså stille, se på juletræ hver dag, sne(når det er der)... Ang. sne, så synes jeg især det er super hyggeligt, når det en stille december aften daler ned, og man kan se det i lysets skær, og man er ude og gå en hyggeligt aftentur i det!! Det er bare skøøøøøøønt

Knus karina som ELSKER julen, og nærmest tæller ned til det nu....

I december, sneen kæmper, for at bryde frem... nananana.... Og GLÆDER MIG TIL JUL 

Anmeld

21. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Nikitas mor skriver:

Ja Zafir.. hvis du har fødselsdag mellem nu og julen, så kan jeg godt forstå at du har den holdning...

Men jeg kan så også komme i julestemning midt om sommeren, vi har altid haft alle de forskellige julekalendre på video og vi så dem altid igen oh igen, altså nissebanden på grønland (hedder den på eller i?? hmm) er lige så god om foråret eller sommeren.. faldt også lige i med polarekspressen her forleden.. Hvis det nu kunne være jul, med masser af sne så er det helt perfekt...

Jeg har fødselsdag den 29. november. Lige før det hele går løs for alvor. I år er det 1. søndag i advent. Jeg syns det er møgtræls, fordi de gæster man inviterer som oftest skal til moster annas advents  arrangement eller lignene...

Sidste år, da jeg fyldte 30, inviterede jeg alle folk 2 år i forvejen, for at være sikker på at de kom... og alligevel, så havde jeg et frafald på 30%...

Jeg ELSKER jul!!! fra 1. december

Anmeld

21. september 2009

KWL

ka-ri-na skriver:

jeg glæder mig også som en lille pige!!!  Det er nemli også Nikoline´s første jul, og hvor jeg dog glæder mig!!!!

så er der også den detalje at Nikoline bliver 1 år d. 4. dec HURRA!!!

Altså søde Karina - faktisk er det jo Nikolines 2. jul ik´ Hun var jo bare helt lille og ny sidste år Fnis men ved godt hvad du mener

Kristine - der også glæder sig til jul

Anmeld

21. september 2009

SaNiNa

ja glæder mig da til jul, men først er det min fødselsdag og Nicklas ½ år fødselsdag.

og så skal vi fejre vores første jul som en lille familie

Anmeld

21. september 2009

qp

Jeg har altid elsker juletiden og dagene op til julen. Jeg nyder at gå mig en tur om aftenen i sneen og se alle de flotte lys i folks vinduer - det er bare så hyggeligt... Jeg er mest til den hvide jul med sne og så skal det helst være en smule mørkt ude - så er det (for mig) endnu mere juleagtigt.
Sidste jul var min søn kun 2 mdr gammel så det var der ikke så meget ved for hans vedkommende.... meeeeeen i kan tro jeg glæder mig til i år idet han så til den tid er 14 mdr og dermed forstår meget mere. Men (som Zafir også skriver) jeg glæder mig FØRST til hans fødselsdag og DEREFTER til jul ... Jeg kan næsten ikke vente til hans fødselsdag... ihhh altsåååh! Jeg har bestilt alle mulige Peter Plys dekorationsting fra England og vi skal holde 2 fødselsdagsfester idet der ellers ikke er plads til alle i lejligheden - og såååh skal jeg bestille en fiiiin kage udefra, 1 til hver af dagene selvfølgelig. Jamen det bli'r såååh stort ... og når det er slut ja såååh vil jeg begynde, at forberede mig til julen.

Men ehm.. . jeg er sikker på, at jeg er den eneste af alle os der har skrevet i denne tråd som ALLEREDE har købt en julegave i år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.