Nikitas mor skriver:
Altså ville bare lige høre om jeg er den eneste der glæder mig helt vildt til jul... lå med Nikita på maven og nynnede temasangen til disneys juleshow.. altså selvom det at købe gaver og lignende selvfølgelig også skal ordnes så glæder jeg mig helt vildt. Det er jo hendes første jul, vi skal se juleshow (Nikita elsker at se fjernsyn fordi det er så sjældent) og hun skal smage hj. æbleskiver.. danse om juletræ, pakke gaver op.. ihh glæder mig altså bare helt vildt til det er juuuul!!!!
Nu er det jul igen.. og nu det jul igen.. tra la la la
he he...åh hvor jeg nyder at læse dit indlæg.
selv om jeg lige så det første julepynt i kvicklys reklame igår og tænkte "neyyy det er kun september" ja så er jeg også en af dem der bare nyder at gå og julehygge fra midten af november

til gengæld gider jeg den ikke efter den 25 december....så stod det til mig så var alt vores julepynt pakket ned den dag.
dog har det ændret sig lidt efter jeg blev sygemeldt fra mit job i et supermarked... fordi der plejer jeg egentligt at være træt af julen allerede inden den 24

men ja... er bestemt en julenisse...og selv om jeg skal undvære de 3 store af mine børn juleaften i år ( de skal hen til deres far) ja så glæder jeg mig stadig til at hygge mig vej gennem december måned, og holde jul for min bonus søn og vores fælles barn som dog kun er knap 6 mdr til den tid.
mange tidlige juleknus

Lone
Anmeld