Det er snart jul :O) :O) :O)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.528 visninger
35 svar
0 synes godt om
21. september 2009

N&J

Altså ville bare lige høre om jeg er den eneste der glæder mig helt vildt til jul... lå med  Nikita på maven og nynnede temasangen til disneys juleshow.. altså selvom det at købe gaver og lignende selvfølgelig også skal ordnes så glæder jeg mig helt vildt. Det er jo hendes første jul, vi skal se juleshow (Nikita elsker at se fjernsyn fordi det er så sjældent) og hun skal smage hj. æbleskiver.. danse om juletræ, pakke gaver op.. ihh glæder mig altså bare helt vildt til det er juuuul!!!!

Nu er det jul igen.. og nu det jul igen.. tra la la la

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

Diana...

NEJ du er overhoved ikke den eneste, Det er os første jul her med lille Lucas det er sgu da hyggeligt jeg kan slet ikke vente weeeeee 

Knus Diana som synes tiden går ALT for hurtigt men alligevel glæder sig til juleaften og hans første fødselsdag!

Anmeld

21. september 2009

MetteT

Du er bestemt ikke den eneste.. Jeg glæder mig også bare max...!!
Har altid elsket julen, men det blir da lidt anerledes i år når nu man selv har fået barn.. Godt nok var Kathrine også født sidste år, men der var hun kun 6 dage, så det blir jo lidt sjovere i år...

Knus Mette

Anmeld

21. september 2009

LineD

Herhjemme glæder vi os også helt vildt, men nu kommer lillemanden også omkring 1 december
Jeg elsker den hyggelige juletid, men hader ræset og julegaveindkøbet... jeg er nu mere vild med netop hjemmebag, hygge tv og bare generelt duften af jul Hele stemningen

Anmeld

21. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Griner bare højt   Hvor ER I altså skønne piger

Anmeld

21. september 2009

Lone Jakobsen

Nikitas mor skriver:

Altså ville bare lige høre om jeg er den eneste der glæder mig helt vildt til jul... lå med  Nikita på maven og nynnede temasangen til disneys juleshow.. altså selvom det at købe gaver og lignende selvfølgelig også skal ordnes så glæder jeg mig helt vildt. Det er jo hendes første jul, vi skal se juleshow (Nikita elsker at se fjernsyn fordi det er så sjældent) og hun skal smage hj. æbleskiver.. danse om juletræ, pakke gaver op.. ihh glæder mig altså bare helt vildt til det er juuuul!!!!

Nu er det jul igen.. og nu det jul igen.. tra la la la

he he...åh hvor jeg nyder at læse dit indlæg.
selv om jeg lige så det første julepynt i kvicklys reklame igår og tænkte "neyyy det er kun september" ja så er jeg også en af dem der bare nyder at gå og julehygge fra midten af november
til gengæld gider jeg den ikke efter den 25 december....så stod det til mig så var alt vores julepynt pakket ned den dag.
dog har det ændret sig lidt efter jeg blev sygemeldt fra mit job i et supermarked... fordi der plejer jeg egentligt at være træt af julen allerede inden den 24

men ja... er bestemt en julenisse...og selv om jeg skal undvære de 3 store af mine børn juleaften i år ( de skal hen til deres far) ja så glæder jeg mig stadig til at hygge mig vej gennem december måned, og holde jul for min bonus søn og vores fælles barn som dog kun er knap 6 mdr til den tid.
mange tidlige juleknus
Lone

Anmeld

21. september 2009

Diana...

Rosa skriver:

Griner bare højt   Hvor ER I altså skønne piger

Ha ha ha bare vent det dig næste år 

Anmeld

21. september 2009

Ni-ko-li-ne

jeg glæder mig også som en lille pige!!!  Det er nemli også Nikoline´s første jul, og hvor jeg dog glæder mig!!!!

så er der også den detalje at Nikoline bliver 1 år d. 4. dec HURRA!!!

Anmeld

21. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ha ha ha bare vent det dig næste år 

Helt klart!!!   Griner mest af at I kan få mig i julestemning her i 20 graders efterårsvarme med strålende sol ind af vinduerne

Glaaaaade Juuuull...

Anmeld

21. september 2009

N&J

ka-ri-na skriver:

jeg glæder mig også som en lille pige!!!  Det er nemli også Nikoline´s første jul, og hvor jeg dog glæder mig!!!!

så er der også den detalje at Nikoline bliver 1 år d. 4. dec HURRA!!!

Tillykke... så er der jo lidt mere at fejre..

Men er da super glad for at høre at det ikke kun er mig der glæder mig.. det bliver bare så spændende at se hvordan de syntes om det hele.. og ja.. det at pakke gaver op.. vi skal heldigvis hen til mine forældre.. så det er far der laver alt julemaden.. så det er kun gave indkøb og ja så skal jeg altså have købt julepynt... hun skal da også mærke det er jul.. herhjemme..

Hvis det så også kunne sne i år, så ville det da være super fantastisk.. '

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.