Anonym skriver:
Hej !
Har før skrevet her inde om at min kærestes datter hun ikke kan lide mig osv, eller det var min tro fordi hun ændre sig fra den ene dag til den anden dag uden nogen af os kunne se hvad der var til grund for det !
Så fik min kæreste snakket med hende om tingene & hun mente der ikke var noget, så jeg åbnede mit hjem endnu engang for hende & hun var med til min søns fødselsdag i April, men så skete der et eller andet igen så hun kunne slet ikke tage synet af mig igen !
Så var vi til familie frokost her i Oktober & der ville jeg pænt sige hej, men hun vendte mig bare ryggen & ja okay hendes problem var min tanke..
Da vi så skulle sætte os til bords der valgte hun at sætte sig et sted hvor der ikke var meget plads & så måtte min kæreste & jeg side på de sidste pladser & det gjorde mig heller ikke noget, men jeg er ikke den mindste i verden & det er hun heller ikke, så hver gang jeg skulle ud, skulle jeg spørger hende pænt om hun vil rykke sig ind så jeg kunne komme forbi..
& det gik hende meget på fordi jeg kunne jo bare gå forbi mente hun, men der var virkelig ikke meget plads, så 6 gang jeg skulle ud valgte hun at sætte hendes stol på skrå så jeg ingen mulighed havde for at komme ud, så jeg løfte hende & stolen ind over bordet så jeg kunne komme forbi & det gjorde jeg kun fordi at hun havde øjn kontakt med mig da jeg rejste mig op..
Da vi skulle hjem der ville hun gå uden om mig & tænkte ja ja det er hendes problem, men det mente hendes faster ikke, så hun bad hende om at sige pænt farvel til mig, kunne godt se på hende at det ikke passede hende..
Får så en besked over facebook fra hende om at hun synes jeg er en dum kælling osv..
Bliver da støt da hun endeligt ikke kender mig & fordi jeg er så ked af at hun ikke kan lide at hendes far har det godt !
Så min kæreste ringer hende op & fortæller hende hvordan landet ligger..
Vi får så af vide ude i byen at hun har det meget svært med at hun ikke ser hendes far osv..
Hun vælger så at ringe i dag til ham, ikke at hun vil ham noget, men kan mærke på mig selv bare det at hun ringede ved en fejl som hun siger, gør det mig i dårligt humør.. Ikke fordi jeg ikke ønsker at de skal ses, men nok bare alt den ballade hun har kunne lave..
Nu flytter vi sammen så jeg bliver nød til at komme over det med at hun gør mig i så dårligt humør, men er der nogen ide til hvordan..
Undskyld mit lange indlæg !