Hvordan kommer jeg videre !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2015

Sedigfor

Anonym skriver:

Ej okay der kan jeg sku godt forstå du sætter din grænse, det ville jeg osse selv hvis det var mig !

Hun er 20 år & bliver 21 her i Januar !

Wow , hun må da til at blive voksen nu. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2015

lineog4

Anonym skriver:

Han har prøvet at tage en snak med hende & han har tilbudt at komme ned til hende osv alene, men hun har lukket helt af & det er osse kun efter et år han ligesom har sagt stop da hun svinede mig til overfor ham..

Så må han give hende tid - men vigtigst hvad vil han, formodentlig rigtig gerne have sin datter i sit liv og det må han og hun finde ud af og du rummer "bare" deres måde, deres planer osv. Selvsagt hvor du behandles ordentligt i dit eget hjem. 

Du er sådan ser bare en biperson - ja der lyder hårdt men det har jeg selv erkendt jeg er. Jeg er en af hovedpersonenerne i min mands og mit forhold, men jeg er biperson i min mands og hans søns forhold, og min ypperste opgave er ikke at stå i vejen for deres forhold. At jeg så har en masse følelser for hans søn, har opfattet ham næsten som min egen osv er sagen uvedkommende, for centralt står far/søn relationen og jeg skal og må aldrig lægge hindringer i vejen for det. Og jeg skal heller ikke være min mands coach i det forhold, jeg skal ikke tage styringen (hvilket jeg har en tendens til)

Anmeld Citér

7. december 2015

Mami

Jeg mener helt ærligt ikke hun skal slikkes så meget i måsen, hun skal have afvide hvor skabet står, hun er 21! År gammel, simpelthen uacceptabelt. 

Så hun kan da få afvide hun er ikke velkommen før hun opfører sig ordentlig! 

Anmeld Citér

7. december 2015

Anonym trådstarter

Mami skriver:

Jeg mener helt ærligt ikke hun skal slikkes så meget i måsen, hun skal have afvide hvor skabet står, hun er 21! År gammel, simpelthen uacceptabelt. 

Jeg har virkelig osse givet plads osv..

Min kæreste har samme holdning som dig !

Anmeld Citér

7. december 2015

Mami

Anonym skriver:

Jeg har virkelig osse givet plads osv..

Min kæreste har samme holdning som dig !

Og nogle gange giver man for meget plads, folk skal have afvide når er upassende, grænseoverskridende eller andet og det er i min optik uanset hvilken relation man har til dem.

Ingen skal behandles respektløs i deres eget hjem og slet ikke af et voksen menneske.

jeg er selv 24 år og mor til 2, folk ville da på ingen måde bærer over med mig hvis jeg opførte mig sådan.

hun er blot 3 år yngre og derved ikke et barn, og det syntes jeg gerne du og din kæreste må pointere overfor hende. 

Held og lykke med det hele 

Anmeld Citér

7. december 2015

Anonym trådstarter

Mami skriver:

Og nogle gange giver man for meget plads, folk skal have afvide når er upassende, grænseoverskridende eller andet og det er i min optik uanset hvilken relation man har til dem.

Ingen skal behandles respektløs i deres eget hjem og slet ikke af et voksen menneske.

jeg er selv 24 år og mor til 2, folk ville da på ingen måde bærer over med mig hvis jeg opførte mig sådan.

hun er blot 3 år yngre og derved ikke et barn, og det syntes jeg gerne du og din kæreste må pointere overfor hende. 

Held og lykke med det hele 

Mange tak & ja det må vi når hun kontakter os igen..

Anmeld Citér

7. december 2015

modesty

Anonym skriver:

Hej !

Har før skrevet her inde om at min kærestes datter hun ikke kan lide mig osv, eller det var min tro fordi hun ændre sig fra den ene dag til den anden dag uden nogen af os kunne se hvad der var til grund for det !

Så fik min kæreste snakket med hende om tingene & hun mente der ikke var noget, så jeg åbnede mit hjem endnu engang for hende & hun var med til min søns fødselsdag i April, men så skete der et eller andet igen så hun kunne slet ikke tage synet af mig igen !

Så var vi til familie frokost her i Oktober & der ville jeg pænt sige hej, men hun vendte mig bare ryggen & ja okay hendes problem var min tanke..

Da vi så skulle sætte os til bords der valgte hun at sætte sig et sted hvor der ikke var meget plads & så måtte min kæreste & jeg side på de sidste pladser & det gjorde mig heller ikke noget, men jeg er ikke den mindste i verden & det er hun heller ikke, så hver gang jeg skulle ud, skulle jeg spørger hende pænt om hun vil rykke sig ind så jeg kunne komme forbi..

& det gik hende meget på fordi jeg kunne jo bare gå forbi mente hun, men der var virkelig ikke meget plads, så 6 gang jeg skulle ud valgte hun at sætte hendes stol på skrå så jeg ingen mulighed havde for at komme ud, så jeg løfte hende & stolen ind over bordet så jeg kunne komme forbi & det gjorde jeg kun fordi at hun havde øjn kontakt med mig da jeg rejste mig op..

Da vi skulle hjem der ville hun gå uden om mig & tænkte ja ja det er hendes problem, men det mente hendes faster ikke, så hun bad hende om at sige pænt farvel til mig, kunne godt se på hende at det ikke passede hende..

Får så en besked over facebook fra hende om at hun synes jeg er en dum kælling osv..

Bliver da støt da hun endeligt ikke kender mig & fordi jeg er så ked af at hun ikke kan lide at hendes far har det godt !

Så min kæreste ringer hende op & fortæller hende hvordan landet ligger..

Vi får så af vide ude i byen at hun har det meget svært med at hun ikke ser hendes far osv..

Hun vælger så at ringe i dag til ham, ikke at hun vil ham noget, men kan mærke på mig selv bare det at hun ringede ved en fejl som hun siger, gør det mig i dårligt humør.. Ikke fordi jeg ikke ønsker at de skal ses, men nok bare alt den ballade hun har kunne lave..

Nu flytter vi sammen så jeg bliver nød til at komme over det med at hun gør mig i så dårligt humør, men er der nogen ide til hvordan..

Undskyld mit lange indlæg !

Hvorfor ser hun ikke sin far?

Anmeld Citér

7. december 2015

lineog4

Mami skriver:

Kan godt være jeg er blødsøden men jeg vil aldrig fortælle mine børn de ikke er velkomne - jeg elsker dem uafhængigt og selv når de opfører sig som idioter kan jeg lide dem. Jeg kan ikke lide deres handlinger men jeg kan lide dem og vil dem i mit liv.

I den situation TS beskriver vil jeg selvsagt kræve mine børn opfører sig ordentlig i ts hjem, men kan de ikke det vil jeg aldrig afskrive dem. Jeg vil finde et kompromis så de er i mit liv og de altid ved jeg vil dem i mit liv lige så meget (hvis ikke mere) end en partner, men igen jeg er nok blødsøden og har altid vidst at mine forældre elskede mig uafhængigt og de altid ville mig i deres liv også da jeg var ung og urimelige

Anmeld Citér

7. december 2015

Abracadabra

Jeg ville ALDRIG vælge en kæreste frem for mit barn. Og jeg ville nok tænke dårligt om en forælder, der prioriterede kæresten før sit eget kød og blod. 

Anmeld Citér

7. december 2015

lineog4

Abracadabra skriver:

Jeg ville ALDRIG vælge en kæreste frem for mit barn. Og jeg ville nok tænke dårligt om en forælder, der prioriterede kæresten før sit eget kød og blod. 

Jeg ville heller aldrig være den kæreste der krævede der skulle vælges mellem kæreste og barn  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.