Hvornår er nok nok???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2015

Anonym trådstarter

Love2 skriver:

Det er en hård situation du står i, men det væreste er at du tror at det er dig den er gal med. Han manipulere dig til at tro det, for det er nemmere for ham at tro det er dig end ham. Jeg har været det samme sted henne som dig, det var et helvede at være i det. Man er altid bange for at gør noget forkert, så man gør alt for at gør ham glad, men intet er godt nok. 

Det bedste råd til dig er, tænk på dine børn. De har ikke selv valgt at være i den situation. Ja det bliver hårdt i starten, men tro mig det er bedre end det I byder dem nu. 

Du er velkommen til at skrive privat hvis du har brug for det. 

Han kan aldrig skille dine børn af, det giver statsforvaltning ikke lov til. 

Men det må jo være mig den er gal med siden han altid bliver sur og gal på mig.... Han giver mig skylden og siger hvor er det synd for børnene og at det er jeg jo ligeglad med. Hvorfor skulle han ellers blive så sur på mig?? Tit og ofte når han kommer med argumentationer for at det er mig der forkert på den så kan jeg godt se det og giver ham ret. Hvordan kan du være så sikker på at de ikke godkender at børnene bliver skilt ad??  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2015

B&J

Jeg tænker på det da kommunen jo også ser om man har en god økonomi mht børnene.... Især fordi min kæreste vil splitte børnene af... Og økonomi i forbindelse med flytning og indskud...Det har jeg bare ikke råd til... Hvis jeg ingen bil har så kan jeg ikke give mine børn nogle oplevelser 

Jeg er så bange for at miste mine børn  Også fordi han vil dele dem op... De er så glade for hinanden så det vil være så synd!!! Det vil han kun gøre pga økonomien

Øhh hvad.

Det vil sige da vi var på kontanthjælp her hjemme skulle vi af med vores søn fordi vi sad hårdt i det? Eller da jeg sad på en elevløn og manden uden arbejde ? 

Du kan jo søge om rigtig mange ting inde ved kommunen når du har dine børn

de fleste vil aldrig splitte børne

kan du ikke opleve noget uden en bil ? 

Øhhh jeg har oplevet rigtig meget i mit liv og min søn med for den sags skyld og vi har ingen bil, en bil er jo kun en luksus gode hvis man har penge til det.

Og indskud kan du søge om ellers kan du jo sprøge banken ellers kan du jo spørge om du kan låne det indskud  

Anmeld Citér

5. december 2015

Anonym trådstarter

Jeg er taget ud og gå med den lille. Den store og ham er afsted hos hans mor og far.... Han har nemlig fødselsdag idag og tog derop istedet da han ikke ville kigge på mig sagde han... Og jeg græder og græder mens jeg går.... Tænker på mine børn og hvor synd det er for dem... Hvis bare en udefra ville sige noget til ham så han kunne vågne op...

Anmeld Citér

5. december 2015

Love2

Anonym skriver:

Men det må jo være mig den er gal med siden han altid bliver sur og gal på mig.... Han giver mig skylden og siger hvor er det synd for børnene og at det er jeg jo ligeglad med. Hvorfor skulle han ellers blive så sur på mig?? Tit og ofte når han kommer med argumentationer for at det er mig der forkert på den så kan jeg godt se det og giver ham ret. Hvordan kan du være så sikker på at de ikke godkender at børnene bliver skilt ad??  

Du gir ham jo lov til at han bare kan give dig skyld for alt, det udnytter han. Han ved at han kan manipulere med dig, det gør han for du giver ham lov til det. Selvom han siger det er dig den er gal med, betyder det ikke at han har ret. Du skal tro på dig selv.

for jeg har været det selv igennem, det er statsforvaltningen der har fortalt mig at de ikke skiller børnene af, da de ikke kan se at det er det bedste for børnene. De mener at søskende skal være sammen. 

Anmeld Citér

5. december 2015

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Øhh hvad.

Det vil sige da vi var på kontanthjælp her hjemme skulle vi af med vores søn fordi vi sad hårdt i det? Eller da jeg sad på en elevløn og manden uden arbejde ? 

Du kan jo søge om rigtig mange ting inde ved kommunen når du har dine børn

de fleste vil aldrig splitte børne

kan du ikke opleve noget uden en bil ? 

Øhhh jeg har oplevet rigtig meget i mit liv og min søn med for den sags skyld og vi har ingen bil, en bil er jo kun en luksus gode hvis man har penge til det.

Og indskud kan du søge om ellers kan du jo sprøge banken ellers kan du jo spørge om du kan låne det indskud  

Det jeg mener er at hvis vi gik fra hinanden at statsforvaltningen så vil kigge på hvem der har en god og stabil økonomi og det har jeg jo ligefrem ikke  Gør de ikke det?? Men har jeg egentlig en "klemme" på min kæreste da han jo flere gange har skubbet mig og taget fat i mig?? Jeg har dog ikke anmeldt det.... Men jeg tænker hvis man sagde sådan noget i statsforvaltningen... Især når han truer med at splitte børnene....

Anmeld Citér

5. december 2015

Anonym trådstarter

Love2 skriver:

Du gir ham jo lov til at han bare kan give dig skyld for alt, det udnytter han. Han ved at han kan manipulere med dig, det gør han for du giver ham lov til det. Selvom han siger det er dig den er gal med, betyder det ikke at han har ret. Du skal tro på dig selv.

for jeg har været det selv igennem, det er statsforvaltningen der har fortalt mig at de ikke skiller børnene af, da de ikke kan se at det er det bedste for børnene. De mener at søskende skal være sammen. 

Ok. Så er jeg en smule mere rolig.... Det ville være det værste der kunne ske!!! 

Anmeld Citér

5. december 2015

Anonym trådstarter

Love2 skriver:

Må jeg spørge hvordan du kom ud af det forhold og havde/har I børn sammen??

Anmeld Citér

5. december 2015

Love2

Anonym skriver:

Må jeg spørge hvordan du kom ud af det forhold og havde/har I børn sammen??

Du kan skrive privat hvis du vil, har ikke lyst til at skrive om det da jeg ikke er anonym. 

Ja en nyfødt og en på 3 år. 

Anmeld Citér

5. december 2015

B&J

Anonym skriver:

Det jeg mener er at hvis vi gik fra hinanden at statsforvaltningen så vil kigge på hvem der har en god og stabil økonomi og det har jeg jo ligefrem ikke  Gør de ikke det?? Men har jeg egentlig en "klemme" på min kæreste da han jo flere gange har skubbet mig og taget fat i mig?? Jeg har dog ikke anmeldt det.... Men jeg tænker hvis man sagde sådan noget i statsforvaltningen... Især når han truer med at splitte børnene....

Nej de tjekket ikke økonomien 

og ja du kan sige til din advokat at han har gjord det ved dig men ikke sikket det hjælper dig når du ikke har anmeldt det for det kan jo lige så godt være noget du finder på så det holdet ikke

Anmeld Citér

5. december 2015

jenny4

hvad mener din mand med at du er uærlig? Har han noget at have det i.

og hvori består dit problem med økonomien? Har du et job? Har du et stort forbrug? 

Min umiddelbare tanke når jeg læser dit indlæg er, at du igennem længere tid har været udsat for så meget kritik at du ikke længere kan skelne mellem rigtigt og forkert - men ved du hvad, sådan som din man behandler dig, er helt forkert. Et forhold er ikke noget for noget eller opdragelse af hinanden.. Det er respekt for hinanden og accept af at vi hver har vores styrker og udfordringer. Hvis ikke din mand elsker dig for den du er, så er han ikke værd at bruge din tid på. Du kan sagtens finde en som elsker og accepterer dig - og som gerne svarer på spørgsmål i en uendelighed. Det eneste du opnår lige nu er, at du lærer dine børn ikke at have respekt for sig selv og andre. De vil enten blive underkuede som dig eller dominerende som din mand. Og begge dele er langt værre end at de ikke kører i bil til oplevelser eller måske skal bo lidt anderledes end de gør nu.

Se at kom væk og hank op i dit selvværd. Og brug dine veninder - det er det du har dem for!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.