Anonym skriver:
Jeg kan snart ikke mere
Vi har været sammen i 10 år til februar og de sidste par år skændes eller er vi ihvertfald uvenner 1 gang i ugen.... Vi har været tæt på at gå fra hinanden op til flere gange... Vi er så forskellige og han bliver så tit og ofte sur på mig. Det skal ikke være nogen hemmelighed at han har taget far i mig og skubbet mig flere gange. Han siger at det er i frustation over mig fordi jeg ellers ikke fatter noget som helst. Han kan godt kritisere min mad og mig som person...siger at jeg ikke er særlig klog og er dum. Kalder mig grimme ting når vi er uvenner
Vi er uenige om mange ting og jeg prøver at lave mig selv om for hans skyld og tænker hele tiden på hvordan jeg er og om det her er ok i hans mening... Fordi vi er uenige har jeg brudt mange aftaler selvom jeg har sagt at jeg nok skal gøre noget.... Vi har 2 børn og jeg er så træt af at skjule mine tårer for dem. Han siger at hvis vi gik fra hinanden så ville jeg ikke kunne klare mig.... Og hvor ville jeg blive ensom hvis vi gik fra hinanden. Jeg har kun min mor og vores 2 børn. Jeg ville miste en hel familie hvis vi gik fra hinanden da han også vil splitte vores børn ad
Hvor synd er det ikke lige?? Han har fødselsdag idag og vil ikke være herhjemme...Han tager hjem til hans mor og far da vi blev uvenner igår... Jeg ser på mine børn og har det så skidt med det hele!!! At de skal opleve mor og far være uvenner hele tiden... Men jeg kan ikke gå fra ham for bilder mig selv ind at jeg nok kan forandre mig og han har nok ret i at jeg ikke ville kunne klare mig selv... Og hvad med økonomien og bilen... Og vigtist af alt børnene..... Hvad skal jeg dog gøre???

Kære du
det lyder meget hårdt det du og børnene lever i :( og jeg tror bestemt ikke det er et sundt miljø for børnene at være i.
Du skriver, at det måske nok skal gå, hvis du ændre dig, men hvorfor skal du ændre dig?!? Du er præcis lige så god som jeg er, som naboen og som mange andre. Dit selvværd og selvtillid er blevet skubbet ud af dig, af din mand. Han har fået dig til at være præcis den han ønsker, nemlig en forsagt kvinde som han kan behandle meget - meget dårligt!!! Det har ingen fortjent!!
Du lyder som en klog kvinde, dog uden selvværd og selvtillid. -og hvis jeg spørger dig, når dine børn bliver store, og hvis de levede i et forhold, som du gør nu, hvad ville du så råde dem til?
I min optik, skal du væk fra ham. For din egen skyld, livet er simpelthen for kort til at blive behandlet, som du gør!!! Du skal nok klare dig, det lover jeg dig. Det bliver hårdt, ingen tvivl om det, men pludselig en dag vil du mærke at de tons tunge sten er fjernet fra dine skuldre, og du vil mærke en frihed.
Og kom væk for dine børns skyld. De fortjener ikke dette. En far der køre væk, en far der "sætter deres mor plads" kom væk søde du!!
Kram til dig og børnene <3
Anmeld
Citér