Anonym skriver:
Jeg tænker på det da kommunen jo også ser om man har en god økonomi mht børnene.... Især fordi min kæreste vil splitte børnene af... Og økonomi i forbindelse med flytning og indskud...Det har jeg bare ikke råd til... Hvis jeg ingen bil har så kan jeg ikke give mine børn nogle oplevelser 
Jeg er så bange for at miste mine børn 
Også fordi han vil dele dem op... De er så glade for hinanden så det vil være så synd!!! Det vil han kun gøre pga økonomien
Hvorfor bruger du ikke dine veninder og taler med dem om det? Du skriver, at du ikke har nogen, fordi de ingenting ved, men det er jo kun dig, der kan ændre på det. Jeg ville som veninde blive såret, hvis jeg blev holdt udenfor på den måde. Og skulle du forlade ham, er de da forhåbentlig stadig dine veninder, som vil være der for dig - men det kræver jo, at du er åben over for dem.
Det kan godt være, bilen føles nødvendig for at give dine børn oplevelser. Mange forældre klarer det nu fint uden. Hvis du forlader ham og finder et nyt sted at bo, kunne du jo se efter et sted med gode muligheder for offentlig transport. Stillet op imod, hvad dine børn får af "oplevelser" nu med forældre, der ikke kan finde ud af det sammen og har sammenstød ofte - hvad tror du så, der er bedst for børnene?
Jeg tvivler på, dine børn bliver skilt ad. Men når I er der, hvor skilsmisse åbenbart er et jævnligt samtaleemne, så tvivler jeg på, der er ret meget tilbage at bygge videre på. For mig at se trænger du til at tale tingene igennem med nogen, der kender dig - her kommer veninderne ind i billedet. Brug dem dog.
Anmeld
Citér