Sikke en voldsom behandling :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2015

Anonym trådstarter

Janey skriver:

Jeg glemte helt denne tråd igen i hverdagen med en 4 uger gammel baby, men hvis du stadig mangler lidt julehygge må du godt sende mig en PB, så jeg kan sende dig lidt. Jeg skal alligevel forbi posthuset i morgen og ud og købe julegaver.

Hvor er du sød ! jeg skriver en PB til dig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2015

MrsB

Jeg har ikke læst den oprindelig tråd, men føler med jer. Det er SKOD at være i økonomisk underskud, for det er ikke bare fysisk at man mangler, men ens psykiske overskud er virkelig også i minus.  

...og derfor burde du slet slet ikke skulle stå til regnskab for nogle brokke-hoveder. Der vil altid være nogle som lige skal smide onde og dumme kommentare. 

Nåh men hvis i stadig mangler lidt vil jeg gerne donere en lille julegave til jeres dreng. 

Jeg har en træ-pege Bog med dyr liggende fra fætter br. Den er helt ny og med mærke endnu, desværre ingen bon dog. 

Så har jeg et sæt Småfolk baby sengetøj, der er godt men brugt. Uden pletter eller synligt slid dog. Det er så bare grønt med mørkelilla æbler (har været brugt til en pige 

Men så fin i farven så jeg vil påstå det også kan gå til en dreng 

Skriv en PB hvis det frister

Anmeld Citér

13. december 2015

Anonym trådstarter

MrsB skriver:

Jeg har ikke læst den oprindelig tråd, men føler med jer. Det er SKOD at være i økonomisk underskud, for det er ikke bare fysisk at man mangler, men ens psykiske overskud er virkelig også i minus.  

...og derfor burde du slet slet ikke skulle stå til regnskab for nogle brokke-hoveder. Der vil altid være nogle som lige skal smide onde og dumme kommentare. 

Nåh men hvis i stadig mangler lidt vil jeg gerne donere en lille julegave til jeres dreng. 

Jeg har en træ-pege Bog med dyr liggende fra fætter br. Den er helt ny og med mærke endnu, desværre ingen bon dog. 

Så har jeg et sæt Småfolk baby sengetøj, der er godt men brugt. Uden pletter eller synligt slid dog. Det er så bare grønt med mørkelilla æbler (har været brugt til en pige 

Men så fin i farven så jeg vil påstå det også kan gå til en dreng 

Skriv en PB hvis det frister

Tusinde tusinde tak for din besked! 

Jeg tager imod med kæmpe kyshånd og skriver til dig med det samme!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.