Sikke en voldsom behandling :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Du skal da intet forklare, og ærligt hvis man har lyst til at give, så gør man det. Har man ikke så lader man være... Og alle os andre skal bare lade det være en sag mellem dig og det andet menneske.... 

Kan huske dit opslag, og havde selv tænkt at jeg da gerne gav lidt julemagi, men da du sagde pænt nej tak ville jeg ikke presse.

Tusinde tak for dine tanker 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2015

nielsen80

Anonym skriver:

Jeg må også indrømme at jeg fik mig noget af et chok da jeg læste beskederne! 

Og hvor gør det egentlig ondt at folk har så lave tanker om hinanden!

Jeg synes ærlig talt, du skulle anmelde til en moderator. Kan se en af dem allerede har skrevet i din tråd - du kan se, hvem det er, ved at se på profil billede.

Bare lige et hurtigt spørgsmål, hvordan filan har de fundet ud af, hvem du er? Var du ikke anonym i det oplæg?

Det hører sig ingen steder hjemme at skrive sådanne privat beskeder - uanset om du snød eller ej(ved jeg godt du ikke gjorde). Har man sådanne mistanker, så anmelder man til baby.dk, man sender ikke modbydelige breve til personen.

Anmeld Citér

4. december 2015

Anonym trådstarter

Du skulle hellere lægge et billede ind af hvem det dog er der er så lav at trampe på en person der allerede har haft rigeligt at slås med. Dårlige manere er der nok af. Håber snart i får jeres penge tilbage. 

Tusinde tak 

der er nu gået 10 måneder, så vi er stoppet med at håbe.... Vi havde ellers håbet at de ville nå at komme inden jul  men så kommer de vel inden hans første fødselsdag ....

Anmeld Citér

4. december 2015

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Jeg synes ærlig talt, du skulle anmelde til en moderator. Kan se en af dem allerede har skrevet i din tråd - du kan se, hvem det er, ved at se på profil billede.

Bare lige et hurtigt spørgsmål, hvordan filan har de fundet ud af, hvem du er? Var du ikke anonym i det oplæg?

Det hører sig ingen steder hjemme at skrive sådanne privat beskeder - uanset om du snød eller ej(ved jeg godt du ikke gjorde). Har man sådanne mistanker, så anmelder man til baby.dk, man sender ikke modbydelige breve til personen.

Jeg kom til at skrive det aller aller første indslag uden at være anonym den gang og var ikke hurtig nok til at rette det.. Så folk husker åbenbart en 

og to af dem er faktisk nogen jeg har skrevet privat med ret længe og deres begrundelse var 'det har du da ikke sagt noget om' da jeg betro dem at opslaget var mit 

Anmeld Citér

4. december 2015

Christine

Anonym skriver:

Hej Venner,

Det var mig der lavede det sørgelig opslag angående vores lige nu forfærdelige økonomiske situation, grundet de 17.000 vi har fået 'stjålet' 

en masse søde og dejlige mennesker tilbød deres hjælp hvor jeg egentlig flere gange havde sagt nej, men der var en som fik mig overtalt og jeg takkede så ja.. 

Jeg er de sidste par dage så blevet kontaktet via privat besked at "jeg nok var ligesom de andre løgnere som prøvede at snyde folk for penge og ting " osv osv osv.. Har fået hele 7 henvendelser! Så vedlægger jeg et billede som er et screenshot af min bank 

jeg lyver ikke og jeg er ikke ude på at snyde nogen. Vi HAR fået taget de penge. Der ER IKKE flere penge på nogen opsparinger mere. 

Glædelig jul til alle de dejlige mennesker derude.. 

Jeg tror ikke du lyver. Kan desværre heller ikke hjælpe jer, da vores økonomiske situation ikke er så god.

Men af ren interesse (primært interesse i at undgå selv at opleve det) må jeg så.spørge om i ved hvordan det er sket? Og hvis ja, hvordan skete det så? 

Jeg har selv en enkelt gang oplevet en transaktion på mit dankort der 100% sikkert ikke var mig (selv om min bank ikke virkede som om de troede på det). Det var dog heldigvis kun for 40 kr og jeg spærrede kortet straks da jeg så det, men det nager mig stadig meget at jeg ikke ved hvordan nogen har fået fat i mine oplysninger 

Er så glad for at høre at der er nogle der vil og kan hjælpe jer 

Anmeld Citér

4. december 2015

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg har lige læst din anden tråd og synes også, at det er dårlig stil af folk at sende dig svinere på pb. Hvis de tror din historie er opfundet, og du bare vil lokke ting/penge ud af folk, så må de da bare gå videre til en anden tråd og lade dem, der gerne vil, give dig noget. 

Jeg har selv lige fået misbrugt mit kort, hvor en anden person har købt ind for 14.000 på det på nettet med mine kortdetaljer. Det er ret ubehageligt, at man ikke aner, hvordan personen har fået fat i oplysningerne. Jeg er normalt meget påpasselig med, hvor jeg bruger kortet og bruger det kun i butikker (fysiske og online), som jeg har tiltro til.

Mit misbrugte kort var heldigvis mit Mastercard, så jeg har ikke haft nogle efterfølgende problemer med at få dækket misbruget. Kortudstederen kontaktede mig selv, da de mente, at der var nogle mistænkelige hævninger på kortet, så det blev heldigvis ordnet uden, at jeg nogensinde mærkede noget til det økonomisk, da jeg kun betaler bruget på kortet en gang om måneden. Men selv om jeg ikke fik noget økonomisk tab (ud over selv at skulle betale 150 for et nyt Mastercard), så er det ubehageligt, at det kan ske, når man synes, at man passer så godt på.

Anmeld Citér

4. december 2015

Anonym trådstarter

Christine skriver:

Jeg tror ikke du lyver. Kan desværre heller ikke hjælpe jer, da vores økonomiske situation ikke er så god.

Men af ren interesse (primært interesse i at undgå selv at opleve det) må jeg så.spørge om i ved hvordan det er sket? Og hvis ja, hvordan skete det så? 

Jeg har selv en enkelt gang oplevet en transaktion på mit dankort der 100% sikkert ikke var mig (selv om min bank ikke virkede som om de troede på det). Det var dog heldigvis kun for 40 kr og jeg spærrede kortet straks da jeg så det, men det nager mig stadig meget at jeg ikke ved hvordan nogen har fået fat i mine oplysninger 

Er så glad for at høre at der er nogle der vil og kan hjælpe jer 

Jamen i det her firma er der naturligvis nogen ansatte - det er dem som har misbrugt vores kort.  Politiet fortalte at over 100.000 mennesker var involveret... Det er så vanvittig og man bliver både ked men også vred over at folk ikke kan holde fingrene for sig selv!!

de har jo været så 'snu' at de ikke har taget de 17.000 på én gang - de har taget dem af 100, 200 og 500kr af gangen ....

Anmeld Citér

4. december 2015

Anonym trådstarter

Janey skriver:

Jeg har lige læst din anden tråd og synes også, at det er dårlig stil af folk at sende dig svinere på pb. Hvis de tror din historie er opfundet, og du bare vil lokke ting/penge ud af folk, så må de da bare gå videre til en anden tråd og lade dem, der gerne vil, give dig noget. 

Jeg har selv lige fået misbrugt mit kort, hvor en anden person har købt ind for 14.000 på det på nettet med mine kortdetaljer. Det er ret ubehageligt, at man ikke aner, hvordan personen har fået fat i oplysningerne. Jeg er normalt meget påpasselig med, hvor jeg bruger kortet og bruger det kun i butikker (fysiske og online), som jeg har tiltro til.

Mit misbrugte kort var heldigvis mit Mastercard, så jeg har ikke haft nogle efterfølgende problemer med at få dækket misbruget. Kortudstederen kontaktede mig selv, da de mente, at der var nogle mistænkelige hævninger på kortet, så det blev heldigvis ordnet uden, at jeg nogensinde mærkede noget til det økonomisk, da jeg kun betaler bruget på kortet en gang om måneden. Men selv om jeg ikke fik noget økonomisk tab (ud over selv at skulle betale 150 for et nyt Mastercard), så er det ubehageligt, at det kan ske, når man synes, at man passer så godt på.

Puha hvor føler jeg med dig! Ja det er pisse ubehageligt at folk man ikke kender kan sidde hvor som helst i landet og bare hæve ens penge ! 

Hvor er jeg glad for at du fik dine penge tilbage! .... Det gør vi også .... En dag 

Anmeld Citér

4. december 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg ville slette billede... Du skylder ikke at forklare nogle noget... 

Det er virkelig dårlig stil.. At svine folk til  

hvis man ikke tror på folk, så må man lade være med at hjælpe... Så simpelt er det. Dog er det dejligt at høre, at nogle har hjulpet

Anmeld Citér

4. december 2015

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Jeg ville slette billede... Du skylder ikke at forklare nogle noget... 

Det er virkelig dårlig stil.. At svine folk til  

hvis man ikke tror på folk, så må man lade være med at hjælpe... Så simpelt er det. Dog er det dejligt at høre, at nogle har hjulpet

Det er meget dårlig stil og som om man ikke lå nok ned i forvejen  folk kan være så modbydelige. 

Jeg har modtaget 50kr og en pose grødris 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.