Jeg har lige læst din anden tråd og synes også, at det er dårlig stil af folk at sende dig svinere på pb. Hvis de tror din historie er opfundet, og du bare vil lokke ting/penge ud af folk, så må de da bare gå videre til en anden tråd og lade dem, der gerne vil, give dig noget.
Jeg har selv lige fået misbrugt mit kort, hvor en anden person har købt ind for 14.000 på det på nettet med mine kortdetaljer. Det er ret ubehageligt, at man ikke aner, hvordan personen har fået fat i oplysningerne. Jeg er normalt meget påpasselig med, hvor jeg bruger kortet og bruger det kun i butikker (fysiske og online), som jeg har tiltro til.
Mit misbrugte kort var heldigvis mit Mastercard, så jeg har ikke haft nogle efterfølgende problemer med at få dækket misbruget. Kortudstederen kontaktede mig selv, da de mente, at der var nogle mistænkelige hævninger på kortet, så det blev heldigvis ordnet uden, at jeg nogensinde mærkede noget til det økonomisk, da jeg kun betaler bruget på kortet en gang om måneden. Men selv om jeg ikke fik noget økonomisk tab (ud over selv at skulle betale 150 for et nyt Mastercard), så er det ubehageligt, at det kan ske, når man synes, at man passer så godt på.
Anmeld
Citér