Sikke en voldsom behandling :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.162 visninger
32 svar
27 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. december 2015

Anonym trådstarter

Hej Venner,

Det var mig der lavede det sørgelig opslag angående vores lige nu forfærdelige økonomiske situation, grundet de 17.000 vi har fået 'stjålet' 

en masse søde og dejlige mennesker tilbød deres hjælp hvor jeg egentlig flere gange havde sagt nej, men der var en som fik mig overtalt og jeg takkede så ja.. 

Jeg er de sidste par dage så blevet kontaktet via privat besked at "jeg nok var ligesom de andre løgnere som prøvede at snyde folk for penge og ting " osv osv osv.. Har fået hele 7 henvendelser! Så vedlægger jeg et billede som er et screenshot af min bank 

jeg lyver ikke og jeg er ikke ude på at snyde nogen. Vi HAR fået taget de penge. Der ER IKKE flere penge på nogen opsparinger mere. 

Glædelig jul til alle de dejlige mennesker derude.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2015

Mami

syntes du skal slette indlægget ige, du skal ikke foklarer noget som helst for os herinde, du skal bare ignorer sådan en kegle.

Jeg har selv lige fået en sviner af anden verden over pb. små hjerner små fornøjelser 

Anmeld Citér

4. december 2015

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Hej Venner,

Det var mig der lavede det sørgelig opslag angående vores lige nu forfærdelige økonomiske situation, grundet de 17.000 vi har fået 'stjålet' 

en masse søde og dejlige mennesker tilbød deres hjælp hvor jeg egentlig flere gange havde sagt nej, men der var en som fik mig overtalt og jeg takkede så ja.. 

Jeg er de sidste par dage så blevet kontaktet via privat besked at "jeg nok var ligesom de andre løgnere som prøvede at snyde folk for penge og ting " osv osv osv.. Har fået hele 7 henvendelser! Så vedlægger jeg et billede som er et screenshot af min bank 

jeg lyver ikke og jeg er ikke ude på at snyde nogen. Vi HAR fået taget de penge. Der ER IKKE flere penge på nogen opsparinger mere. 

Glædelig jul til alle de dejlige mennesker derude.. 

Nogle gange bliver jeg virkelig forarget over mennesker kan falde så dybt 

du behøver ikke poste noget som helst for at stille andre tilfredse. 

Jeg håber også de gode henvendelser du har modtaget opvejer disse små mennesker! 

Kæmpe kram til dig!! 

Anmeld Citér

4. december 2015

lineog4

Du skal da intet forklare, og ærligt hvis man har lyst til at give, så gør man det. Har man ikke så lader man være... Og alle os andre skal bare lade det være en sag mellem dig og det andet menneske.... 

Kan huske dit opslag, og havde selv tænkt at jeg da gerne gav lidt julemagi, men da du sagde pænt nej tak ville jeg ikke presse.

Anmeld Citér

4. december 2015

alenemor42

Mami skriver:

syntes du skal slette indlægget ige, du skal ikke foklarer noget som helst for os herinde, du skal bare ignorer sådan en kegle.

Jeg har selv lige fået en sviner af anden verden over pb. små hjerner små fornøjelser 

Fuldstændig enig.

Du skal bare slette ...du skylder ikke nogle dette.

Anmeld dem i stedet 

Anmeld Citér

4. december 2015

SandraXOXO

Du skulle hellere lægge et billede ind af hvem det dog er der er så lav at trampe på en person der allerede har haft rigeligt at slås med. Dårlige manere er der nok af. Håber snart i får jeres penge tilbage. 

Anmeld Citér

4. december 2015

Anonym trådstarter

Mami skriver:

Jeg må også indrømme at jeg fik mig noget af et chok da jeg læste beskederne! 

Og hvor gør det egentlig ondt at folk har så lave tanker om hinanden!

Anmeld Citér

4. december 2015

Carina:-)

Slet og ryst på hovedet

Prob er at der er desværre skruppelløse personer der gladeligt bedrager og snyder sig til hjælp. 

Har selv oplevet et par stykker - og det farver da ens syn på de såkaldte værdige trængende. 

Og gør også at jeg er meget påpasselig med hvad jeg giver og til hvem. 

Men du ved du har din ryg fri så ryst det af dig .

Jeg ville vise den pb til en admin for en ting er at personen tror du er en faker en anden ting er at så kan man bare scolle videre . Chikane over pb er ikke ok .

Anmeld Citér

4. december 2015

Bshizzle

Du skal bestemt ikke lade nogle trampe på dig !! 

Kan ikke passe at man ikke kan tillade sig at være anonym uden at blive kaldt for fusker eller ligende!!  

Så du har intet at skulle bevise.. 

Du skal hellere fokusere på at være sammen med din familie og ta imod alt den hjælp i kan få !! 

Anmeld Citér

4. december 2015

Anonym trådstarter

Klumpe-dumpe skriver:

Nogle gange bliver jeg virkelig forarget over mennesker kan falde så dybt 

du behøver ikke poste noget som helst for at stille andre tilfredse. 

Jeg håber også de gode henvendelser du har modtaget opvejer disse små mennesker! 

Kæmpe kram til dig!! 

Tusinde tak  fik 'desværre' tilbudt tøj til +3år og vores søn er kun 6 måneder og så har jeg fået tilsendt en pose grødris og 50kr 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.