Sikke en voldsom behandling :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Det er meget dårlig stil og som om man ikke lå nok ned i forvejen  folk kan være så modbydelige. 

Jeg har modtaget 50kr og en pose grødris 

Det er bare ikke fair at sparke til en der lægger ned.. det er bare ikke det man har brug for

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2015

Anonym trådstarter

Saphiira skriver:

Det er bare ikke fair at sparke til en der lægger ned.. det er bare ikke det man har brug for

Det eneste jeg har/havde brug for var bare at folk forstod (eller ihvertfald bare lidt) hvor forfærdeligt det er at stå i denne situation ... Især i julen. At man ikke kan købe gaver eller hygge sig ekstra som  man jo plejer i julemåneden 

Anmeld Citér

4. december 2015

Sedigfor

Skriv lige en privat besked, kan være jeg har noget du kan få (:

Anmeld Citér

4. december 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Anonym skriver:

Det eneste jeg har/havde brug for var bare at folk forstod (eller ihvertfald bare lidt) hvor forfærdeligt det er at stå i denne situation ... Især i julen. At man ikke kan købe gaver eller hygge sig ekstra som  man jo plejer i julemåneden 

Det er virkelig en forfærdelig situation  

Anmeld Citér

4. december 2015

Anonym trådstarter

Sedigfor skriver:

Skriv lige en privat besked, kan være jeg har noget du kan få (:

Har skrevet til dig 

Anmeld Citér

5. december 2015

Anonym trådstarter

Tusinde tak for alle jeres søde beskeder 

Tak er blot et fattigt ord (i dette tilfælde meget fattigt) men jeg håber i tror på at det kommer lige fra hjertet!  

Jeg fik igår tilbudt to stykker tøj til min søn og lidt penge af en fantastisk kvinde herfra og jeg takkede selvfølgelig ja tak! Igår fik jeg også tilbud tøj til min søn, lidt penge og en julekurv med lækkerier som vi kunne hygge os med.... Lige indtil hun skrev imorges at hun ikke mente det alligevel    

Glædelig jul til de fantastiske mennesker det sidder derude 

Anmeld Citér

5. december 2015

serinasmor

Anonym skriver:

Hej Venner,

Det var mig der lavede det sørgelig opslag angående vores lige nu forfærdelige økonomiske situation, grundet de 17.000 vi har fået 'stjålet' 

en masse søde og dejlige mennesker tilbød deres hjælp hvor jeg egentlig flere gange havde sagt nej, men der var en som fik mig overtalt og jeg takkede så ja.. 

Jeg er de sidste par dage så blevet kontaktet via privat besked at "jeg nok var ligesom de andre løgnere som prøvede at snyde folk for penge og ting " osv osv osv.. Har fået hele 7 henvendelser! Så vedlægger jeg et billede som er et screenshot af min bank 

jeg lyver ikke og jeg er ikke ude på at snyde nogen. Vi HAR fået taget de penge. Der ER IKKE flere penge på nogen opsparinger mere. 

Glædelig jul til alle de dejlige mennesker derude.. 

Det er ikke i orden med den opførsel herinde ... Tag screenshots  af de private beskeder og send dem til staff  

Anmeld Citér

5. december 2015

lineog4

Anonym skriver:

Tusinde tak for alle jeres søde beskeder 

Tak er blot et fattigt ord (i dette tilfælde meget fattigt) men jeg håber i tror på at det kommer lige fra hjertet!  

Jeg fik igår tilbudt to stykker tøj til min søn og lidt penge af en fantastisk kvinde herfra og jeg takkede selvfølgelig ja tak! Igår fik jeg også tilbud tøj til min søn, lidt penge og en julekurv med lækkerier som vi kunne hygge os med.... Lige indtil hun skrev imorges at hun ikke mente det alligevel    

Glædelig jul til de fantastiske mennesker det sidder derude 

Min symaskine er rødglødende i øjeblikket fordi jeg har behov for det (terapi for mig at sy og november og december er måneder hvor jeg har brug for meget terapi). Hvis du mangler lidt tøj til din søn og kan lide hjemmegjort tøj, så send en besked....

Anmeld Citér

5. december 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Min symaskine er rødglødende i øjeblikket fordi jeg har behov for det (terapi for mig at sy og november og december er måneder hvor jeg har brug for meget terapi). Hvis du mangler lidt tøj til din søn og kan lide hjemmegjort tøj, så send en besked....

Hvor er du sød! 

Jeg skriver til dig!

Anmeld Citér

13. december 2015

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg glemte helt denne tråd igen i hverdagen med en 4 uger gammel baby, men hvis du stadig mangler lidt julehygge må du godt sende mig en PB, så jeg kan sende dig lidt. Jeg skal alligevel forbi posthuset i morgen og ud og købe julegaver.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.