Ingen kvalme men fik en pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2015

L-Mortil3

Jeg har ingen graviditets symptomer haft, undtaget stoppet næse, i alle 3 graviditeter, har 2 drenge og venter en pige... Ingen symptomer !

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2015

Snevejr84

Det er jo bare en myte er det fordi gerne vil have en pige??

Anmeld Citér

4. december 2015

MysteriousAngel

SRP skriver:

Hej piger

Jeg har en pige og en dreng og venter nr. 3 til august. Jeg havde en del kvalme, da jeg ventede en pige, men knapt så meget, da jeg var gravid med en dreng. Er der nogen, som ingen kvalme havde og fik en pige?

lige pt. har jeg ingen kvalme, men er kun 4+5.

Holder myten omkring kvalme og køn hos jer?

Jeg har 3 piger. Men kun kvalme med den ene. 

Anmeld Citér

4. december 2015

Guldimaven

Havde voldsom kvalme fra uge 6-16 begge gange.. Har en dreng, venter en pige nu! Så ingen forskel her. 

Anmeld Citér

5. december 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
SRP skriver:

Hej piger

Jeg har en pige og en dreng og venter nr. 3 til august. Jeg havde en del kvalme, da jeg ventede en pige, men knapt så meget, da jeg var gravid med en dreng. Er der nogen, som ingen kvalme havde og fik en pige?

Jeg havde slet ingen kvalme og har en dejlig datter der ligger og sover sødt lige nu

Anmeld Citér

5. december 2015

JC2014

Profilbillede for JC2014

Jeg lavede snart ikke andet end at kaste op de første 3-4 måneder, og det begyndte først at stilne af omkring uge 16... Har stadig madlede og kvalme dagligt, og må stadig kaste op af og til. Heldigvis ikke hver dag mere... Men jeg venter en lille dreng. 

Anmeld Citér

5. december 2015

Mor til F

SRP skriver:

Hej piger

Jeg havde kun 4 dage med kvalme gennem hele min graviditet - og jeg fik en pige <3 Så på mig passer den ikke. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.