Ingen kvalme men fik en pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2015

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv

Jeg har 2 piger og har aldrig kastet op eller haft kvalme under graviditet, så jeg er ret sikker på at det er en skrøne 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2015

2721

Jeg havde den fæleste kvalme da jeg ventede min søn hele graviditeten, kastede op og var generelt bare mega dårlig og her nu med min datter havde jeg kun små kvalme i 2-3 uger.

Anmeld Citér

3. december 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
SRP skriver:

Hej piger

Jeg har en pige og en dreng og venter nr. 3 til august. Jeg havde en del kvalme, da jeg ventede en pige, men knapt så meget, da jeg var gravid med en dreng. Er der nogen, som ingen kvalme havde og fik en pige?

lige pt. har jeg ingen kvalme, men er kun 4+5.

Holder myten omkring kvalme og køn hos jer?

jeg har to drenge og en pige.

ved drengene havde jeg forfærdeligt kvalme of opkast.

ved pigen var der nærmest ingen.

Anmeld Citér

3. december 2015

FruStolpe

SRP skriver:

Hej piger

Jeg har en pige og en dreng og venter nr. 3 til august. Jeg havde en del kvalme, da jeg ventede en pige, men knapt så meget, da jeg var gravid med en dreng. Er der nogen, som ingen kvalme havde og fik en pige?

Hej 

Jeg har fået 2 piger og har aldrig haft nogen form for kvalme -heldigvis 

Anmeld Citér

3. december 2015

Blop2

Jeg har en dreng og en pige, og har ikke lidt af kvalme i nogen af mine graviditeter. 

Anmeld Citér

3. december 2015

God-mor

SRP skriver:

Hej piger

Jeg havde ikke kvalme og jeg fik en pige

Anmeld Citér

3. december 2015

SofiaMik

Det er ikke en myte, men bunder i, at man har flere hormoner i kroppen, når man venter en pige. 

Når det er sagt, har jeg haft en graviditet med en pige uden kvalme overhovedet. 

Anmeld Citér

3. december 2015

ekebiv

SRP skriver:

Hej piger

Jeg har ikke haft skyggen af kvalme de første to graviditeter og der er kommet både en pige og en dreng. Ved de to næste graviditeter havde jeg en del kvalme og der kom en dreng (og en MA i 11. uge som jeg jo selvfølgelig ikke kender kønnet på)

Anmeld Citér

3. december 2015

MK09

Jeg har ikke haft skyggen af kvalme og har netop født en lille pige. Min søster venter en dreng og har været sygemeldt hele starten af sin graviditet pga. invaliderende kvalme �� 

Anmeld Citér

3. december 2015

EnGodMor

SRP skriver:

Hej piger

Absolut  NEJ  den myte kan komme langt op i min rumpe 

Jeg har tre drenge, og har Været dårlig med kvalme og opkast alle tre gange lige fra omkring fjerde uge, til den da jeg fødte små otte ni måneder efter.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.