Ingen kvalme men fik en pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.117 visninger
36 svar
3 synes godt om
3. december 2015

SRP

Hej piger

Jeg har en pige og en dreng og venter nr. 3 til august. Jeg havde en del kvalme, da jeg ventede en pige, men knapt så meget, da jeg var gravid med en dreng. Er der nogen, som ingen kvalme havde og fik en pige?

lige pt. har jeg ingen kvalme, men er kun 4+5.

Holder myten omkring kvalme og køn hos jer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg havde meget kvalme og kastede meget op, og jeg fik en pige  

siger myten at man venter en pige hvis man har meget kvalme?

Anmeld Citér

3. december 2015

SRP

Saphiira skriver:

Jeg havde meget kvalme og kastede meget op, og jeg fik en pige  

siger myten at man venter en pige hvis man har meget kvalme?

Ja, jeg har hørt, at man siger (selvom det blot er en myte), at man ved piger får mere kvalme end hvis man venter drenge. Man skal nok bare ikke tage det for andet end en sjov myte, men her har det passet.

Anmeld Citér

3. december 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
SRP skriver:

Ja, jeg har hørt, at man siger (selvom det blot er en myte), at man ved piger får mere kvalme end hvis man venter drenge. Man skal nok bare ikke tage det for andet end en sjov myte, men her har det passet.

Det har også passet her så

Anmeld Citér

3. december 2015

stinemavepine

Jeg døjede en del med kvalme og kastede i de første fire måneder - og jeg har en fin dreng liggende i mine arme. Det samme for en veninde med to drenge og en kollega med en dreng. Så synes ikke den holder. 

www.stinemavepine.blogspot.dk

Anmeld Citér

3. december 2015

lineog4

2 piger og to drenge og 4 graviditeter uden kvalme. 4 graviditeter med drengemaver, 4 graviditeter uden nogle særlige lyster. 

Og alligevel vil jeg påstå jeg nu ville vide om det var en dreng eller pige på nogle små ting som min mave var mere hård og øm med pigerne i starten af graviditeten, brysterne kunne jeg mærke med drengene før jeg testede positiv og andre små bitte tegn. Men dejligt nemt for mig at sige, for skal aldrig teste det 

Anmeld Citér

3. december 2015

Dididiva

Jeg har en pige i maven og har ikke døjet med kvalme. Min svigerinde kastede op det meste af hendes graviditet, og det blev en pige.

Anmeld Citér

3. december 2015

Sedigfor

3. december 2015

MMOGM

SRP skriver:

Hej piger

Jeg har en pige og en dreng og venter nr. 3 til august. Jeg havde en del kvalme, da jeg ventede en pige, men knapt så meget, da jeg var gravid med en dreng. Er der nogen, som ingen kvalme havde og fik en pige?

lige pt. har jeg ingen kvalme, men er kun 4+5.

Holder myten omkring kvalme og køn hos jer?

Ved min søn havde jeg meget kvalme, med min datter havde jeg meget kvalme, og nu tredje gang havde jeg også meget kvalme (venter en dreng mere)  alle mine graviditeter har lignede hinanden utrolig meget, så jeg tror ikke på det 

Anmeld Citér

3. december 2015

Mami

Voldsom opkast første gang - en dreng 

ingen kvalme anden gang - en dreng  

min mor: 

ingen kvalme første gang - en pige 

meget opkast 2 gang - en dreng

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.