Ingen kvalme men fik en pige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2015

namaha

Hej piger

Jeg har en pige og en dreng og venter nr. 3 til august. Jeg havde en del kvalme, da jeg ventede en pige, men knapt så meget, da jeg var gravid med en dreng. Er der nogen, som ingen kvalme havde og fik en pige?

lige pt. har jeg ingen kvalme, men er kun 4+5.

Holder myten omkring kvalme og køn hos jer?

Ingen kvalme, ingen opkast og mit barns ble siger en pige 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2015

Benjamins'mor

SRP skriver:

Hej piger

Jeg har en pige og en dreng og venter nr. 3 til august. Jeg havde en del kvalme, da jeg ventede en pige, men knapt så meget, da jeg var gravid med en dreng. Er der nogen, som ingen kvalme havde og fik en pige?

Jeg havde meget kvalme og kastede konstant op da jeg ventede min søn, havde kun en lille pause på et par uger. Lige op til fødslen var det så slemt at jeg kastede op hver gang jeg havde spist. 

Da jeg ventede min datter havde jeg lidt kvalme fra uge 8 til uge 12, men kastede ikke op i graviditeten med hende.

Anmeld Citér

4. december 2015

2babygirls

SRP skriver:

Hej piger

Ingen kvalme første gang = pige

Meget kvalme anden gang = pige

Anmeld Citér

4. december 2015

Carina:-)

Ingen kvalme nogen af gangede og har skiftevis fået dreng/ pige 

Anmeld Citér

4. december 2015

lillespir26

SRP skriver:

Hej piger

1. Jeg havde ingen kvalme med nr 1 som er en pige og den jeg er gravid ned nu er højst sandsynligt også en pige og har haft mild/mellem kvalme denne gang så det passer vist ikke helt 

Anmeld Citér

4. december 2015

Louises

Jeg havde voldsomt kvalme første gang, fik en pige.

andet gang havde jeg intet kvalme, fik en pige igen :-)

Anmeld Citér

4. december 2015

Sophia'smor

SRP skriver:

Hej piger

med min første pige ingen kvamle,

nu venter jeg en pige igen, og der havde jeg kvamle de første 9 uger

Anmeld Citér

4. december 2015

Vivienne

Jeg havde kvalme og kastede op de første 19 uger af min graviditet. Der blev en dejlig dreng  

Min veninde oplevede det samme og fik en dreng. 

Da hun så blev gravid 2. gang og ikke havde kvalme, gik hun stærkt ud fra at det var en pige. Det blev endnu en dreng. 

Jeg tror ikke den holder

Anmeld Citér

4. december 2015

ErDuHerIkkeSnart

Nej, ligesom langt de fleste andre graviditetsmyter, holder denne her selvfølgelig heller ikke (det siger måske også lidt sig selv?). 

Venter en pige - har aldrig haft kvalme - min mor havde ingen kvalme med mig - min veninde havde rigeligt og venter en dreng... osv osv osv. 

Anmeld Citér

4. december 2015

Tullefreja

SRP skriver:

Hej piger

Jeg har i forvejen en pige fra 12 og der havde jeg intet kvalme men nu venter jeg endnu en pige den 25 december og havde en del kvalme i de første 3 måneder så nej myten holder vist ikk helt  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.