andre?? Pb baby start dec - jan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2015

Mor til F

MortilNicolina skriver:

Noget nyt???  

Har fået begyndende mens idag,  16 dage over tid.  Endelig!  Nu skal min krop have lidt ro, indtil mens i januar (forhåbentlig) kommer og så går vi igang

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2015

MortilNicolina

komnu skriver:

Jeg kan ikke finde den :/ og når jeg endelig får fundet den tror jeg ikke jeg tør - resten af mine venner kan vel se den? Det er en hemmelighed lidt endnu at vi planlægger baby..

Har gjort den hemmelig i; intet ses af venner og ingen kan se du er medlem af den gruppe i; ansøg mig på fb så tilføjer jeg dig så sletter jeg dig igen der efter camille Mørch Andersen 

Anmeld Citér

15. december 2015

babyklar

Jeg tager min sidste p-pille i dag, og så må vi se hvad der sker

Anmeld Citér

16. december 2015

Hanunii

Herhjemmer er vi også startede med projektbaby nr. 2

Har fået fjernet min spiral d. 2/12 så vi må se hvor lang tid der går før der er Bingo

Anmeld Citér

16. december 2015

komnu

MortilNicolina skriver:

Har gjort den hemmelig i; intet ses af venner og ingen kan se du er medlem af den gruppe i; ansøg mig på fb så tilføjer jeg dig så sletter jeg dig igen der efter camille Mørch Andersen 

Jeg har skrevet en besked til dig på Facebook - jeg kan ikke ansøge dig

Anmeld Citér

16. december 2015

muwp83

FamilyDreamer skriver:

1000 tak ❤️

Jeg troede jeg var 4+1, men nu har jeg regnet mig frem til at jeg var faktisk 4+4! 

Jeg siger ikke at din test ikke kan blive positiv, men man kan lyve sin krop til at tro man er gravid = så kommer mens ikke til tiden   Det skete for mig den ene månede, hvor jeg troede jeg havde alle symptomerne, men kun negative tests - men mens kom så en måned forsinket 

Men krydser fingre for dig 

Tak for svar  Var desværre ikke gravid, min mens kom dagen efter  Må op på hesten igen.. Ægløsning falder d. 23 denne gang, så ka være jeg ka la være med at fokusere så meget på det nu hvor det er jul 

Anmeld Citér

17. december 2015

Moster20

muwp83 skriver:

Tak for svar  Var desværre ikke gravid, min mens kom dagen efter  Må op på hesten igen.. Ægløsning falder d. 23 denne gang, så ka være jeg ka la være med at fokusere så meget på det nu hvor det er jul 

Århh det er jeg ked af at høre  ja, op på hesten igen med det samme!! Held og lykke 

Anmeld Citér

17. december 2015

Liv_86

Har i dag været nede og købe "babyklister", håber på det gær sådan at den er der med det samme. Men man ved jo aldrig. 

Nogle der ved om man skal tage det hele tiden mens man prøver?

Anmeld Citér

1. januar 2016

AnnePedersen

komnu skriver:

Jeg har skrevet en besked til dig på Facebook - jeg kan ikke ansøge dig

Hej camille

jeg ka heller ik nøgle dig da jeg heller ik ka finde gruppen

Anmeld Citér

1. januar 2016

Zelinasmor

MortilNicolina skriver:

Vil du tilføje mig? Natasha Hansen (sort/hvid profilbillede)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.