andre?? Pb baby start dec - jan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2015

MortilNicolina

Liv_86 skriver:

Det har også været svært. Men det er med en anden mand, så skulle lige finde den rigtige☺️����

forståeligt! <3 god vind

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2015

Mor til F

Vi prøver stadig - nu 10 dage over tid,  ingen menstruation og negativ test i lørdags øv! 

Anmeld Citér

9. december 2015

Liv_86

MortilNicolina skriver:

forståeligt! <3 god vind

I lige måde

Anmeld Citér

9. december 2015

muwp83

FamilyDreamer skriver:

Jeg har for en uge siden fået positiv test og er kun 5+5! Men det lykkedes endelig efter at have prøvet i 7 måneder 

så vil bare ønske jer alle held og lykke! Og giv ikke op selvom det ikke virker første, anden og måske tredje gang!  What's meant to be, will always find a way 

Først lige Tillykke med graviditeten  Hvor tidligt kunne du teste positiv ? Jeg er gået 3 dage over tid, men testene jeg har taget er negative  

Anmeld Citér

10. december 2015

Moster20

muwp83 skriver:

Først lige Tillykke med graviditeten  Hvor tidligt kunne du teste positiv ? Jeg er gået 3 dage over tid, men testene jeg har taget er negative  

1000 tak ❤️

Jeg troede jeg var 4+1, men nu har jeg regnet mig frem til at jeg var faktisk 4+4! 

Jeg siger ikke at din test ikke kan blive positiv, men man kan lyve sin krop til at tro man er gravid = så kommer mens ikke til tiden   Det skete for mig den ene månede, hvor jeg troede jeg havde alle symptomerne, men kun negative tests - men mens kom så en måned forsinket 

Men krydser fingre for dig 

Anmeld Citér

10. december 2015

Kpommer.

Vi har snart prøvet i 1,5 år og nu er vente tiden snart meget lang at vente på at vi kan komme ind til min gynikolo som kan hjælpe os lidt på vej! Her den 6 januar  Jeg glæder mig til det blir vores tur til en lille guldklump i mine arme 

Anmeld Citér

11. december 2015

Miaaalborg

Vi er lige startet med at prøve ��

Anmeld Citér

11. december 2015

sarahhh

Har netop smidt p-pillerne, det bliver spændende at se hvad der kommer til at ske 

Anmeld Citér

12. december 2015

MortilNicolina

bbl skriver:

Er det så grunden til at i ikke har kunne blive gravide ? :-) Krydser fingre for at det lykkes for jer efter operationen :-) 

Ja det var det operationen gik fint større end de regnede med er en uge siden burde ha haft ægløsning her igår vi sexede foregårs og Idag aner ikke om operationen har rykket det hele jo i; men vi krydser og håber da mens bliver væk imellem jul og nytår ville være en fantastisk gave skal bløde -24-27 jaay lad der være gevinst i første hug. 

Anmeld Citér

12. december 2015

MortilNicolina

AarhusLouise skriver:

Vi starter til januar.

Helt ny her. Hej

Synes da vi skal blive ved at kommentere i tråden hvordan det går i; krydser for jer 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.