Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
I så fald skal vi så ike følges ad ?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi startede godt nok i november - indtil videre er jeg 4 dage over tid, ingen tegn på menstruation, ingen tegn på graviditet - min cyklus har været uregelmæssig siden jeg fik min datter for 17 måneder siden
vi skal først igang til oktober næste år, men ville da lige skrive og ønske jer held og lykke håber i snart bliver gravide
Vi går i gang til januar
Jeg stoppede på p piller i oktober, så vi er i gang. Første forsøg lykkedes desværre ikke. Skulle gerne have ægløsning i løbet af de næste 3 dage, så der skal gang i lagnerne herhjemme Håber så meget det lykkes i dette forsøg !
bbl skriver: Jeg stoppede på p piller i oktober, så vi er i gang. Første forsøg lykkedes desværre ikke. Skulle gerne have ægløsning i løbet af de næste 3 dage, så der skal gang i lagnerne herhjemme Håber så meget det lykkes i dette forsøg !
håber da for jer! her har det taget 18 mdr. skal opereres imorgen for endometriose og skal prøve igen efter operationen
MortilNicolina skriver: håber da for jer! her har det taget 18 mdr. skal opereres imorgen for endometriose og skal prøve igen efter operationen
Er det så grunden til at i ikke har kunne blive gravide ? :-) Krydser fingre for at det lykkes for jer efter operationen :-)
Vi blev heller ikke gravide første omgang... Vi prøver nu igen efter appen clue skulle ægløsning starte idag
Håber det lykkes for jer :-),
her har vi været igang siden juli sidste år
Jeg tror heller ikke der sker noget denne gang Men kunne være en fed julegave!
Krydser fingre for jer andre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128