andre?? Pb baby start dec - jan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.157 visninger
59 svar
23 synes godt om
2. december 2015

MortilNicolina

I så fald skal vi så ike følges ad ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2015

Mor til F

Vi startede godt nok i november - indtil videre er jeg 4 dage over tid, ingen tegn på menstruation,  ingen tegn på graviditet - min cyklus har været uregelmæssig siden jeg fik min datter for 17 måneder siden

Anmeld Citér

2. december 2015

komodo

vi skal først igang til oktober næste år, men ville da lige skrive og ønske jer held og lykke håber i snart bliver gravide 

Anmeld Citér

3. december 2015

MizzMommy2015

Vi går i gang til januar  

Anmeld Citér

3. december 2015

bbl

Jeg stoppede på p piller i oktober, så vi er i gang. Første forsøg lykkedes desværre ikke. Skulle gerne have ægløsning i løbet af de næste 3 dage, så der skal gang i lagnerne herhjemme  Håber så meget det lykkes i dette forsøg ! 

Anmeld Citér

3. december 2015

MortilNicolina

bbl skriver:

Jeg stoppede på p piller i oktober, så vi er i gang. Første forsøg lykkedes desværre ikke. Skulle gerne have ægløsning i løbet af de næste 3 dage, så der skal gang i lagnerne herhjemme  Håber så meget det lykkes i dette forsøg ! 

håber da for jer! her har det taget 18 mdr. skal opereres imorgen for endometriose og skal prøve igen efter operationen

Anmeld Citér

3. december 2015

bbl

MortilNicolina skriver:

håber da for jer! her har det taget 18 mdr. skal opereres imorgen for endometriose og skal prøve igen efter operationen

Er det så grunden til at i ikke har kunne blive gravide ? :-) Krydser fingre for at det lykkes for jer efter operationen :-) 

Anmeld Citér

6. december 2015

SimoneDonna

Vi blev heller ikke gravide første omgang... Vi prøver nu igen efter appen clue skulle ægløsning starte idag

Anmeld Citér

6. december 2015

miniRTLL

Håber det lykkes for jer :-),

her har vi været igang siden juli sidste år

Anmeld Citér

6. december 2015

SimoneDonna

Jeg tror heller ikke der sker noget denne gang Men kunne være en fed julegave!

Krydser fingre for jer andre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.