andre?? Pb baby start dec - jan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2015

MortilNicolina

FamilyDreamer skriver:

Hvor er du sød, tak skal du have 

held og lykke! Krydser alt der krydses kan for at den snart er der for dig og alle der virkelig vil det 

..se 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2015

MortilNicolina

Mor til Freia <3 skriver:

Vi prøver stadig - nu 10 dage over tid,  ingen menstruation og negativ test i lørdags øv! 

Noget nyt???  

Anmeld Citér

12. december 2015

bbl

MortilNicolina skriver:

Ja det var det operationen gik fint større end de regnede med er en uge siden burde ha haft ægløsning her igår vi sexede foregårs og Idag aner ikke om operationen har rykket det hele jo i; men vi krydser og håber da mens bliver væk imellem jul og nytår ville være en fantastisk gave skal bløde -24-27 jaay lad der være gevinst i første hug. 

Ja så må man håbe at mens udebliver og at i har ramt plet første gang ! :-) Godt operationen gik godt :-) 

Jeg skal have mens d 18-20 agtigt, men håber nu heller ikke den dukker op 

Anmeld Citér

14. december 2015

komnu

Jeg har i dag fået fjernet min spiral og har det sidste stykke tid spist en forbandet masse vitaminpiller, så jeg håber min krop er klar nu!

Min kæreste og jeg går i hvert fald i gang i dag, og så hååååber jeg virkelig at der er bingo hurtigt!

Har desværre PCO, men får metformin for tiden som skulle være ret effektivt, har jeg hørt.

Så vi krydser fingre! 

Anmeld Citér

14. december 2015

MortilNicolina

komnu skriver:

Jeg har i dag fået fjernet min spiral og har det sidste stykke tid spist en forbandet masse vitaminpiller, så jeg håber min krop er klar nu!

Min kæreste og jeg går i hvert fald i gang i dag, og så hååååber jeg virkelig at der er bingo hurtigt!

Har desværre PCO, men får metformin for tiden som skulle være ret effektivt, har jeg hørt.

Så vi krydser fingre! 

Åååh hvor godt håber. For jer!!  Håber da også den er der hos os efter 15 mdr er tålmodigheden ikke så stor mere håber ikke operationen i maven den fjerde dec har rykket ægløsningen d 11 dec hihi men håb er håb!!  Kunne du være interesseret o en fb side for os der prøver mp 

Anmeld Citér

14. december 2015

Steffecph

Vi starter op 1/1 :-) 

Anmeld Citér

14. december 2015

komnu

MortilNicolina skriver:

Åååh hvor godt håber. For jer!!  Håber da også den er der hos os efter 15 mdr er tålmodigheden ikke så stor mere håber ikke operationen i maven den fjerde dec har rykket ægløsningen d 11 dec hihi men håb er håb!!  Kunne du være interesseret o en fb side for os der prøver mp 

Åh held og lykke!!! 

Ja, det kunne da være superfint - lad os lige lave sådan en! :-)

Anmeld Citér

14. december 2015

MortilNicolina

komnu skriver:

Åh held og lykke!!! 

Ja, det kunne da være superfint - lad os lige lave sådan en! :-)

Så 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

14. december 2015

MortilNicolina

Til alle jer der vil være med. 

Anmeld Citér

14. december 2015

komnu

MortilNicolina skriver:

Så 

Jeg kan ikke finde den :/ og når jeg endelig får fundet den tror jeg ikke jeg tør - resten af mine venner kan vel se den? Det er en hemmelighed lidt endnu at vi planlægger baby..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.