Hvordan oplever I at være nygravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2015

M-Århus

Mulle0802, sådan har jeg også forstået det, jeg skal først til lægen i 10.uge  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2015

Mariia1708

K-Århus skriver:

Ej det er SÅ betryggende at vide, at jeg ikke er den eneste, hvor der ikke er de vilde symptomer! Eller jeg har skam symptomer - jeg kaster bare ikke op, som jeg var sikker på at jeg ville  

Det er faktisk det, jeg tænker mest på. Prøver at lade være med at fokusere på risikoen for missed abort og vindæg  Alt er sikkert fint derinde! Men dejligt for jer, som allerede har set hjerteblink 

Idag 7+5 (termin 15/7)

Jeg har d. 18/7-2016

Anmeld Citér

2. december 2015

LenaChristina

Mulle0802 skriver:

Tak og tillykke til dig 

Det lyder hårdt. Jeg "venter" også selv lidt på det kommer fra dag til dag anden for synes jeg kan mærke noget mere i maven nu. 

Hvordan kan det være du var til tidlig skanning? Hvis jeg må spørge 

Havde brug for at se om der var et lille hjerte som bankede - og det var der.  Det var hos en privat jordemoder. Vi gav 400kr for det  alle pengene værd! 

Anmeld Citér

2. december 2015

Sashia

Jeg er i dag 5+2 og det er helt vildt for mig, det er allerførste gang. Jeg blev hurtigt gravid efter 2. forsøg efter p pille stop, så tror det er derfor jeg er helt overrasket! Jeg har ikke rigtig de store symptomer. 

Men jeg har bare en kærlighed for den lille spire og den følelse er jo helt ny og virkelig fantastisk 

Anmeld Citér

3. december 2015

Anonym

Sassen skriver:

Jeg er i dag 5+2 og det er helt vildt for mig, det er allerførste gang. Jeg blev hurtigt gravid efter 2. forsøg efter p pille stop, så tror det er derfor jeg er helt overrasket! Jeg har ikke rigtig de store symptomer. 

Men jeg har bare en kærlighed for den lille spire og den følelse er jo helt ny og virkelig fantastisk 

Må jeg spørger hvor tit din mand/kæreste og dig var sammen omkring ÆL ? :-) Stoppede på p piller i oktober. Blev ikke gravid i første forsøg og har nu ÆL her i løbet af de næste 3 dage. Håber sådan det lykkes :-) (det er vores første barn)

Anmeld Citér

3. december 2015

Sashia

Anonym skriver:

Må jeg spørger hvor tit din mand/kæreste og dig var sammen omkring ÆL ? :-) Stoppede på p piller i oktober. Blev ikke gravid i første forsøg og har nu ÆL her i løbet af de næste 3 dage. Håber sådan det lykkes :-) (det er vores første barn)

Vi var sammen alle dage hvor jeg var frugtbar udover lige én dag og Wupti så var jeg gravid  håber sådan det lykkedes for jer, krydser fingre!

Anmeld Citér

3. december 2015

Anonym

Sassen skriver:

Vi var sammen alle dage hvor jeg var frugtbar udover lige én dag og Wupti så var jeg gravid  håber sådan det lykkedes for jer, krydser fingre!

Okay, tak :-) Det tænker jeg også at vi skal :-) 

Og mange gange tillykke med din graviditet! :-) 

Anmeld Citér

3. december 2015

Sashia

Anonym skriver:

Okay, tak :-) Det tænker jeg også at vi skal :-) 

Og mange gange tillykke med din graviditet! :-) 

Tusind tak 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.