Mulle0802 skriver:
Hej Piger,
Hvordan oplever I at være tidlig gravid. Jeg er i dag 5+2 og er gravid for første gang efter 21 mdr. hvor 9 af dem har været i behandling.
Jeg føler det hele er meget surrealistisk. Vågner hver morgen og kan ikke helt forstå jeg er gravid - på trods af at jeg nu har vidst det 1,5 uge. Jeg har ingen symptomer andet en træthed - men er generelt meget træt af natur
Hvordan oplever I den tidlige graviditet og hvornår gik det endelig op for jer?
Tillykke med graviditeten 
jeg blev gravid efter 10 års PB, hvor de 8 år har været i behandling on/off... Da jeg stod med en positiv test i april kunne jeg heller ikke fatte det.... Heller ikke efter hjerte blinks scanningen... Vi fik a vide der var 3 stks... Det var lige lidt for overvældende... Den ene gik så til i uge 8... Jeg havde SINDSYGT meget kvalme de to første måneder -uden opkast- ig var meget meget træt...
Jeg tror først det begyndte at gå sådan rigtigt op for mig da vi havde været til misdannelses scanningen i uge 20.... Det blev vigtigt for mig at vide kønnet for at he kunne fatte det hele sådan rigtigt.. Så sev den lidt ind...
Nu har jeg 11 dage tilbage inden KS, hvis ikke vores to piger er kommet inden... Og det er sgu også lidt svært at forstå/ forholde sig til... At det vi har ønsket så meget ig kæmpet for i 10 år er i vores arme om maks 11 dage... 
Anmeld
Citér