Anonym skriver:
Det er virkelig svært at lade være at kommentere, for jeg er jo SÅ klog
og mener jo nok et eller andet sted at jeg ved bedst når jeg nu tilbringer suverænt mest tid med vores datter. Men ja, det giver intet positivt. Han brokker sig heller aldrig hvis jeg vil ud eller lave et eller andet uden dem, men jeg tænker alligevel om de ikke "bare" ser tv/iPad alt tiden jeg er væk...
Jeg ved det - og det er skide svært... men nogen gange er man nødt til at bide tænderne sammen og træde et skridt tilbage
Husk at der ikke er nogen rigtig måde at være sammen med sit barn - der er din måde og hans måde 
Jeg glemmer aldrig den gang min mand og ældste havde været ude og se på verden. De havde kørt ræs i barnevognen så min datter havde hvinet af fryd, de var gået til bageren og havde købt hindbærsnitter, og så var de gået ned på stationen for at kigge på togene, mens de åd hindbærsnitter... Både barn og barnevogn var SMURT ind i syltetøj og de insisterede på at de overhovedet ikke havde lavet noget, på trods af at min datter havde syltetøj helt op i håret.
Jeg glemmer det som sagt aldrig - men det gør min datter heller ikke! Hun har nok været 1½ den gang og hun elsker stadig tog og hindbærsnitter, her mange år senere.
Jeg havde ALDRIG fundet på det, og havde jeg tænkt på det, havde jeg ALDRIG gjort det... det er derfor det er godt at ungerne også har en far 
Anmeld
Citér