januar16 skriver:
Er der så evt et tidspunkt hvor i er gældfrie og han kan gå ned i tid? Så i har mere tid med hinanden.
I perioder er min kæreste og jeg næsten heller ikke alene sammen. Så sætter vi os ned med kalenderen og laver en dateaften, hvor det bare skal være os to. Og selv når det er slemt og vi begge er pressede så kan vi godt finde en aften (måske to) om måneden.
Men ja, det er træls, og man føler lidt at man 'bare' er bofæller der sover i samme seng (og har sex en gang imellem). Men så er der ikke andet at gøre end at lufte ens behov for kærestetid. Det plejer at virke. Og når man får den tid sammen kan følelserne blomstre op igen 
Nu er det vist heller ikke muligt at være nyforelsket hele tiden. Mener det er noget med at forelskelse er kemisk uligevægt i hjernen, og hjernen søger tilbage mod ligevægt.
Øv jeg vil have uligevægt i stedet så 
Altså han har valgt en karriere der kræver ret meget, både meget uddannelse og meget overarbejdet, og det bliver nok desværre aldrig voldsomt meget bedre. Måske lidt...
Synes også bare han skal have tid med sin datter, så når han endelig har fri, er jeg også ked af at skulle have hende passet så vi kan lave noget kun os to. Men ja, vi er nok for dårlige til at sætte tiden at til os to...
Anmeld
Citér