Read the baby, not the books.
Jeg synes man skal gøre det der passer bedst for ens egen lille familie. Det er nok så mange mennesker der har meninger og holdninger til hvad der er rigtigt og hvad der er forkert, skulle man høre på dem alle kunne man intet gøre....
Hos os stoppede vi med klapvogn da knægten var halvandet år, da vi følte at han var blevet så god til at gå selv at vi gik alt vi kunne sammen, så klapvognen ikke blev hans primære transport middel. Så han lærte ret hurtigt at gå og holde én af os i hånden og når han blev træt kom han på ryggen af mig i manduca.
Nu han 4 år og kan gå og gå og gå i meget lang tid, havde ham med til Stockholm i sommers hvor vi den ene dag gik fra formiddag til hans sengetid, i 27 grader, med masser af sight seeing, stop, is, sodavand og mad. Han brokkede sig ikke hele dagen og vi havde seriøst gået fra den ene ende af Stochholm centrum til den anden.
Vi har prøvet på at lære ham at gå og selv komme rundt og synes det fungere godt, men han er også en stille og rolig dreng som godt kan lide at holde os i hånden og snakke ørene af os 
Men forstår godt klapvognen er så vigtig for andre familier, dagen er kort og man har travlt, jeg føler dem ikke og kommentere ikke på dem i offentlighed, men kan da godt tænke mit. Klapvognen er hurtigere og nemmere at holde styr på ungerne, tror det er det.
Men igen man skal gøre det der passer bedst til sin familie.... Og ignorere andres blok, kommentar og især dårlige handlinger i situationen.
Anmeld
Citér