Ikke at man skal forsvare at de voksne kører uden sele, for det er ikke ok.
men derfra og til at en af dem ender på bagsædet kræver jo, som videoen også beskriver i sin overskrift, at bilen bliver slynget rundt... Og der skal alligevel en del uheld eller uforsvarlig kørsel til.
jeg ville som flere andre skriver også flytte mit diskus fra den specifikke handling med selen, til at finde ud af hvilke situationer der udløser de mavepine, og simpelt men nøgternt spørge - hvorfor han du ondt i maven? Og er svaret fordi de skal ud til far, ville jeg spørge hvad det er ude vef far der giver ondt i maven? Hvis det er den decideret sag om selen, ville jeg tale med pigerne om, at de jo er sikret når de er spændt fast, og at kæreste er voksen og selv bestemmer, men at hendes mangel på sele ikke er farlig for dem...
når jeg tænker på, at min fornemmelse siger mig at du har ledt efter denne film, så har du ledt efter et bevis for at DIN angst er berettiget? Omend at risikoen er lille for at dette kan ske så higer du efter at bekræfte at det KAN ske... Men risikoen for at bilen bliver krøllet under en lastbil er jo også til stede når de bevæger sig ud på vejene - så i teorien skulle de så blive i huset? Som jo så kan bryde i brand pga stearinlys til aftensmadshygge og sådan kunne man jo blive ved???
du kan intet diktere når de er hos far, her gælder hans regler... Du kan forholde dig nøgternt, og sporer du noget kan du spørge indtil hvad og hvorfor?!
Anmeld
Citér