Anonym skriver:
Det er som om du ikke læser det jeg skriver, har skrevet at jeg ikke Har noget imod hende, og det er ærligt!
Jeg har ingen ide om hvad der er sket den ene gang hun har været alene med dem, siden de nu ikke vil!
Så 'mand dig dog op' det synes jeg måske er lidt for nemt for dig at sidde og skrive bag skærmen når du kun kender en brøkdel til vores situation.
Ja du har ikke noget imod hende, men derfor kan dine børn godt mærke at det måske ikke er 100%, at det med selen og at de er overladt til dem selv, går dig på og så får de det ikke rart og vil ikke ud til far og den nye kæreste.
Nu ved jeg ikke hvor gamle børnene er, men tænker de ikke er så små. Så sæt dig ned og snak med dem, find ud af hvad det er der gør at de har det så dårligt med at tage derhen. uden at nævne det med selen.
Måske har hun sagt noget, der skræmmer dem og jeg ville da helt sikkert som mor finde ud af hvad der er sket, mens de har været alene, hvis det er derefter at de ikke vil hen til deres far. Måske har hun sagt at faren ikke gider dem(groft sagt) eller noget i den dur, og det har ingen børn jo lyst til at høre. Du er nød til at finde ud af hvorfor dine børn ikke vil hen til deres far, udover at de bliver efterladt til dem selv og at far og kæreste ikke har sele på.
Tænker ikke at det er sådan for din eks og kæreste, men man kan godt få tilladelse til ikke at køre med sele, selvom at du har børn i bilen.
Anmeld
Citér