Delebørn.... Og en vattet eks og hans ny kæreste..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2015

Anonym

Hvad med en anonym anmeldelse til politiet? Det ville koste mindst et klip i kortet + bøde.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvad med en anonym anmeldelse til politiet? Det ville koste mindst et klip i kortet + bøde.

Overvejer det... Men tvivler på de rykker ud for det....

Anmeld Citér

11. november 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Hånden på hjertet, jo, så er det det med selen der går mig på... 

Med andre ting blander jeg mig ikke i... 

Men det med selen KAN være mine børn s liv det handler om.... 

Du er ikke bekymret over, at dine børn har ondt i maven op til samværet, at de ikke kan lide den kvinde, der deler ansvaret for deres trivsel med deres far to ud af 12 dage, eller at de mest er overladt til sig selv, når de er der? Så har jeg misforstået dit indlæg. Jeg synes, de førstnævnte omstændigheder er bekymrende. 

Anmeld Citér

11. november 2015

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Du er ikke bekymret over, at dine børn har ondt i maven op til samværet, at de ikke kan lide den kvinde, der deler ansvaret for deres trivsel med deres far to ud af 12 dage, eller at de mest er overladt til sig selv, når de er der? Så har jeg misforstået dit indlæg. Jeg synes, de førstnævnte omstændigheder er bekymrende. 

Det er ting jeg ikke kan blande mig i, har jeg fået af vide af fag folk... At jeg må affinde mig... 

Mig selvfølgelig er det ikke godt... Men det er jo ikke direkte livs farligt ... 

Hverken min eks eller hans kæreste behøver være skyld i det hvis uheldet er ude, det kan være nogen der påkører dem...

Anmeld Citér

11. november 2015

SandraXOXO

Anonym skriver:

Situationen er den at min eks og jeg har været skilt i 1 1/2 år og er begge videre... 

Han har fundet en kæreste som børnene bestemt ikke kan lide... De vil ik derhen uden faderen er der og ofte 'glemmer'de at sige farvel til hende... 

De har ondt i maverne når de blir sendt afsted hver anden weekend... 

Der sker rigtig mange ting, jeg bliver svinet til og børnene passer mest dem selv...

sagen er egentlig den at jeg synes jeg 'sluger mange kameler'.... Men lige præcis denne ene ting skal frem... 

Når de kører i bil, tager hverken min eks eller hans kæreste sele på... Pigerne har ytret at de får ondt i deres maver når de kører uden sele... Så faderen har den på nogen gange... 

Mens hans nye kæreste siger at det er der ingen der skal bestemme???? 

Hvad gør jeg?

Jeg synes ikke at det er ok at hun udsætter mine børn for fare hver anden weekend.. 

Hvad ville du/i gøre eller sige??? 

Hvis jeg var dig, så ville jeg forklare børnene at chancen for at der sker et uheld er minimal, så det behøver de ikke ha ondt i maven over. Og dernæst ville jeg sige at de skulle få det bedste ud af det, en hel weekend med iPad og dovne den på værelset er da ikke helt dårligt. Og så ville jeg gøre lidt mere for at nævne den nye kæreste i positive vendinger foran børnene. Så de kan se at de ikke behøver hade hende for din skyld fordi du godt kan lide hende. 

Anmeld Citér

11. november 2015

Anonym

Anonym skriver:

Det er ting jeg ikke kan blande mig i, har jeg fået af vide af fag folk... At jeg må affinde mig... 

Mig selvfølgelig er det ikke godt... Men det er jo ikke direkte livs farligt ... 

Hverken min eks eller hans kæreste behøver være skyld i det hvis uheldet er ude, det kan være nogen der påkører dem...

Det er jo altså ikke farligt for dine børn at HUN ikke har sele på.

Anmeld Citér

11. november 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er jo altså ikke farligt for dine børn at HUN ikke har sele på.

http://youtu.be/JcVSQh5MbTo

Bliver nød til at vise dig denne, hvis du tror det er ufarligt for de andre i bilen at en ikke har sele på... 

For denne video viser tydeligt at det er farligt for passagerer på bagsædet...

Anmeld Citér

11. november 2015

Anonym

Anonym skriver:

Hånden på hjertet, jo, så er det det med selen der går mig på... 

Med andre ting blander jeg mig ikke i... 

Men det med selen KAN være mine børn s liv det handler om.... 

Så at de kan få fysisk ondt går dig på men ikke at de psykisk har ondt.... For det er jo i bund og grund det de prøver at fortælle ved de har ondt og ikke vil hen til far....

Børn kan ikke li en person hvis mor ikke kan, og får de skidt hvis de"svigter" mor ved at kunne li en hun ikke kan...( og jo børn kan mærke det uden du siger noget)

Mand dig dog op og tag fat i den mand du fik børn sammen med og løs det for BØRNENES SKYLD... Det andet er simpelthen dybt egoistisk og at svigte sine børn.....

I har helt seriøst nogle større problemer end en sikkerhedssele 

Anmeld Citér

11. november 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Så at de kan få fysisk ondt går dig på men ikke at de psykisk har ondt.... For det er jo i bund og grund det de prøver at fortælle ved de har ondt og ikke vil hen til far....

Børn kan ikke li en person hvis mor ikke kan, og får de skidt hvis de"svigter" mor ved at kunne li en hun ikke kan...( og jo børn kan mærke det uden du siger noget)

Mand dig dog op og tag fat i den mand du fik børn sammen med og løs det for BØRNENES SKYLD... Det andet er simpelthen dybt egoistisk og at svigte sine børn.....

I har helt seriøst nogle større problemer end en sikkerhedssele 

Det er som om du ikke læser det jeg skriver, har skrevet at jeg ikke Har noget imod hende, og det er ærligt! 

Jeg har ingen ide om hvad der er sket den ene gang hun har været alene med dem, siden de nu ikke vil! 

Så 'mand dig dog op' det synes jeg måske er lidt for nemt for dig at sidde og skrive bag skærmen når du kun kender en brøkdel til vores situation.

Anmeld Citér

11. november 2015

TNBC

Anonym skriver:

Det er som om du ikke læser det jeg skriver, har skrevet at jeg ikke Har noget imod hende, og det er ærligt! 

Jeg har ingen ide om hvad der er sket den ene gang hun har været alene med dem, siden de nu ikke vil! 

Så 'mand dig dog op' det synes jeg måske er lidt for nemt for dig at sidde og skrive bag skærmen når du kun kender en brøkdel til vores situation.

Ja du har ikke noget imod hende, men derfor kan dine børn godt mærke at det måske ikke er 100%, at det med selen og at de er overladt til dem selv, går dig på og så får de det ikke rart og vil ikke ud til far og den nye kæreste. 

Nu ved jeg ikke hvor gamle børnene er, men tænker de ikke er så små. Så sæt dig ned og snak med dem, find ud af hvad det er der gør at de har det så dårligt med at tage derhen. uden at nævne det med selen. 

Måske har hun sagt noget, der skræmmer dem og jeg ville da helt sikkert som mor finde ud af hvad der er sket, mens de har været alene, hvis det er derefter at de ikke vil hen til deres far. Måske har hun sagt at faren ikke gider dem(groft sagt) eller noget i den dur, og det har ingen børn jo lyst til at høre. Du er nød til at finde ud af hvorfor dine børn ikke vil hen til deres far, udover at de bliver efterladt til dem selv og at far og kæreste ikke har sele på. 

Tænker ikke at det er sådan for din eks og kæreste, men man kan godt få tilladelse til ikke at køre med sele, selvom at du har børn i bilen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.