Delebørn.... Og en vattet eks og hans ny kæreste..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.021 visninger
32 svar
119 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. november 2015

Anonym trådstarter

Situationen er den at min eks og jeg har været skilt i 1 1/2 år og er begge videre... 

Han har fundet en kæreste som børnene bestemt ikke kan lide... De vil ik derhen uden faderen er der og ofte 'glemmer'de at sige farvel til hende... 

De har ondt i maverne når de blir sendt afsted hver anden weekend... 

Der sker rigtig mange ting, jeg bliver svinet til og børnene passer mest dem selv...

sagen er egentlig den at jeg synes jeg 'sluger mange kameler'.... Men lige præcis denne ene ting skal frem... 

Når de kører i bil, tager hverken min eks eller hans kæreste sele på... Pigerne har ytret at de får ondt i deres maver når de kører uden sele... Så faderen har den på nogen gange... 

Mens hans nye kæreste siger at det er der ingen der skal bestemme???? 

Hvad gør jeg?

Jeg synes ikke at det er ok at hun udsætter mine børn for fare hver anden weekend.. 

Hvad ville du/i gøre eller sige??? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2015

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Hun må da selv om hun vil tage sele på. Så længe at børnene har sele på. 

Anmeld Citér

11. november 2015

Anonym trådstarter

Hun må da selv om hun vil tage sele på. Så længe at børnene har sele på. 

Så du synes jeg skal ignorere at mine børn er bange?

For Det er da mindst lige så farligt....! 

Hvis de blir påkørt eller kører galt, så kommer hun til at flyve rundt inde i bilen med jeg ved ikke hvor mange gange din egen vægt....? 

Jeg er et sted hvor at jeg synes det er ansvarsløst! 

Anmeld Citér

11. november 2015

Kløver

Personligt nægter jeg at køre i min bil uden de har sele på, går også ud over andre hvis enten man er i uheld eller bliver stoppet. 

Men hvad andre gør i deres biler, kan man ikke bestemme. Så længe de kører forsvarligt med børnene og de er korrekt spændt fast, kan man ikke gøre noget 

Anmeld Citér

11. november 2015

Kløver

Anonym skriver:

Så du synes jeg skal ignorere at mine børn er bange?

For Det er da mindst lige så farligt....! 

Hvis de blir påkørt eller kører galt, så kommer hun til at flyve rundt inde i bilen med jeg ved ikke hvor mange gange din egen vægt....? 

Jeg er et sted hvor at jeg synes det er ansvarsløst! 

Jeg er enig med dig, og forstår dig fuldt ud. Men desværre kan man ikke kræve det 

Anmeld Citér

11. november 2015

Anonym trådstarter

Årgangs Mor skriver:

Jeg er enig med dig, og forstår dig fuldt ud. Men desværre kan man ikke kræve det 

Hvordan forholder jeg mig til at mine børn ikke vil derhen så? 

For det nægter de begge... Og kæresten står lige så stejlt... 

Anmeld Citér

11. november 2015

linkon

Kan det være du måske har en negativ indstilling til hende og den kan smitte af på dine børn? 

Hvis ikke så skal du da mere til bunds i hvorfor de ikke vil derover og hvorfor de ikke kan lide hende den nye, og tage det derfra tænker jeg :-) 

Lige den der med sikkerhedsselen den kan ikke jeg helt se hvorfor du stejler over, hvis dine børn er godt sendt fast og der bliver kørt forsvarligt tænker jeg det ikke er noget at gøre med den sag :-)

Anmeld Citér

11. november 2015

Anonym trådstarter

linkon skriver:

Kan det være du måske har en negativ indstilling til hende og den kan smitte af på dine børn? 

Hvis ikke så skal du da mere til bunds i hvorfor de ikke vil derover og hvorfor de ikke kan lide hende den nye, og tage det derfra tænker jeg :-) 

Lige den der med sikkerhedsselen den kan ikke jeg helt se hvorfor du stejler over, hvis dine børn er godt sendt fast og der bliver kørt forsvarligt tænker jeg det ikke er noget at gøre med den sag :-)

Kan desværre ikke finde ud af at kopiere end video herind... Hvor man ser en mand blive kylet rundt i bilen, og lander tværs over bagsædet (det vil være der hvor mine børn sidder) Men når jeg ser den, så har jeg svært bedst forstå at nogle synes det er ok, bare børnene er spændt fast, for de andre i bilen vil jo stadig flyve rundt... 

pigerne fortæller hun skælder dem ud, og de skal se iPad eller lege på værelset... Har de mareridt må de heller ikke komme ind for trøst... 

Jeg har intet imod hende, jeg har derimod helt fra start taget godt imod, afleveret børne til hende.... Hvor faderen ikke var kommet, men der må være sket noget, for siden da har de ikkevillet være alene med hende? 

Anmeld Citér

11. november 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Situationen er den at min eks og jeg har været skilt i 1 1/2 år og er begge videre... 

Han har fundet en kæreste som børnene bestemt ikke kan lide... De vil ik derhen uden faderen er der og ofte 'glemmer'de at sige farvel til hende... 

De har ondt i maverne når de blir sendt afsted hver anden weekend... 

Der sker rigtig mange ting, jeg bliver svinet til og børnene passer mest dem selv...

sagen er egentlig den at jeg synes jeg 'sluger mange kameler'.... Men lige præcis denne ene ting skal frem... 

Når de kører i bil, tager hverken min eks eller hans kæreste sele på... Pigerne har ytret at de får ondt i deres maver når de kører uden sele... Så faderen har den på nogen gange... 

Mens hans nye kæreste siger at det er der ingen der skal bestemme???? 

Hvad gør jeg?

Jeg synes ikke at det er ok at hun udsætter mine børn for fare hver anden weekend.. 

Hvad ville du/i gøre eller sige??? 

Jeg ville se på det samlede billede i stedet for at fokusere på dét med selen. Hvis nu hun rent faktisk begyndte at bruge sele, ville børnene vel stadig have ondt i maven op til samværet, og så ville du, set fra eks'ens og kærestens side, blive ved med at finde nye problematikker, selv om du havde "vundet" slaget om selen. 

Hånden på hjertet, så er det vel heller ikke hendes manglende brug af sele, der går dig mest på? 

Anmeld Citér

11. november 2015

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Jeg ville se på det samlede billede i stedet for at fokusere på dét med selen. Hvis nu hun rent faktisk begyndte at bruge sele, ville børnene vel stadig have ondt i maven op til samværet, og så ville du, set fra eks'ens og kærestens side, blive ved med at finde nye problematikker, selv om du havde "vundet" slaget om selen. 

Hånden på hjertet, så er det vel heller ikke hendes manglende brug af sele, der går dig mest på? 

Hånden på hjertet, jo, så er det det med selen der går mig på... 

Med andre ting blander jeg mig ikke i... 

Men det med selen KAN være mine børn s liv det handler om.... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.