Endnu en lussing :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.942 visninger
29 svar
107 synes godt om
29. oktober 2015

Anonym trådstarter

Hej piger.

Jeg har lige brug for at få raset lidt ud.. Eller.. Jeg er ikke sur, bare rigtig ked af det.

Lidt forhistorie: Vi valgte min mand skulle sterilliseres da jeg var gravid med vores 3 barn fordi vi ikke ville have flere. Vi fortryder så et par år senere, og han fik en refertillisering sidste år. Så vi har prøvet at blive gravide i ca et års tid nu. Vi skal på fertillitetsklinik næste måned for at have tjekket hans sædkvalitet.

Min søster og svoger vælger så at de også vil prøve igen. Hvor hun står helt opgivende efter at have prøvet i 3 MÅNEDER og siger: Ej nu gider jeg ikke mere, det kan gøre lige meget. BUM måneden efter har hun positiv test. Nå, den skulle lige sluges, men er glad på deres vegne. Hun føder så, og en måneds tid efter får vi en SMS fra min svigerinde: Hej, i skal være onkel og tante igen. BUM, den skulle også lige sluges. Så får jeg et opkald fra min bedste veninde igår: Aiii vi skal have en baby mere. BUM, den forsøger jeg stadig at sluge.

Jeg er virkelig SÅ glad på deres vegne! Virkelig! Men for helvede hvor gør det bare ondt når vi også bare virkelig gerne vil have de to gyldne streger. Jeg prøver på at sige til mig selv at nu kan det gøre lige meget osv, for ikke at psyke mig selv.. Men det er svært når man inderst inde ved hvad man virkelig ønsker. 

Vi har sat en tidsbegrænsning på, at hvis jeg bliver optaget på uddannelse efter ferien, så stopper vi PB. og det skræmmer mig egentlig også lidt..

Lad det nu bare snart ske!! 

Det blev lidt langt, men tak hvis du har læst det til vejs ende.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2015

esioul

Anonym skriver:

Hej piger.

Jeg har lige brug for at få raset lidt ud.. Eller.. Jeg er ikke sur, bare rigtig ked af det.

Lidt forhistorie: Vi valgte min mand skulle sterilliseres da jeg var gravid med vores 3 barn fordi vi ikke ville have flere. Vi fortryder så et par år senere, og han fik en refertillisering sidste år. Så vi har prøvet at blive gravide i ca et års tid nu. Vi skal på fertillitetsklinik næste måned for at have tjekket hans sædkvalitet.

Min søster og svoger vælger så at de også vil prøve igen. Hvor hun står helt opgivende efter at have prøvet i 3 MÅNEDER og siger: Ej nu gider jeg ikke mere, det kan gøre lige meget. BUM måneden efter har hun positiv test. Nå, den skulle lige sluges, men er glad på deres vegne. Hun føder så, og en måneds tid efter får vi en SMS fra min svigerinde: Hej, i skal være onkel og tante igen. BUM, den skulle også lige sluges. Så får jeg et opkald fra min bedste veninde igår: Aiii vi skal have en baby mere. BUM, den forsøger jeg stadig at sluge.

Jeg er virkelig SÅ glad på deres vegne! Virkelig! Men for helvede hvor gør det bare ondt når vi også bare virkelig gerne vil have de to gyldne streger. Jeg prøver på at sige til mig selv at nu kan det gøre lige meget osv, for ikke at psyke mig selv.. Men det er svært når man inderst inde ved hvad man virkelig ønsker. 

Vi har sat en tidsbegrænsning på, at hvis jeg bliver optaget på uddannelse efter ferien, så stopper vi PB. og det skræmmer mig egentlig også lidt..

Lad det nu bare snart ske!! 

Det blev lidt langt, men tak hvis du har læst det til vejs ende.

I har 3 skønne børn og har selv valgt at manden skulle streliseres.

Jeg kan ikke helt sætte mig ind i følelserne. 

Jeg kunne forstå hvis ikke i kunne få børn og kæmpede en brag kamp. 

Men held og lykke med det 

Anmeld Citér

29. oktober 2015

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
esioul skriver:

I har 3 skønne børn og har selv valgt at manden skulle streliseres.

Jeg kan ikke helt sætte mig ind i følelserne. 

Jeg kunne forstå hvis ikke i kunne få børn og kæmpede en brag kamp. 

Men held og lykke med det 

Man kan da godt brændene ønske sig et barn mere selvom man har i forvejen. 

Anmeld Citér

29. oktober 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm

Det første jeg tænkte var at det måtte være en troll - det her emne er da lige til at starte en storbrand ned!

Hvis du er ægte, må du nok forvente nogle hug for dit indlæg....

Anmeld Citér

29. oktober 2015

MorDk

Lomm skriver:

Det første jeg tænkte var at det måtte være en troll - det her emne er da lige til at starte en storbrand ned!

Hvis du er ægte, må du nok forvente nogle hug for dit indlæg....

Ej stop lige. Prøv lige at læs det du har skrevet? Er det fair? At tro at TS er en troll? Hold op jeg ville blive ked og skuffet over sådan et svar! Ja der er mange Trolls... men skal vi som udgangspunkt ikke tro på at folk der opretter indlæg herinde er almindelig mennesker der ikke er ude på at skabe "bål og brand" 

Hvis ikke du har noget konstruktivt at sige til TS så smut da let og elegant videre... eller noget... 

God dag 

Anmeld Citér

29. oktober 2015

MorDk

Jeg kan godt forstå dine følelser... Men husk at NYD det du har... 

Håber I får det som I ønsker. 

Anmeld Citér

29. oktober 2015

esioul

sommerbarn<3 skriver:

Man kan da godt brændene ønske sig et barn mere selvom man har i forvejen. 

Det har jeg heller aldrig påstået. Blot at jeg ikke kan sætte mig ind i følelserne, fordi jeg aldrig har stået i den situation selv at have valgt fra og så fortryde. 

Anmeld Citér

29. oktober 2015

ErDuHerIkkeSnart

Hej med dig

Jeg er ked af at høre, at det ikke går som I ønsker jer. Det er ikke jeres egen skyld - og I er ikke utaknemmelige ved at ønske jer flere børn, end dem I allerede har. Men I er meget heldige at have 3 stk. - det er jeg sikker på at I sætter stor pris på.

Du vil formentlig møde mange, som har svært ved at forstå, at man kan være ked af det når det ikke lykkes, selvom man har børn i forvejen. Men sekundær infertilitet er også hårdt - det har jeg oplevet mange som siger. Du har ret til at være ked af det og synes at det er svært. Hvis det vedbliver at være svært for dig, når "alle andre bliver gravide", synes jeg forsigtigt at du skal forsøge at sætte lidt ord på. Det kan være folk ikke kan forstå det - men så er du i det mindste ærlig om hvordan du har det.

Held og lykke med kampen 

Anmeld Citér

29. oktober 2015

SandraXOXO

Jeg forstår godt at det er rigtig frusterende for jer. Men. Undersøgte i ikke jeres inderste drømme og især chancerne for at fortryde inden indgrebet? Der er jo ikke særlig store chancer for et barn når man er steriliseret, det er jo netop pointen med det. Måske skulle i bare ta konsekvensen af jeres valg og nyde de tre børn i har og så overlade fetalitetsbehandling til dem der ikke har tre børn fordi de faktisk ikke kan få børn. 

Anmeld Citér

29. oktober 2015

SandraXOXO

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Hej med dig

Jeg er ked af at høre, at det ikke går som I ønsker jer. Det er ikke jeres egen skyld - og I er ikke utaknemmelige ved at ønske jer flere børn, end dem I allerede har. Men I er meget heldige at have 3 stk. - det er jeg sikker på at I sætter stor pris på.

Du vil formentlig møde mange, som har svært ved at forstå, at man kan være ked af det når det ikke lykkes, selvom man har børn i forvejen. Men sekundær infertilitet er også hårdt - det har jeg oplevet mange som siger. Du har ret til at være ked af det og synes at det er svært. Hvis det vedbliver at være svært for dig, når "alle andre bliver gravide", synes jeg forsigtigt at du skal forsøge at sætte lidt ord på. Det kan være folk ikke kan forstå det - men så er du i det mindste ærlig om hvordan du har det.

Held og lykke med kampen 

Hvordan kan det ikke være end egen skyld? Så vidt jeg ved er det at blive steriliseret ens eget valg, og man bliver oplyst om at chancen for at få flere børn efterfølgende er minimal. Så helt uden ansvar er man jo ikke. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.