Endnu en lussing :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm
MorDk skriver:

Ej stop lige. Prøv lige at læs det du har skrevet? Er det fair? At tro at TS er en troll? Hold op jeg ville blive ked og skuffet over sådan et svar! Ja der er mange Trolls... men skal vi som udgangspunkt ikke tro på at folk der opretter indlæg herinde er almindelig mennesker der ikke er ude på at skabe "bål og brand" 

Hvis ikke du har noget konstruktivt at sige til TS så smut da let og elegant videre... eller noget... 

God dag 

Jeg har da læst hvad jeg selv skrev - har du?

Jeg skrev præcist at det FØRSTE jeg tænkte var at det var en troll - fordi det er en bikube uden lige. Så jeg går ud fra at der i løbet af dagen kommer nogle MEGET vrede svar til TS, og det tænkte jeg hun burde vær forberedt på - altså sådan lige ruste sig mentalt inden shitstormen rammer...

Jeg ved da ikke af at jeg har kommenteret negativt på hendes situation?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2015

MorDk

Lomm skriver:

Jeg har da læst hvad jeg selv skrev - har du?

Jeg skrev præcist at det FØRSTE jeg tænkte var at det var en troll - fordi det er en bikube uden lige. Så jeg går ud fra at der i løbet af dagen kommer nogle MEGET vrede svar til TS, og det tænkte jeg hun burde vær forberedt på - altså sådan lige ruste sig mentalt inden shitstormen rammer...

Jeg ved da ikke af at jeg har kommenteret negativt på hendes situation?

Nej det kan være jeg var for hurtig... men du kom bare ikke med noget konstruktivt. Du skriver at det første du tænkte var hun  er en Troll... bare det synes jeg er en øv-kommentar. men lad den bare ligge her. God dag.

Anmeld Citér

29. oktober 2015

Loa

Man kan aldrig sige folk ikke må have de følelser de har.

Men kan godt forstå hvis nogen tænker sit, altså i har tre børn og har først valgt at få din mand steriliseret. Så må man også kunne rumme at andre får barn nr.1 og evt. nr.2....

Jeg kan forstå man ikke kan rumme det hvis man selv ikke har et eneste barn....

Anmeld Citér

29. oktober 2015

Anonym trådstarter

esioul skriver:

I har 3 skønne børn og har selv valgt at manden skulle streliseres.

Jeg kan ikke helt sætte mig ind i følelserne. 

Jeg kunne forstå hvis ikke i kunne få børn og kæmpede en brag kamp. 

Men held og lykke med det 

Ja og dem er jeg virkelig også taknemmelige for! Og jo, vi har selv valgt. Men ligesom alle andre har vi lov til at være kede af de valg vi har taget. 

Anmeld Citér

29. oktober 2015

Anonym trådstarter

Lomm skriver:

Det første jeg tænkte var at det måtte være en troll - det her emne er da lige til at starte en storbrand ned!

Hvis du er ægte, må du nok forvente nogle hug for dit indlæg....

Jeg er ligeså ægte som dig. Tak for advarslen. Havde faktisk ikke tænkt tanken at folk kunne finde på at hugge mig ned. 

Anmeld Citér

29. oktober 2015

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Jeg kan godt forstå dine følelser... Men husk at NYD det du har... 

Håber I får det som I ønsker. 

Det gør vi bestemt også. Og er ked af hvis jeg har udtrykket mig til at være utaknemmelig. For det er jeg bestemt ikke!

Anmeld Citér

29. oktober 2015

modesty

Man kan da godt brændene ønske sig et barn mere selvom man har i forvejen. 

Selvfølgelig kan man det, men man må også have selvindsigt nok til at erkende at man selv har det totale ansvar for ens handlinger. 

Man har selv valgt sterilisation (på statens regning). Herefter bliver man så refertiliseret (også på statens regning - helt gakgak hvis du spørger mig). 

TS nævner ikke på noget tidspunkt i sit indlæg at det er hendes og hendes mands eget frivillige valg der er årsag til situationen. Den problemstilling de står i nu, er 100% deres egen skyld (men betalt for af dig og mig).

Og de HAR immervæk 3 børn. Og har taget et meget markant valg for ikke at få flere. 

Det her er et site hvor rigtig mange af brugerne kæmper en hård og psykisk nedslidende kamp i årevis for at få bare et enkelt barn. Og det mener jeg godt at man kan have respekt for når man opretter sådan et indlæg. Hvis det var formuleret på en anden måde, tror jeg måske ikke at reaktionerne havde været så voldsomme.

Anmeld Citér

29. oktober 2015

MorDk

Anonym skriver:

Det gør vi bestemt også. Og er ked af hvis jeg har udtrykket mig til at være utaknemmelig. For det er jeg bestemt ikke!

Det synes jeg nu ikke du har. Ønsket om et barn mere kan være lige så stærkt som ønsket om sit færste barn. Glem ikke det. Ingen følelser er forkerte. 

Anmeld Citér

29. oktober 2015

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Hej med dig

Jeg er ked af at høre, at det ikke går som I ønsker jer. Det er ikke jeres egen skyld - og I er ikke utaknemmelige ved at ønske jer flere børn, end dem I allerede har. Men I er meget heldige at have 3 stk. - det er jeg sikker på at I sætter stor pris på.

Du vil formentlig møde mange, som har svært ved at forstå, at man kan være ked af det når det ikke lykkes, selvom man har børn i forvejen. Men sekundær infertilitet er også hårdt - det har jeg oplevet mange som siger. Du har ret til at være ked af det og synes at det er svært. Hvis det vedbliver at være svært for dig, når "alle andre bliver gravide", synes jeg forsigtigt at du skal forsøge at sætte lidt ord på. Det kan være folk ikke kan forstå det - men så er du i det mindste ærlig om hvordan du har det.

Held og lykke med kampen 

Mange tak for de søde ord. 

Anmeld Citér

29. oktober 2015

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Jeg forstår godt at det er rigtig frusterende for jer. Men. Undersøgte i ikke jeres inderste drømme og især chancerne for at fortryde inden indgrebet? Der er jo ikke særlig store chancer for et barn når man er steriliseret, det er jo netop pointen med det. Måske skulle i bare ta konsekvensen af jeres valg og nyde de tre børn i har og så overlade fetalitetsbehandling til dem der ikke har tre børn fordi de faktisk ikke kan få børn. 

Jeg vil lige sige vi ikke skal i fertilitets behandling! Vi skal blot have tjekket hans kvalitet så vi ved hvor vi står. Vi var meget sikre i vores sag da vi tog valget og regnede ikke med at vi ville fortryde. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.