Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Loa skriver: Både piger og drenge Eller hvad er de særligt glade for Når jeg spørger Isabella selv, ønsker hun sig ALT legetøj hun ser
Både piger og drenge Eller hvad er de særligt glade for
Når jeg spørger Isabella selv, ønsker hun sig ALT legetøj hun ser
Elias her på 5.5 år ønsker sig en Rubrix-terning, en biograftur hvor han vil se Transylvania Hotel 2, et Legoland sæsonpas, at vi rejser til Tenerife fordi der var dejligt (vi var der på bryllupsrejse) og Skotland fordi der bor Loch Ness og de der magnetiske "pinde" og sølvkugler han kan bygge af (som jeg ikke kan huske hvad hedder lige nu) og så ønsker han sig en Wolverinedragt (tror jeg nok) eller også er det figuren. Der når nok at komme mere på listen inden december
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SilkeAbeSprangForbi skriver: Elias her på 5.5 år ønsker sig en Rubrix-terning, en biograftur hvor han vil se Transylvania Hotel 2, et Legoland sæsonpas, at vi rejser til Tenerife fordi der var dejligt (vi var der på bryllupsrejse) og Skotland fordi der bor Loch Ness og de der magnetiske "pinde" og sølvkugler han kan bygge af (som jeg ikke kan huske hvad hedder lige nu) og så ønsker han sig en Wolverinedragt (tror jeg nok) eller også er det figuren. Der når nok at komme mere på listen inden december
Da var da også nogle gode ting - han har tænkt over tingene
Her ønsker bassen sig: Bøger med: alfons åberg, Peter pedal, spiderman og opgavebøger, bamses hus, spiderman ting, lego spiderman, thomas tog forskellige tog, klodsmajor, lego friends og minions ☺
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128